Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sarjoissa

Ottakaa huomioon että 6,5,4 ei tarkoita että teet 3 sarjaa vaan taulukossa on erikseen listattuna kuinka monta sarjaa kullakin toistomäärällä pitää tehdä.

Yleisimmin se on 1X6,2X5,2X4 ja toisena päivänä 2X3,2X2 ja 1X neg/failure.

Monet eivät tunnu huomaavan että settien määrä on annettu erikseen.

Itse olen tämän ohjelman 2X tehnyt ja saanut 7,5kg maxiin kummallakin ja paino pysynyt aika samoissa kuin aloittaessa. (massa sucks). Nyt menossa 3X .... luonnollisesti näitä ei ole tehty peräkkäin.

Re: sarjoissa

Originally posted by AG+
Ottakaa huomioon että 6,5,4 ei tarkoita että teet 3 sarjaa vaan taulukossa on erikseen listattuna kuinka monta sarjaa kullakin toistomäärällä pitää tehdä.

Yleisimmin se on 1X6,2X5,2X4 ja toisena päivänä 2X3,2X2 ja 1X neg/failure.

Monet eivät tunnu huomaavan että settien määrä on annettu erikseen.

Itse olen tämän ohjelman 2X tehnyt ja saanut 7,5kg maxiin kummallakin ja paino pysynyt aika samoissa kuin aloittaessa. (massa sucks). Nyt menossa 3X .... luonnollisesti näitä ei ole tehty peräkkäin.

Teetkö nuo muut liikkeet(apuliikkeet) täysillä vai kevyesti?

Re: sarjoissa

Originally posted by AG+
.

Joo sori toi unohtu mainita

Mistäköhän nuo setit mahdollisesti mahtaa löytyä?
Niin ja kysyisin kans että tehänkö apuliikkeet verenmaku suussa? :whip:

Jaa sorke olin vähä laiska. Löytyhän ne tuolta toisesta taulukosta.

voiko sen kiertäjäkalvosinliikkeen tehdä näin?

EDIT: kehtaisko joku kertoa miten voin laittaa linkin tohon kuvaan niin että se näkyy suoraan tässä?

Liitteet

• cbinternalrotation.gif
    cbinternalrotation.gif
    16,3 KB · Katsottu: 12 705
Kiertäjäkalvosin on kuuden eri lihaksen jänteiden muodostama jännekalvo.
Tuo Andorin liike on internal rotation ja muistaakseni kovissa punnerruksissa tuo liikesuunta vahvistuu ihan riittävästi. Eli itse olen tehnyt käytännössä pelkästään uloskiertoja. Eli sama liike, mutta toiseen suuntaan.

Tuossa leikkasin ja liimasin koko tarinan yhdeksi tiedostoksi josta se on helppo tulostella.
Excel taulukko josta voi tarkastella kehittymistään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ootte nyt alotellu tuon ohjelman niin kertokaahan sitten minkälaisia tuloksia tuli. Ite alotan piakkoin tekemään tuota, kunhan ensin tulis lisäravinnepalvelun tilaus kotiin... Kerron sitten joskus touko-kesäkuun vaihteessa tulokset.

Originally posted by andor
EDIT: kehtaisko joku kertoa miten voin laittaa linkin tohon kuvaan niin että se näkyy suoraan tässä?
paina hiiren oikeaa näppäintä kuvan päällä --> ominaisuudet --> maalaa osoite, kopioi se --> laita tänne (painamalla IMG ja liittämällä kuvan osoite kenttään)

Originally posted by ilem
Onkohan nuo pakkotoistot ihan välttämättömiä tässä ohjelmassa

Tarkoittanet negatiivisia toistoja??

en ainakaan ite pakkotoistoja tossa huomannu olevan kun lukasin läpi..

Originally posted by traktori
Tarkoittanet negatiivisia toistoja??

en ainakaan ite pakkotoistoja tossa huomannu olevan kun lukasin läpi..

No niin negatiivisia toistoja sitte. Kerroppa sitte mikä sopis ton negatiivisten toistojen tilalle?

Originally posted by ilem
No niin negatiivisia toistoja sitte. Kerroppa sitte mikä sopis ton negatiivisten toistojen tilalle?

Jaa no ei tarvikkaan kertoa kyllähän sen voi tehdä nuilla varmistus jutskillakin.

Back
Ylös Bottom