Onko siel poliisikoulus itse sisäl sit millasta? Kuria tai jtn muuta tms? Hiljaisuus vissiin 22.00? Ja vapaa-aikaa mitenkä, ja mihin asti?
Ei se mikää armeija ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko siel poliisikoulus itse sisäl sit millasta? Kuria tai jtn muuta tms? Hiljaisuus vissiin 22.00? Ja vapaa-aikaa mitenkä, ja mihin asti?
Meininki on vähän niinkuin SPOL Rukissa. Kuri kannattaa ottaa tosissaan, koska särmimmät yleensä kutsutaan suoraan valmiusyksikköön.
Joo, siveysvahtimestari tulee soluasuntoihin sammuttamaan valot tasan kello 22.00 ja valvoo samalla, että pojilla on kädet peiton päällä ja tytöillä pikkarit jalassa.Hiljaisuus vissiin 22.00?
Montakohan pistettä tällä kertaa vaadittiin haastatteluun pääsemiseksi?
Sitten palkasta. Itse kuulun miehistöön, ja olen noin suunnilleen keskituloinen lisätehtävien ansiosta (tukiase + jouha). Voin jopa paljastaa omat vuosituloni, viime vuonna 42k.
Miten vapaat pyörii? Siviilissä epäsäännöllinen vuorotyö tarjoaa monessa paikassa aika kivat vapaat vittumaisten työaikojen vastapainoksi.