Portsari kieltäytyi soittamasta taksia, kansanedustaja sairaalaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eldd
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
eldd sanoi:
Varmasti on kuullut miehestä sen verran, että hänellä on tapana tuoda mielipiteensä esille eikä poistua paikalta ilman viimeistä sanaa. Miksi pitää turhaan ärsyttää toista, kun hän vielä etenee kohti vaarallista portaikkoa?
Tästähän seuraa aika hauska päättely. :D

Poke on siis tiennyt että Halme on sellainen että se kääntyy katsomatta eteensä jos sitä ärsyttää. Odottanut hihitellen itsekseen, ja juuri oikeassa kohdassa huutanut "Halme, sä oot kynis!" :hyper:

Aika sikamaista, mutta kyllä mäkin olisin saman tehnyt. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
grimJester sanoi:
Tästähän seuraa aika hauska päättely. :D

Poke on siis tiennyt että Halme on sellainen että se kääntyy katsomatta eteensä jos sitä ärsyttää. Odottanut hihitellen itsekseen, ja juuri oikeassa kohdassa huutanut "Halme, sä oot kynis!" :hyper:

Aika sikamaista, mutta kyllä mäkin olisin saman tehnyt. :lol2:

:D Näin se on tapahtunut! Haha..

Taitaa eldd olla 7 päivää-lehdessä töissä kun on keksinyt noin vajaan otsikon tälle ketjulle. En ymmärrä miten juuri se taksin tilaamatta jättäminen on aiheuttanut sen kaatumisen portaissa.

Halme ansaitsee kaiken paskan kohtelun mitä on saanut. Sen verran separi mies on kyseessä.

Erittäin paska provo koko threadin otsikko. Keskustan ravintoloissa ei palveluun kuulu tilata asiakkaalle taksia ja piste. Halme on siis kännipäissään kaatunut onnelan portaissa joka on hyvin mahdollista; portaiden yläpäässä ei ole ketään henkilökuntaan kuuluvaa palkattuna vahtimaan mahdollisia kaatujia. Järjestyksenvalvojia on sekä narikassa, että ulko-ovella sisäänkäyntiä valvomassa.

Miksi tästä asiasta edes tarvitsee näin kauheasti väitellä, kun sillä taksin tilaamatta jättämisellä ja portaissa kaatumisella EI OLE MINKÄÄNLAISTA ASIAYHTEYTTÄ TOISIINSA?

Stailivirhe sanoi:
Miksi tästä asiasta edes tarvitsee näin kauheasti väitellä, kun sillä taksin tilaamatta jättämisellä ja portaissa kaatumisella EI OLE MINKÄÄNLAISTA ASIAYHTEYTTÄ TOISIINSA?
aivan, jokainen voi kaatua portaissa vaikka selvinpäin. mikä tässä tredissä on tosiaan menny vikaan ku halmetta haukutaan turhaksi ja paska äijjäksi(suunnilleen) ja poke saa myös osansa siinä sivussa. ihme touhua. vahinkoja sattuu, toisille enemmän, toisille vähemmän.

neutraali sanoi:
aivan, jokainen voi kaatua portaissa vaikka selvinpäin. mikä tässä tredissä on tosiaan menny vikaan ku halmetta haukutaan turhaksi ja paska äijjäksi(suunnilleen) ja poke saa myös osansa siinä sivussa. ihme touhua. vahinkoja sattuu, toisille enemmän, toisille vähemmän.

Paikalla ollut kertoi että Halme oli kaatunut ihan vaan pihamaalla, ei portaissa.. eikös se siellä uudessa iltiksessäkin jo lukenut? :jahas:

Neutraali voihan ihminen toki tasamaallakin kaatua selvimpäin... mutta eikö halme sit muka oo turha äijä.. eikös tuo ole suunnilleen se ainoa 100 % fakta? :D

Stailivirhe sanoi:

niinpä,varmaan ois joutunu kävelemään portaat alas vaikka se taksi ois tilattukin :D

Brad sanoi:
Taitaa eldd olla 7 päivää-lehdessä töissä kun on keksinyt noin vajaan otsikon tälle ketjulle. En ymmärrä miten juuri se taksin tilaamatta jättäminen on aiheuttanut sen kaatumisen portaissa.

Halme ansaitsee kaiken paskan kohtelun mitä on saanut. Sen verran separi mies on kyseessä.

En ole vielä töissä, mutta pistetään paikananomus harkintaan, jos näillä ansioilla meritoituu. Otsikko oli lähinnä Iltalehden jutun perusteella rivien välistä tulkittua. Nyt on saatu lisätietoja seuraavasta numerosta, mutta salamyhkäiseltä vaikuttaa. Esim. mihin katosi Halmeen tekemä volttisarja? Mies on toki atleettinen, mutta voltin tekeminen pihamaalla humalassa kuulostaa hurjalta. Mutta jos Isinbajeva siihen pystyy (selvänä), miksei Tonykin. Miten taksi tuli paikalle, vaikka sitä a) ei ensin kuulemma tilattu ja b) ei pitäisi edes saada paikalle, vaikka tilattaisiinkin? Pääasia kuitenkin oli, että kaikki päättyi onnellisesti tai ainakaan pahemmitta vahingoitta.

Halmeen mollaamista ihmettelen itsekin. Uusimman tiedon mukaan (muutama viesti tästä ylöspäin) Halmeen tyttöystävä horjahteli ja hän ritarillisesti tätä suojaten syöksyi itse vaaraa uhmaten ojasta allikkoon. Nyt varmaan joku tästäkin keksii, että Tony vain uhrautui päästäkseen julkisuuteen.

joq sanoi:
Neutraali voihan ihminen toki tasamaallakin kaatua selvimpäin... mutta eikö halme sit muka oo turha äijä.. eikös tuo ole suunnilleen se ainoa 100 % fakta? :D
mulle halme ei ikinä oo ollu turha äijjä, vaikka moni tuttukin sitä ääliöksi haukkuu niin minä puolustan. tony on miesten mies ja asia ukko ollut aina:)

eldd sanoi:
Otsikko oli lähinnä Iltalehden jutun perusteella rivien välistä tulkittua. Nyt on saatu lisätietoja seuraavasta numerosta, mutta salamyhkäiseltä vaikuttaa. Esim. mihin katosi Halmeen tekemä volttisarja? Mies on toki atleettinen, mutta voltin tekeminen pihamaalla humalassa kuulostaa hurjalta. Mutta jos Isinbajeva siihen pystyy (selvänä), miksei Tonykin. Miten taksi tuli paikalle, vaikka sitä a) ei ensin kuulemma tilattu ja b) ei pitäisi edes saada paikalle, vaikka tilattaisiinkin? Pääasia kuitenkin oli, että kaikki päättyi onnellisesti tai ainakaan pahemmitta vahingoitta.

Halmeen mollaamista ihmettelen itsekin. Uusimman tiedon mukaan (muutama viesti tästä ylöspäin) Halmeen tyttöystävä horjahteli ja hän ritarillisesti tätä suojaten syöksyi itse vaaraa uhmaten ojasta allikkoon. Nyt varmaan joku tästäkin keksii, että Tony vain uhrautui päästäkseen julkisuuteen.

Voi vittu mitä syvällistä analyysiä ja pohdintaa jostain helvetin mitättömästä asiasta. Odotat nyt jo varmaan kulli pystyssä seuraavan seiskan ilmestymistä ja valaisua omiin nokkeliin päätelmiisi.

neutraali sanoi:
mulle halme ei ikinä oo ollu turha äijjä, vaikka moni tuttukin sitä ääliöksi haukkuu niin minä puolustan. tony on miesten mies ja asia ukko ollut aina:)

Tämä on liian herkullinen jätettäväksi kommentoimatta. Voisitko julkistaa ne perusteet/kriteerit, joiden mukaan Tony on mielestäsi miesten mies ja asia ukko?

Mä laitan itse Tonyn jonnekin Pate Mustajärven sielunveljen tasolle. Vaan eipä siinä mitään, kyllähän Popedallakin muutama tiukka veisu on. :)

Aimo sanoi:
Tämä on liian herkullinen jätettäväksi kommentoimatta. Voisitko julkistaa ne perusteet/kriteerit, joiden mukaan Tony on mielestäsi miesten mies ja asia ukko?
esim kun pelastaa naisen 2ukon raiskaukselta, pistää ukot nippuun ja soittaa poliisit. harvoin uhoaa eli poikkeuksetta hän tekee asioita joita aikoo tehdäkin. sanoo suoraan mitä ajattelee eikä kaartele/kiemurtele/ mielistele ketään. on saanut paljon aikaan elämässään vaikka tyly mies onkin:). en oikeastaan ymmärrä miks mun pitää perustella näitä asioita, diggaan hänestä ja sillä siisti.

Oon hyvin pitkälti Oulun Ison kanssa samoilla linjoilla, vaikka osa
Tonyn tekosista kieltämättä onkin ihan :jahas: osastoa.

Aarne sanoi:
Täällähän on taas asiantuntijoita ja täydellisiä ihmisiä liikenteessä näppäimistön kanssa. Oikein kateeks käy teidän joidenkin älykkyys.

Aistin sarkasmia?

Onneks meillä on sinut ja sinun äärettömän intellektuelli, asiantunteva ja asiaankuuluva kommenttisi. Kiitos että jaoit sen kanssamme.
:jahas:

:zzzz:

Integrandi sanoi:
Voi vittu mitä syvällistä analyysiä ja pohdintaa jostain helvetin mitättömästä asiasta. Odotat nyt jo varmaan kulli pystyssä seuraavan seiskan ilmestymistä ja valaisua omiin nokkeliin päätelmiisi.

Ja lisää intellektulleja pukkaa. Jos nämä kaverit sanovat, että Halme on turha mies, me kaikki olemme siitä taatusti vakuuttuneita.

Mun silmissä tony halmeesta tuli viimeistään siinä vaiheessa aivan täysin naurettava pelle, kun kävi ilmi että mies oli piripäissään pyöriny helsingin rafloissa.. :jahas:

EDIT: tämähän sitten loppuen lopulta johti siihen että halme joutui letkuihin jos joku ei tiennyt..

B.O.S.S. sanoi:
Aistin sarkasmia?

Onneks meillä on sinut ja sinun äärettömän intellektuelli, asiantunteva ja asiaankuuluva kommenttisi. Kiitos että jaoit sen kanssamme.
:jahas:

:zzzz:

Niin, yhtä asiaankuuluva kommentti kuin sinunkin.

Sitä vaan, notta minun mielestä ei ole järkeä sanoa "turha jätkä" ymps. ymps.
Koska, eihän tuo Tony ite sitä ole sanonut, että portsarin vika tuo kaatuminen..? Mitä nopeasti lehdestä kerkesin lukemaan juttua..

Eli haukutaan Tonyä tästä asiasta, vaikka lehdet on suurennellu sen asian. :david:

eldd sanoi:
Ja lisää intellektulleja pukkaa. Jos nämä kaverit sanovat, että Halme on turha mies, me kaikki olemme siitä taatusti vakuuttuneita.

Täh?

Naene sanoi:
Tyttöystävän vikaa kaikki!
Sen siitä saa kun nelikymppinen pappa alkaa heilastella lukiotyttöjen kanssa. :D

Älä ny Toni ittees telo!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom