Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en nyt kyllä tajuu tätä... luin kanssa ton saman lauseen 8 pisteestä ja ihmettelen sitä, koska mä sain haastattelusta 3 ja psykologisista myös 3 ja silti sain kutsun koulutukseen!? Yhteispistemäärä oli 20. Nyt pelottaa, että onko tässä sattunut joku virhe... ei kai ne enää voi perua mun kutsua??! Soitan kyllä sinne heti maanantaina.
Oon Helsingistä. Tänään oli tullut postissa kutsu kouluun!!
Mites sulla ja muillakin jakautu pisteet?
Jos 19 pistettä saaneita on ollut niin monta, että niiden joukosta on tarvinnut vielä keksiä joku karsiva kriteeri? Kiinnostaa kyllä tietää, että miten asian laita nyt sitten onkaan...
Kertokaas muutkin saamianne pisteitä!
Mulla ne jakaantui siis näin: Tiivistelmä 4, kirjoitelma 4, kirjallinen osuus 3, kuntokoe 3, haastattelu 3 ja psykologiset 3.
Brd05: Minä päivänä olit II-vaiheessa ja missä kaupungissa?
En nyt ihan ymmärrä tätä keskustelua siitä, miten "valmistutaan työttömäksi"... Käsittääkseni missään ei väitetä polamkin tehtävänä olevan kouluttaa henkilöitä avoinna oleviin virkoihin - vaan toimia koulutuslaitoksena siinä missä mikä tahansa muukin tutkintoihin kouluttava laitos. Esim. polamkin poliisin perustutkinto on tutkinto, jonka suorittaminen on yhtenä perusvaatimuksena, jotta VOI HAKEA poliisin eri virkoihin - virkojen saanti voi vaatia muita koulutuksia, kielitaitoa tai muuta osaamista ja kokemusta, jotka vaikuttavat työn saantiin kuten muillakin aloilla.
Polamkin koulutukseen ja tutkintoihin on syytä asennoitua samalla tavoin kuin kaikkiin muihinkin tutkintoihin - se tuottaa valmistuneille vaadittua pääomaa, jotta voi hakea alan töitä, eikä tarkoituskaan ole taata työllistymistä. Mielestäni haussa on sitä paitsi jatkuvasti tekijöitä poliisin eri organisaatioissa: http://poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/PFC?openview&count=99
Kysymyksiä III-vaiheen lääkärintarkastukseen liittyen vaikka aiheesta on monia hyviä kirjoituksia tälläkin foorumilla. Eli pitääkö mahdollinen vammahistoria eritellä, tai hankkia jotain papereita niihin liittyen?