Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Ja jos joku muuten haluu vinkata kirjoitelman aiheista, niin olis kiva. Oon jo harjotellu kaikilla maailman rattijuoppo-tarinoilla ja mielen avartamisilla ja mamu-taustaisilla kulttuurieroineen. Oon kyllä useamman vuoden kirjoittanut ihan työkseni, mutta ei tässä viittis liikaa luottaa "ammattitaitoon".

"Kirjoitelman lähdeaineisto:

3. Marko Vesterbackan ja Maija Pajarisen julkaisu (pdf-tiedosto, 720 kt):
Avoin mieli ja rikas kartta: Rikosylikonstaapeli Juhani Huotarin näkökulmia kuulustelutaitoon"

Lähde: http://www.polamk.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/pages/D9670A87CFE0BB13C22576D5003EA14E

Ei tarvinne mitään Sherlock Holmesin päättelykykyä läheltä liippaaviin arvailuihin mahdollisista aiheista, kun lukee tuon kirjoitelman laatimiseen annetun lähdeaineiston.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu onhan mä tota lähdeaineistoa lukenu alkusyksystä asti ja siitä repinyt eri aiheita, joiden pohjalta tehny vinon pinon harjoitus-kirjoitelmia. Stressaan sitä vaan liikaa, kun siitä voi kumminkin saada niin kovat pisteet. Tavoitteena olisi vaan saada siitä täydet pinnat, joten pelaan ennemmin varman päälle, ettei joutuis enää kolmannelle rundille :)

Sen verran yksinkertaisia otsikoita/tehtävänantoja on mielestäni parissa viime haussa ollut, että jos tuntuman kirjoittamiseen on edes kohtalainen, niin suuria ongelmia tuskin ilmenee. Tähän voisi toki joku sitten heti lisätä, että eihän se annettu tehtävä rajaa sitä kuinka syvällisesti kirjoittaja asiaa pohtii.

Omalla kohdalla tiivistelmä tuntui molemmilla kerroilla moninverroin aineistopohjaista tekstiä vaikeammalta. Yksilöllistä kenties, mutta tiivistelmää harjoittelisin enemmän, jos olisin nyt hakemassa.

Kuinkas moni täältä oli nyt ens viikolla alottamassa koulun?? Onko kellään tietoa kuinka monta naista tällä kurssilla on?

Itse aloitan samalla kurssilla. Hyväksyttyjen nimilistalla näytti olevan 4 naista ja 16 miestä. Sitä en tiedä, että tuleeko samalle kurssille aloitustaan siirtäneitä opiskelijoita.

Kuinkas moni täältä oli nyt ens viikolla alottamassa koulun?? Onko kellään tietoa kuinka monta naista tällä kurssilla on?

Aloitan myös! Mites muuten kun tuonne asuntolaan muuttaa, niin onko sillä merkitystä (esim. opintotukien jne) kannalta tekeekö pysyvän vai tilapäisen muuttoilmoituksen?

Aloitan myös! Mites muuten kun tuonne asuntolaan muuttaa, niin onko sillä merkitystä (esim. opintotukien jne) kannalta tekeekö pysyvän vai tilapäisen muuttoilmoituksen?

Jos nyt muistan oikein, niin mä tein ainakin tilapäisen muuttoilmotuksen vuodeksi... päivittää sitten uuden osoitteen kun tietää työharjoittelupaikan :)

Jännittää kieltämättä jo aika lailla!

Älä tee muuttoilmoitusta, jos haet asumislisää kämppään jossa nyt asut. Siis, jos meinaat esim. asua vloput himassa Säynätsalossa.

Älä tee muuttoilmoitusta, jos haet asumislisää kämppään jossa nyt asut. Siis, jos meinaat esim. asua vloput himassa Säynätsalossa.

Joo ei muuttoilmotusta, jos on oma kämppä ja meinaa sen säilyttää. Jos muutat koululle nii asumismenot on nolla euroa kuussa ja asumistuki myös nolla euroa ;).

Eipä taida foorumilaisille tipahtanut kutsuja terveystarkastuksiin kevään hakujaksolta?

Taisi pienehköt sisäänottomäärät ja hakijoiden kova taso varmistaa kutsun saapumattomuuden myös allekirjoittaneelle :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom