Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä pahaa siinä perunassa on, puheet että peruna lihottaa yms voi työntää syvälle suoleen, aivan hyvä tuote siinä missä riisit ja pastatkin. Peruna hysteria :down:. Tupakka ois saanu kyllä jäädä tulematta.makew sanoi:Tupakka ja peruna, siinä 2 asiaa, joita ei olisi ikinä pitänyt tuoda eurooppaan.
Minä en tiedä mitä se muille tekee, puhuin vain omasta kokemuksesta.BooosteR sanoi:Neutraali antoi kyllä aika huonoa mainosta kun sanoi että salihommissa on aivan sama polttaako vai ei. Jos olen jonkun aikaa polttamatta, tuntuu että lihakset olisi ehkä hieman "pumpissa", tai muuten vaan täyteläisemmän näköiset... :
No kerrohan kaikkitietävä Neutraali, mikä juuri sinut sai aloittamaan tupakanpolton? "No kun kaveritkin poltti" ( )?neutraali sanoi:Sarjassamme idiootein kysymys tästä asiasta mitä aina kuulee ja näkee
BadHair sanoi:Poltan. Kymmenestä kahteenkymmeneen/päivä. Onhan se aivan jumalainen tunne, kun on muutaman tunnin ollut ilman ja sitten ruokailun+kahvin jälkeen pääsee savukkeelle. Tai muutaman oluen jälkeen. Maistuu ja tuntuu niin helvetin hyvälle.
Mulla lähti sikareista.japa sanoi:Niin tuolla kysäistiinkiin että mikä saa ihmiset polttamaan?
No juuri sen takia tuo kysymyksesi on idioottimainen kun siihen ei varmaan monellakaann vastausta oo, aivan turhaa jauhamista. Ehkä piti olla kova tai jotain, kyllä tupakointi tapana on aivan perseestä, mutta kyllä se on antanut minulle aikoinaan ihanan nautinnollisia hetkiäArsi sanoi:No kerrohan kaikkitietävä Neutraali, mikä juuri sinut sai aloittamaan tupakanpolton? "No kun kaveritkin poltti" ( )?
:piis:
Aylah sanoi:Toivon ja kannatan sydämeni kyllyydestä, että jokainen suomen baari ja kahvila tulisi savuttomiksi, ja ne jotka polttavat tappavat itseään ja toisiaan jossain muualla!