Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,
Ihan mielenkiinnosta kysyisin seuraavaa asiaa, jos jollain olisi kokemusta tai tietoa..
Tehdäänkö perusmuotoinen turvallisuusselvitys ennen kutsua terveystarkastukseen vai sen jälkeen/aikana ?
Mikä voisi olla terveystarkastuksessa tai turvallisuusselvityksessä oleva ns. "hylkäysperuste" ?
Itseä ehkä arvelluttaa lääkärin suhtautuminen aikanaan saatuihin urheiluvammoihin, jotka ovat kyllä nykyään parantuneet..
Ennen ainakin sai. Itse tein ekan vuoden aikana viikonloppuisin jv-hommia. Ilmeisesti käytäntö on muuttunut.Mitenkäs on, poliisin virassa oleva ei saa vartijan ja järjestyksenvalvojan töitä tehdä, mutta mitenkäs on vielä koulunpenkkiä kuluttavien laita?
Ennen ainakin sai. Itse tein ekan vuoden aikana viikonloppuisin jv-hommia. Ilmeisesti käytäntö on muuttunut.
Ennen ainakin sai. Itse tein ekan vuoden aikana viikonloppuisin jv-hommia. Ilmeisesti käytäntö on muuttunut.
Riippuu yksiköstä.
Ei, vaan kuten Sumu sanoi, riippuu yksiköstä. Maaseuduilla varmaan useimmat ovat manuaaleja, mutta kaupunkeihin tilataan eniten automaatteja.useimmissa maijoissa manuaalilaatikko
Hello kanssahakijat, poliisikokelaat sekä jo valmiit poliisit!
Kevään hakujaksolta kirje terveystarkastukseen kolahti postiluukusta viimeviikon torstaina. Huomenna terveystarkastus Helsingissä, joten kysynkin että onko jollakin varmaa tietoa siitä mitä lääkäri tarkastaa? Mitä tarkoittaa hakukriteereissä mainittu "normaali kuulo" - eikö ole kouluun mahdollista päästä jos on kuulonalenema joillain tietyillä muutamalla hertsiluvulla? tänks!
Tarkoituksena hakea poliisikouluun. Tosin hakemisen ajankohta ei vielä täysin selvillä, koska tässä on vielä hiukan kädenvääntöä mieheni kanssa, joka ei halua minun hakevan ko. kouluun. :/
Miten onnistunut opiskelu perheellisenä poliisikoulussa? kokemuksia kiitos
Keskustelua:
Onko joku jo hakenut/hakemista harkitseva muuttanut kantaansa tai empinyt kun nyt Hyvinkäällä tuli muistutus siitä, että virkatehtävissä voi käydä ihan oikeasti tosi huonosti.
Loukkaantuneelle konstaapelille toivon parasta.
Miten onnistunut opiskelu perheellisenä poliisikoulussa? kokemuksia kiitos
Vähänlaisesti tuntuu mietityttävän, jos vastausten määrä korreloi asian kanssa...Varmasti tälläinen konkreettinen tapaus herättää monet miettimään ammatin varjopuolia, niinkuin itsekkin olen tehnyt.