Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin laitoksella haastattelussa ja paperit lähti eteen päin. Nyt odotellaan kutsua pääsykokeen 1. vaiheeseen. Onko täällä muita nyt hakevia?
Itse olen ekaa kertaa hakemassa.

Mie vielä viikon oottelen, että millaset tulokset tulee edelliseltä kierrokselta. Jos en ihan viimesen päälle möhlinny, niin saatan siitten tässä haussa hakea uuelleen.

Ei niistä tule erillistä tulosta. Hyväksymiskirje tulee jos on tullakseen

Kyllä tuo virtsanäytteen ottaja sanoi, että vastaukset tulee sulle kotiin sekä poliisikoululle.

Saattaapi tietty olla että väärässä olen vaikka noin se naikkonen sanoikin. :)

Kyllä tuo virtsanäytteen ottaja sanoi, että vastaukset tulee sulle kotiin sekä poliisikoululle.

Saattaapi tietty olla että väärässä olen vaikka noin se naikkonen sanoikin. :)

No tietty tässä voi olla paikkakuntajohtasiakin eroja. Itse sain tarkastuksesta mukaan sen lääkärin täyttämän lapun, ja seuraava posti olikin sitten hyväksymiskirje.

Huumetestin tuloksia en tiedä vielä tänäkään päivänä, mutta eipä siellä mitään vakavaa ole voinut olla :D

No tietty tässä voi olla paikkakuntajohtasiakin eroja. Itse sain tarkastuksesta mukaan sen lääkärin täyttämän lapun, ja seuraava posti olikin sitten hyväksymiskirje.

Huumetestin tuloksia en tiedä vielä tänäkään päivänä, mutta eipä siellä mitään vakavaa ole voinut olla :D

Joo saattaa olla, et mullekin tulee vasta maaliskuun 8. päivän jälkeen kirjettä kun valintapäätös on tehty. Tää odotus on vaan niin sanonko mistä :D

Joo saattaa olla, et mullekin tulee vasta maaliskuun 8. päivän jälkeen kirjettä kun valintapäätös on tehty. Tää odotus on vaan niin sanonko mistä :D

No niin se on, mutta jos pääsit tarkastuksen läpi ja et oo huumeita vetäny, niin tervetuloa vaan kouluun :D

Hyvältähän noi säästövaatimukset näyttää.nyt suunnitellaan myös poliisiopiskelijoiden asuntoedun viemistä.että sinne vaan jatkossa omakustanteisesti asumaan ja siitä sitten kortistoon. Ainakin tämän hetken laskelmien mukaan ilman lisärahoitusta vuonna 2015 on edelleen 200 työtöntä poliisia.Saas nähdä,koska se poliisipula iskee:D

Jos todellinen luku on jo nyt jotain ihan muuta kuin 200, ja tilanne pahenee koko ajan, niin 2015 tohon voi varmaan laittaa jo nollan perään.

No niin se on, mutta jos pääsit tarkastuksen läpi ja et oo huumeita vetäny, niin tervetuloa vaan kouluun :D

Noniin tänään tuli postia ja kaikki huumetestit neg ja lääkäri suositteli että eiköhän tää oo vaan virallista leimaa vaille? :)

Jos todellinen luku on jo nyt jotain ihan muuta kuin 200, ja tilanne pahenee koko ajan, niin 2015 tohon voi varmaan laittaa jo nollan perään.

Joo no katselin tuota raporttia sisäministeriön sivulta,niin 400 se olikin vuodelle 2015.sitten sen pitäisi alkaa tippumaan mutta tiedä tuosta sitten.

Tuo 200 oli todellinen luku jo viisi vuotta sitten, eikä tilanne ole siitä ainakaan parantunut. Noilla luvuilla voi pyyhkiä persettään, ne on moneen kertaan tässäkin ketjussa todistettu tuulesta temmatuiksi.

Tuo 200 oli todellinen luku jo viisi vuotta sitten, eikä tilanne ole siitä ainakaan parantunut. Noilla luvuilla voi pyyhkiä persettään, ne on moneen kertaan tässäkin ketjussa todistettu tuulesta temmatuiksi.

Noinhan se menee.sitä en vain tajua,että miksi nyt joku edes hakee kouluun.

Kävin laitoksella haastattelussa ja paperit lähti eteen päin. Nyt odotellaan kutsua pääsykokeen 1. vaiheeseen. Onko täällä muita nyt hakevia?
Itse olen ekaa kertaa hakemassa.

Samoin minä olen ensimmäistä kertaa hakemassa tällä hakujaksolla. Kävin laitoksella suorittamassa kirjoitutehtävän ja haastattelun ja mielestäni oli aika mieltänostattavaa, kun komisario sanoi lopuksi, että kyllä minusta ainesta olisi. Ainakin musta jäi ilmeisen positiivinen kuva..?
Miten teillä muilla nyt hakevilla on haastattelut menny ?
Onnea TaneK hakuun !

Jes, onkohan mullekin sitten tänään tullut... Ollaan ilmeisesti sitten samalla kurssilla :D

Joo toivottavasti ollaan! Jos tosiaan vaan 19 kutsuttiin tuohon viimeiseen vaiheeseen niin en usko että alkavat siitä jakamaan porukkaa enään syksyn kurssille, vaan kaikki 19 aloittavat nyt keväällä käsittääkseni. Onko näin, että huomenna nimet julkaistaan POLAMK:in ilmoitustaululla?

Edit:Olikin 12. päivä eikä 8. tuo valintapäätös, muistin väärin.

Joo toivottavasti ollaan! Jos tosiaan vaan 19 kutsuttiin tuohon viimeiseen vaiheeseen niin en usko että alkavat siitä jakamaan porukkaa enään syksyn kurssille, vaan kaikki 19 aloittavat nyt keväällä käsittääkseni. Onko näin, että huomenna nimet julkaistaan POLAMK:in ilmoitustaululla?

Edit:Olikin 12. päivä eikä 8. tuo valintapäätös, muistin väärin.

Joo, tänään ne kai tekee päätöksen ja toivottavasti tänään lähtis ne kutsutkin jo postiin, odottelen malttamattomana! :D Mulle tuli eilen ne lääkäripaperit ja kaikki ok. Mistä päin muuten olet?

Ainakin tämän hetken laskelmien mukaan ilman lisärahoitusta vuonna 2015 on edelleen 200 työtöntä poliisia.
Ja vastahan Paatero totesi, että 2013 lopussa on hänen arvionsa mukaan 500 työtöntä poliisia. Koululla tunnelmat ovat ajoittain melko ankeat.

Tsemppiä kouluun valituille. Valmistautukaa henkisesti siihen, että mielialanne laskee, kunhan pääsette kouluun ja ymmärrätte tänhetkisen tilanteen.. Ja ne, jotka eivät vielä ole päässeet/hakeneet kouluun: tehkää Plan B ja toteuttakaa se. Poliisiksi voi opiskella sitten vanhempanakin, jos siltä yhä tuntuu - nyt kannattaa ihan oikeasti tehdä jotain muuta. Valitettavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom