Porin voimailutilanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
59
Hei porilaiset;

mitäs kuuluu Porin seudun voimailutilanteelle?

-onkos PV-81 vielä aktiivinen seura
-entäs Muscle factory

-entäs se vahvempi Pekka saarinen (taitaa asua Huittisissa nykyään) oli joskus ammattilaisliiton kisoissakin mukana, vieläkö Pekka treenaa?

Kertokaahan joku Porin voimailun kuulumiset.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jarre55 sanoi:
Hei porilaiset;

-entäs Muscle factory

-entäs se vahvempi Pekka saarinen (taitaa asua Huittisissa nykyään) oli joskus ammattilaisliiton kisoissakin mukana, vieläkö Pekka treenaa?

Moro jarre55

Muscle Factory vaihtoi omistajaa elokuun eka päivä. Kaks kaverusta joista toinen on ihan tuttu nimi kehonrakennuksesta vuosien takaa ja osallistuu muuten tänä vuonna mastersseihin osti musclen ja atlas gymin. Atlas laitettiin kiinni ja laitteet siirrettiin muscleen jonka nimeksi vaihdettiin Porin Kuntokeskus. Sali on nyt kolme kertaa isompi kun ottivat koko hallin käyttöön eli kaatoivat muutaman väliseinän. Itse asun turussa, mutta työn puolesta käyn porissa kerran viikossa ja sieltä oon myös kotosin. Muita voimailujuoruja ei mulla porista tällä kertaan oo.

jarre55 sanoi:
Hei porilaiset;

-entäs Muscle factory

PV-81 järjestää seuraavat kisat 9.10, seura kärsii jäsenien vähyydestä

muskeli meni, kuntokeskus tuli ja nyt on isot tilat

ei ole pekkaa salilla näkynyt, antin kurvin ovella kylläkin

porin voimanosto on tällä hetkellä pereseestä vaikkei mua liikutakkaan :D

Kiitos little Butcher ja pori1980.

Sääli että Porin tilanne heikko, vielä 90-luvun puolivälissä siellä henki oli kova, innostuksen osoituksena mm. hienosti järjestetyt MM-kisat -95. Simo "Red" Suomen kaltaisia , asialle omistautuneita voimailuihmisiä tarvittaisiin.

Zone-sarja -42%
pori1980 sanoi:
PV-81 järjestää seuraavat kisat 9.10, seura kärsii jäsenien vähyydestä

muskeli meni, kuntokeskus tuli ja nyt on isot tilat

ei ole pekkaa salilla näkynyt, antin kurvin ovella kylläkin

porin voimanosto on tällä hetkellä pereseestä vaikkei mua liikutakkaan :D

Missäs noi kisat on, onkos kellään mitn tietoo ? Urkkatalol ?

teggiz83 sanoi:
Missäs noi kisat on, onkos kellään mitn tietoo ? Urkkatalol ?

09.10.2004 Kansalliset voimanostokilpailut, Pori (PV-81)

Aika: klo 12.00, punnitus 10-11.30
Paikka: Porin Urheilutalo, Kuninkaanhaanaukio
Sarjat: Miehet ja naiset, avoin luokka

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Little Butcher sanoi:
Moro jarre55

Kaks kaverusta joista toinen on ihan tuttu nimi kehonrakennuksesta vuosien takaa ja osallistuu muuten tänä vuonna mastersseihin osti musclen ja atlas gymin.

joo sellasta vaan että taitaa se toinen kavereista olla lindenin kari..sillähän on amatöörien euroopan-mestaruus..mut korjatkaa jos oon väärässä..näin mä kyllä muistasin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu,linden on toinen ja peurala toinen.Tekevät hienon salin vanhan musclen paikalle.Sinne vaan kaikki porilaiset.Itekin vaihdan sinne. Tulee olemaan porin ainoa sali,jossa on "reilu meininki",ei mitään clubijäsenyyksiä ym.Ja asiantuntevat ja mukavat pitäjät.

Eipä ole Porin kaupoissa näkynyt, tosin siitä on jo hetki kun 'mömmöt' on ostettu iha kaupan tiskiltä. Jos löydät niin ilmotappa, tarvis itsellekin hommata jotain lisäprotskua kun tuo ionin litkiminen kokopäiväisesti tulee niin pirun kalliiksi :)

porin kuntokeskus on todella hieno paikka...3 eri puoltakin....naiset/yleinen/raskas puoli!!! ja vielä lisäksi mukava asiakaskunta ja asiantunteva henkilökunta!!

päätit sitten flair nostaa ikinvanhan threadin ylös mainostaaksesi jotain porin kuntosalia.. sattumoisin ite töissä tuolla tai jotain? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom