Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No normityönantajan mielestä normaalikuntoinen ihminen on huippukunnossa.
Normityö ei ole sama asia kuin poliisin työhön soveltuvat valmiudet fyysisen kunnon osalta.
Vähintään kymmenen pistettä ...
Meinaatko et tässä haussa toi 18 pistettä riittäis sisäänpääsyyn? Eikö se raja ole ollut nyt muutamassa haussa se 20 pistettä..?
Ok, eli pisteytys on muuttunut melkoisesti vuosien saatossa. Muistelin että 2003 tarvittiin 10 pinnaa jatkoon.On se mahdollista..5 pistettä haastattelusta ja 6 psykologisista.
Ekan vaiheen jälkeen pisteytetään vain kirjalliset (max 11p) ja kuntokoe (5p). Psykologisten (6p) arviointi valmistuu 2. vaiheen jälkeen, samoin kuin haastattelujen pisteet (5p) jaetaan silloin. Yhteensä siis max 27p.
Mun mielestä aika omituista, jos rajat laskee kovasti, koska mun käsittääkseni tästäkin hakujaksosta valitaan vain noin 20 uutta kokelasta (vrt. aiemmin otettu 24-72 per kurssi ja hakujaksoissa valittu yleensä kahdelle kurssille väkeä, nyt vain yhdelle kurssille). 18p on ollut rajana viimeksi silloin, kun valittiin vielä kahdelle kurssille väkeä 48/kurssi eli noin viisinkertainen määrä kokelaita.
Jospa se on silleen, että tässä työllisyystilanteessa sinne hae muita kuin meitä hölmöhönttejä. Pitää vähän tasoa alentaa, että saa luokan kasaan.
Paitsi että tuokaan ei enää pidä paikkaansa tämän uuden häke-ohjeistuksen myötä...keikka kerrallaan.
Paitsi että tuokaan ei enää pidä paikkaansa tämän uuden häke-ohjeistuksen myötä...
Paitsi että tuokaan ei enää pidä paikkaansa tämän uuden häke-ohjeistuksen myötä...
Ekan vaiheen jälkeen pisteytetään vain kirjalliset (max 11p) ja kuntokoe (5p). Psykologisten (6p) arviointi valmistuu 2. vaiheen jälkeen, samoin kuin haastattelujen pisteet (5p) jaetaan silloin. Yhteensä siis max 27p.
Mun mielestä aika omituista, jos rajat laskee kovasti, koska mun käsittääkseni tästäkin hakujaksosta valitaan vain noin 20 uutta kokelasta (vrt. aiemmin otettu 24-72 per kurssi ja hakujaksoissa valittu yleensä kahdelle kurssille väkeä, nyt vain yhdelle kurssille). 18p on ollut rajana viimeksi silloin, kun valittiin vielä kahdelle kurssille väkeä 48/kurssi eli noin viisinkertainen määrä kokelaita.