Mites pakkislaisilla pääsykokeet meni? Itsellä fyysisistä 9p.. Kirjalliset meni ihan ok tai ainakin tuntui siltä, vaikea mennä sanomaan. Minkälaisilla fiiliksillä nyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä täällä muitaki ''vanhempia'' opiskelijoita on ;) pesueellisiakin. Kyllä kaikki asiat on yleensä jotenkin järjestettävissä opettajien kanssa. Ei kannata stresata liikaa siis!Minä kiitän infosta. Tässä menee pikavauhdilla moni asia ja arkirutiini muutokseen tämän muuton myötä. Itse hiukan jo vanhempana opiskelijana joudun ottaan muunkin pesueen huomioon ja muksujen päiväkotiasioiden vuoksi nuo lukujärjestysasiat ovat iso ja hyödyllinen tieto. Eli ei välttämättä pärjää tavan päiväkodilla, vaan hoitoa olisi hyvä etsiä vuoropäiväkodista.
Mites pakkislaisilla pääsykokeet meni? Itsellä fyysisistä 9p.. Kirjalliset meni ihan ok tai ainakin tuntui siltä, vaikea mennä sanomaan. Minkälaisilla fiiliksillä nyt?
Eiköhän turvallisuusselvityksessä katsota nimensä mukaisesti henkilön taustoja ettei ole isompia rikkomuksia tai mitään tuomioita eikä mitään p-kauden pällitestejä...Mites tarkasti tuossa turvallisuusselvityksessä katsotaan Puolustusvoimien rekisterejä? Esimerkiksi tarkastetaanko P1- ja P2-testien tulokset ja arvioidaan soveltuvuutta näiden pohjalta vai riittääkö vain se ettei ole mitään rikoksia ym. vakavampaa taustalla?
Mites tarkasti tuossa turvallisuusselvityksessä katsotaan Puolustusvoimien rekisterejä? Esimerkiksi tarkastetaanko P1- ja P2-testien tulokset ja arvioidaan soveltuvuutta näiden pohjalta vai riittääkö vain se ettei ole mitään rikoksia ym. vakavampaa taustalla?
Suosittelen tutustumaan koulun nettisivuihin. Sieltä löytyy kaikki tarvittava pääsykokeista.Olen aikeissa hakea keväällä, joten halusin nyt varmistuksen, että mitkä kaikki osiot kuntokokeessa oikein on ja mitä näihin sisältyy. Kyselen tätä siitä syystä, että olen saanut vähän eri tietoa eri lähteistä eli esim onko 100 metrin uintia enää vai korvaako sen todistus uintitaidosta ja onko vielä vatsalihas osiota? Kiitos jo etukäteen.
Saa nähdä mitä tapahtuu. En ihmettelisi, vaikka lähitulevaisuudessa saataisiin pakon sanelemana lisäbudjettia. Etenkin, jos pakolaiskriisi Euroopassa pitkittyy. Tehtävien määrän kasvu ja väen vähentäminen ei mahdu samaan yhtälöön kovin kauaa.http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...ttelee-jopa-900-poliisin-vahentamista/714225/. Siitä vähän motivaatiota pääsykokeisiin ☺ Onnea valitsemallane uralla.
Saa nähdä mitä tapahtuu. En ihmettelisi, vaikka lähitulevaisuudessa saataisiin pakon sanelemana lisäbudjettia. Etenkin, jos pakolaiskriisi Euroopassa pitkittyy. Tehtävien määrän kasvu ja väen vähentäminen ei mahdu samaan yhtälöön kovin kauaa.
Ps. "Säästösuunnitelmat johtuvat määrärahojen niukkuudesta. Poliisin vuosien 2017–2019 alustavan budjettikehyksen mukaan poliisin määrärahat vähenevät kyseisellä ajanjaksolla noin 40 miljoonalla eurolla." -Maahanmuutto sai ensi vuodeksi 462milj. eli rahaa kyllä löytyy
Kutsu tuli tokaan vaiheeseen! Keskiviikkona 13.1. olisi kokeet. Mites muilla kävi?