Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyse olikin siitä, minkä takia alunperin pituusrajat poistettiin. Silloin (muutama vuosi sitten) hakijamäärät olivat laskussa. Sitten keksittiin nämä realitysarjat ja hakijamäärät pompsahtivat taas.
Kukaan ei vaan ottanut huomioon valtion tuottavuusohjelmaa sekä Kokoomus-Sdp johtoista hallitusta.
Tsemppiä kovasti koitokseen!
Minä tunaroin ekan yritykseni puhtaasti riittämättömällä valmistautumisella fyysiseen osioon. Tuloksena täydet pojot kirjallisista ja haastattelusta, mutta vain yksi piste fyysisistä, noloa tiedän! Ja harmittaakin, mutta toisaalta, reeniä reeniä, ihan oikein mulle... Mitäs olin niin laiska :D
Juu tulipahan taas testeissä käytyä eilen toistamiseen. Kuntokoe meni seuraavasti: juoksu 6.03, vatsat 30, seinämä 10, nukke 10, leuat 16, penkki 21 ja uinti hyväksytty.
Psykologiset tuntus menevän paremmin kuin viimekerralla. Iltapäivän kirjallisissa oli kyllä mehut jo aika loppu. Kirjatentti tuntus menevän hyvin ja myös essee sujui hyvin. Tiivistelmässä ajatus meinas karkailla aika pahasti, mutta toivottavasti ees 2 pistettä sais. Mitenkäs muilla meni I vaihe?
Kummasta olisi enemmän hyötyä polamk:iin pyrkiessä turvallisuusvalvojan perustutkinnosta vai lukiosta ? Yhteishaku alkaa ens kuussa eikä tuo lukiossa pänttääminen oikein innosta :D
Kummasta olisi enemmän hyötyä polamk:iin pyrkiessä turvallisuusvalvojan perustutkinnosta vai lukiosta ? Yhteishaku alkaa ens kuussa eikä tuo lukiossa pänttääminen oikein innosta :D
Lukio. Eritoten äidinkielen ja vieraiden kielien opiskelu, sekä pienen yleissivistyksen hankkiminen on erittäin kannattavaa poliisin ammattia ajatellen.
Lyhyesti: Lukio parantaa sun valmiuksia selvitä pääsykokeesta huomattavasti enemmän kuin TVEAT.
Usein parhaimmat nuoret poliisit ovat niitä, joilla on joku "erikoistaito" hankittuna koulutuksen tai harrastuksen kautta. Niillä myös erotutaan edukseen.