Poltatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kyllä tekisi mieli kun on hermot niin kireellä :curs: potenssiin 29, mutta jospa en kuiteskaan...

Baarissa käyn suunnilleen kerran kahdessa kuukaudessa, silloin poltan pikkuaskin verran.

Aimotarmo sanoi:
Niiin röökin kuin nuuskankin käyttö liittyy primäärisesti tottumuksiin/tapoihin, sekundäärisesti fyysiseen riipppuvuuteen. Havaitsemalla omat opitut tapasi, pystyt hyvin hallitsemaan omaa nikotiininkäyttöäsi. Näin ainakin itselläni. Ruokailun jälkeen normaalisti lipsahti pötkö huuleen, nyt vaan laittaa vaikka purkan huuleen tai sitten vain klikkaa ajatusmoodin päälle:"tässä kohdassa normaalisti olisin TAAS laittanut nuuskan huuleen, eikä siitä olisi ollut mitään iloa". Pitää siis tappaa opitut käyttäytymismallit heti alkuunsa.

Itse en aio ryhtyä totaalikieltoon ja pelätä koko ajan repsahtamista. Haluan todellakin löytää sen hukkaamani tavan nauttia satunnaisista nuuskakokemuksista. Ei nikotiinistä VÄLTTÄMÄTTÄ tarvitse tehdä koko elämän kestävää mörköä itselleen. :arvi:

Jep, asiaposti Aimotarmolta!

Nikotiini on nautintoaine ja niin siihen pitäisi myös suhtautua.

18 vuotisuuden kunniaks oon alkanu polttamaan, ennen en polttanu vaikka kaverit polttikin.

En joka päivä polta enkä muutenkaa kovin paljoo.

En ole koskaan polttanut/maistanut enkä tule varmaan koskaan edes polttamaan/maistamaan, koska ei ole ollut tarvetta kokeilla/käyttää.

Elämäni aikana polttanut yhden sikarin! Eli en polta, enkä oikein ymmärrä niitä, jotka aloittavat polttamaan, mitä hyötyä sillä saavutetaan?

Toistakymmentä vuotta on tullut tupakoitua. Takana pari epäonnistunutta lopetusyritystä, ja nyt on Zyban-resepti fikassa. Toivottavasti sen avulla onnistuu.

Arsi sanoi:
Eli en polta, enkä oikein ymmärrä niitä, jotka aloittavat polttamaan, mitä hyötyä sillä saavutetaan?
Sarjassamme idiootein kysymys tästä asiasta mitä aina kuulee ja näkee :david:

mgh sanoi:
18 vuotisuuden kunniaks oon alkanu polttamaan, ennen en polttanu vaikka kaverit polttikin.

En joka päivä polta enkä muutenkaa kovin paljoo.

Hieno valinta! onnitteluni. Älä harmittele kyllä se siitä lähtee sujumaan, kohta sitä menee miehekkäästi askipäivässä ihan huomaamatta...

Poltan. Kymmenestä kahteenkymmeneen/päivä. Onhan se aivan jumalainen tunne, kun on muutaman tunnin ollut ilman ja sitten ruokailun+kahvin jälkeen pääsee savukkeelle. Tai muutaman oluen jälkeen. Maistuu ja tuntuu niin helvetin hyvälle.

Negatiivisia puolia silti niin paljon, että haluaisin kuitenkin päästä eroon. Olin toissavuonna (?) 7 kuukautta polttamatta, mutta aloitin tyhmänä uudestaan.

Varmasti jossain vaiheessa yritän uudelleen ja tällä kertaa onnistun!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hellion sanoi:
Toistakymmentä vuotta on tullut tupakoitua. Takana pari epäonnistunutta lopetusyritystä, ja nyt on Zyban-resepti fikassa. Toivottavasti sen avulla onnistuu.
Mikä se semmonen resepti on? Joku tupakkajumiin auttavako?vai?mitä?hä? Olis kans mukava pikkuhiljaa lopetella, vaikka nykyinen stressaava elämäntilanne saa yölläkin käymään tupakalla....muuutta..kyllä mä vielä joskus lopetan :rolleyes:

matrix sanoi:
Hieno valinta! onnitteluni. Älä harmittele kyllä se siitä lähtee sujumaan, kohta sitä menee miehekkäästi askipäivässä ihan huomaamatta...
Nikotiinipurkalla voit kanssa koittaa saada sitä riippuvuutta jos rööki ei aluks oikeen maistu, oikeella tiellä oot kuitenki.

Päästä loppu peleissä paljolti lopettaminen on kiinni, itse tiedän zypanin käyttäjiä jotka ovat päässeet tupakasta eroon ja sitten niitä jotka eivät ole päässeet.

Poltin reilun 3 vuotta. Sain lopetettua noin 3kk sitten, enkä halua/aio enää tupakoida, tupakointi on aivan perseestä. Jälkikäteen oikein hävettää kun on tullut poltettua ylipäänsä, ja niinkin kauan. Nikotiini on pirullinen aine.. Hassua sinänsä, 18 täytettyäni en ole kertaakaan itselleni ostanut tupakkaa :D

neutraali sanoi:
Päästä loppu peleissä paljolti lopettaminen on kiinni, itse tiedän zypanin käyttäjiä jotka ovat päässeet tupakasta eroon ja sitten niitä jotka eivät ole päässeet.

Zybanin toimivuuteen en ota kantaa, mutta olen samaa mieltä kanssasi että se 1. juttu mitä kannattaa kysyä itseltään, että haluanko edes lopettaa. Tosin aina ei välttämättä vahvinkaan halu riitä ja silloin kannattaa ja pitääkin käyttää noita lääkkeitä.

Sinällään positiiviseen suuntaan on menty, että tupakointiin suhtaudutaan nykyään enemmän sairautena kuin "harrastuksena." Tosin tuostakin voi tosin olla montaa mieltä...

Back
Ylös Bottom