Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shagrath sanoi:Asevelvollisuus pitää olla suoritettuna, armeija ei ole enää pakollinen. Valitettavasti.
Asevelvollisuus pitää olla suoritettuna, armeija ei ole enää pakollinen. Valitettavasti.
Tälle olis mielenkiintosta kuulla perustelut.
Ja olen yhden sivarin tavannut, oli meidän laitoksella harjoittelussa. Hyvä tyyppi, ei mitään huonoa sanottavaa.
Tuon postin jälkeen niitä on ollut muitakin. Sanontaanko nyt näin, että oli armeijasta mitä mieltä tahansa, niin siellä oppii tietynlaisen särmyyden. Monella armeijaa käymättömällä tuo puuttuu, vaikka olisivatkin hyviä tyyppejä. Armeijan käymisestä on varmasti hyötyä, kun taas armeijan käymättömyydesta ei mitään.
Hommasta tekeekin vttumaisen se, että olen kaikissa tarkastuksissa selvä ja vahva A-mies. Eli siviilissä nämä kintut vaivasivat vain jos ne saivat viikon aikana huomattavasti enemmän rasitusta, mitä normaalisti. Intissä kuitenkin tuli mettässä juostua täydet kuteet niskassa lähes päivittäin aina puolet päivästä, joten rasitus oli ns. Todella kovaa ja siihen polvet reagoivat. Siviiliin taas kun palasi niin polvet palasivat ns. normaaleiksi. Halusin yrittää vielä, mutta polvissa ei kuvauksissa näkynyt mitään, joten sitä eitodennäköisesti armeijakuntoon saa koskaan.
Hommasta tekee tylyn se, että siviili ja normi työelämässä ongelmia ei normaalista reilusti poikkeavasti ole, mutta polamk on ikuinen haave ollut ja siksi se taitaa,jäädäkkin, koska e-paperit ne pysyy..
Hommasta tekee tylyn se, että siviili ja normi työelämässä ongelmia ei normaalista reilusti poikkeavasti ole,
mutta polamk on ikuinen haave ollut ja siksi se taitaa,jäädäkkin, koska e-paperit ne pysyy..
Siäl oli kuria jos jonkinlaist, enää ei kait oo ihan sillasta. Kivaakin ihan siäl on sit, kai yms. En hiljaisuudesta kauhiast muista, oli tai ei ollut tai sit oli. Vapaa-aikaa on sitenkä, et ku ei olla koulus ni sit on vapaat, jne.Onko siel poliisikoulus itse sisäl sit millasta? Kuria tai jtn muuta tms? Hiljaisuus vissiin 22.00? Ja vapaa-aikaa mitenkä, ja mihin asti?