Häh? Olenko nyt menettänyt virkavapaalla jotain tärkeää? Avautukaa nyt hieman enemmän?
Ymmärsin tuon niin, että häke laittaa keikkoja seurantaan yms. Vai onko tullut joku uusi ohjeistus, jota Shagrath tarkoitti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh? Olenko nyt menettänyt virkavapaalla jotain tärkeää? Avautukaa nyt hieman enemmän?
En ole vielä hakemassa, mutta Kontrollin artikkelissa on jonkinlainen harjoitusohjelma.Minkälaisella ohjelmalla valmistauduitte kuntokoetta varten?
Nooh, onneks seurannassa olevat voi poistaa pokelta ihan sormia napsuttelemalla...
Ja taas on helpompi hengittää.
Ei oo mitää postia viel kopsahdellu laatikkoon! On tä vaan niin piinaavaa!:D
Ymmärsin tuon niin, että häke laittaa keikkoja seurantaan yms. Vai onko tullut joku uusi ohjeistus, jota Shagrath tarkoitti?
Lyhyt tiivistelmä uudesta ohjeistuksesta:
- Partiot eivät enää voi itse tappaa keikkoja pois.
- Kun poistuu keikkapaikalta, pitää suorittaa heti. Vaikka olisit menossa tekemään ilmoitusta, niin sun pitää olla hälytettävissä ja olla valmis ottamaan uutta keikkaa. Tämä johtaa vilkkailla paikkakunnilla siihen, että sulla on käsissä esim. kolme kirjaamatonta ärrää. Kirjaat sitten kun kerkiät, jos kerkiät. Tähän viittasin silloin kun sanoin että enää ei voi mennä puhtaasti keikka kerrallaan.
- Häke voi irroittaa partiota toisille tehtäville kesken tehtävän.
Kaikkea muutakin kivaa siinä oli, mutta tuossa mitä ekana mieleen tuli. Tarkoituksena on saada vasteajat lyhenemään ja odottavia keikkoja purettua nopeammin, jolloin voidaan taas todeta että hyvinhän me pärjätään näilläkin rahoilla. Saas nähdä kuinka kauan tuo pelleily kestää, kun jengi joutuu kirjaamaan rästiin jääneitä ilmoituksia ylkkynä...
Joissain kihlakunnissa on vissiin toimittu näin muutenkin, mutta nyt ohjeistus on valtakunnallinen ja kaikkien alueiden partioden pitäisi periaatteessa toimia samalla tavalla.
Tähän asti olen toiminu niin, että keikka suoritetaan heti, kun se on hoidettu. Sitten, kun ruvetaan tekee ilmoitusta niin mennään "ilmoituksen teko"-tilaan. Häke ei yleensä hätyyttele kesken..
Onkos kenelläkään vielä kirjeitä kopsahdellu laatikkoon?
Ok. Ek ne tällä kertaa pistä kaikille postia, siis niillekkin jotka eivät pääse 3.vaiheeseen? Vai tuleeko se ne lopulliset pisteet sitte jälkijunassa, jos nyt karsiutuu? Kysyitkö niiltä et miten sulle kävi?
No eipä ole vaikuttanut se-tilassa olevat keikat mun hengitykseen tähänkää asti
Nojuu, ja mua ei hengästytä edes OD-tilassa olevat..
Ja kiirekin loppuu kun hetkeksi pysähtyy odottelemaan. Ei voi tehdä hommia jos hermot ei oo kuosissa!
nimim. 04.02 fo'evö
Kertokaapas tammikuun kokeissa olleet et millaisia tuloksia saitte kuntokokeesta. Itellä meni seuraavasti:
Juoksu: 6:03
Vatsat: 30
nukke: 10
seinä: 10
leuat: 16
Penkki:21
Uinti: Hyväksytty
Juoksussa olis pitänyt pärjätä paremmin. Tulin ryhmästäni melkein viimeisenä maaliin, et kovatasoisia juoksijoita oli tällä kertaa. Saa nähdä riittääkö noi tulokset siihen 5 pisteeseen..