Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitäisi kehittää?
Nytkin kaikki testit selvittäviä hakijoita on pilvin pimein.
Eikä töitä ole kuitenkaan kenellekään tällä hetkellä.
Kävin laitoksella haastattelussa ja paperit lähti eteen päin. Nyt odotellaan kutsua pääsykokeen 1. vaiheeseen. Onko täällä muita nyt hakevia?
Itse olen ekaa kertaa hakemassa.
Onkos kenellekään tullut vielä postia 3. vaiheen terveystuloksista?
Ei niistä tule erillistä tulosta. Hyväksymiskirje tulee jos on tullakseen
Kyllä tuo virtsanäytteen ottaja sanoi, että vastaukset tulee sulle kotiin sekä poliisikoululle.
Saattaapi tietty olla että väärässä olen vaikka noin se naikkonen sanoikin.
No tietty tässä voi olla paikkakuntajohtasiakin eroja. Itse sain tarkastuksesta mukaan sen lääkärin täyttämän lapun, ja seuraava posti olikin sitten hyväksymiskirje.
Huumetestin tuloksia en tiedä vielä tänäkään päivänä, mutta eipä siellä mitään vakavaa ole voinut olla :D
Joo saattaa olla, et mullekin tulee vasta maaliskuun 8. päivän jälkeen kirjettä kun valintapäätös on tehty. Tää odotus on vaan niin sanonko mistä :D
No niin se on, mutta jos pääsit tarkastuksen läpi ja et oo huumeita vetäny, niin tervetuloa vaan kouluun :D
Jos todellinen luku on jo nyt jotain ihan muuta kuin 200, ja tilanne pahenee koko ajan, niin 2015 tohon voi varmaan laittaa jo nollan perään.
Tuo 200 oli todellinen luku jo viisi vuotta sitten, eikä tilanne ole siitä ainakaan parantunut. Noilla luvuilla voi pyyhkiä persettään, ne on moneen kertaan tässäkin ketjussa todistettu tuulesta temmatuiksi.
Noniin tänään tuli postia ja kaikki huumetestit neg ja lääkäri suositteli että eiköhän tää oo vaan virallista leimaa vaille?
Kävin laitoksella haastattelussa ja paperit lähti eteen päin. Nyt odotellaan kutsua pääsykokeen 1. vaiheeseen. Onko täällä muita nyt hakevia?
Itse olen ekaa kertaa hakemassa.
Jes, onkohan mullekin sitten tänään tullut... Ollaan ilmeisesti sitten samalla kurssilla :D
Joo toivottavasti ollaan! Jos tosiaan vaan 19 kutsuttiin tuohon viimeiseen vaiheeseen niin en usko että alkavat siitä jakamaan porukkaa enään syksyn kurssille, vaan kaikki 19 aloittavat nyt keväällä käsittääkseni. Onko näin, että huomenna nimet julkaistaan POLAMK:in ilmoitustaululla?
Edit:Olikin 12. päivä eikä 8. tuo valintapäätös, muistin väärin.
Ja vastahan Paatero totesi, että 2013 lopussa on hänen arvionsa mukaan 500 työtöntä poliisia. Koululla tunnelmat ovat ajoittain melko ankeat.Ainakin tämän hetken laskelmien mukaan ilman lisärahoitusta vuonna 2015 on edelleen 200 työtöntä poliisia.