Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisikohan täällä ketään tulevan vuoden aikana hakevia, löytyiskö kanssaeläjiä valmistautumiseen?
Olisikohan täällä ketään tulevan vuoden aikana hakevia, löytyiskö kanssaeläjiä valmistautumiseen?
Elämän tosiasioita on kuitenkin se että perus riehuvaan narkkiin harvemmin käsittääkseni on perusteltua käyttää etälamautinta (korjatkaa jos olen väärässä). Tollanen 100kg 2m mies kamapäissään on oikeasti aika vaikea laittaa rautoihin kun sille päälle sattuu.
Mie!
Siulla oli uusintakierros? Mihin hakujaksoon sie meinasit pyrkiä?
Ja miekin.
Haen nyt vaikuttavalla hakujaksolla (joka siis päättyy 15.2.2012).
Tsemppiä kovasti koitokseen!
Minä tunaroin ekan yritykseni puhtaasti riittämättömällä valmistautumisella fyysiseen osioon. Tuloksena täydet pojot kirjallisista ja haastattelusta, mutta vain yksi piste fyysisistä, noloa tiedän! Ja harmittaakin, mutta toisaalta, reeniä reeniä, ihan oikein mulle... Mitäs olin niin laiska :D
Koska sulla on eka vaihe?
Etkös sie päässy siihen toiseen vaiheeseen kuitenkin? Millasia pisteitä sait? Tai paljosta se jäi kiinni?
Minnuu kanssa laiskuus vaivaa, kävin siinä haastattelussa muutama kuukaus sitten. Ihan olin innoissani.
Sitten pari päivää haastattelun jälkeen tuli tieto, että en välttämättä pääsisi muuttamaan tampereelle vielä keväällä, vaan vasta puolisen vuotta myöhemmin. Motivaatio hävis siihen paikkaan. Sen jälkeen olen tainu kerran harrastaa liikuntaa ja valintakoemateriaaleista olen lukenu ainakin jonkun yksittäisen otsikon. Jee!
Kokeet olis sitten reilun parin viikon päästä. En oikeen nyt osaa päättää että kävisinkö turistireissulla Tampereella haistelemassa tunnelmia, vai hakisinko suosiolla sitten myöhemmällä.
Etkös sie päässy siihen toiseen vaiheeseen kuitenkin? Millasia pisteitä sait? Tai paljosta se jäi kiinni?
Minnuu kanssa laiskuus vaivaa, kävin siinä haastattelussa muutama kuukaus sitten. Ihan olin innoissani.
Sitten pari päivää haastattelun jälkeen tuli tieto, että en välttämättä pääsisi muuttamaan tampereelle vielä keväällä, vaan vasta puolisen vuotta myöhemmin. Motivaatio hävis siihen paikkaan. Sen jälkeen olen tainu kerran harrastaa liikuntaa ja valintakoemateriaaleista olen lukenu ainakin jonkun yksittäisen otsikon. Jee!
Kokeet olis sitten reilun parin viikon päästä. En oikeen nyt osaa päättää että kävisinkö turistireissulla Tampereella haistelemassa tunnelmi
a, vai hakisinko suosiolla sitten myöhemmällä.
Taisin perustella ehkä hieman puihin. Tarkoitin lähinnä sitä, että ei liene juridisesti soveliasta jos joutuu asiakkaita jatkuvasti sähköttämään kun ei omat valmiudet riitä ilman? Vai onko tosiaan niin, että jos ei omaa mitään valmiuksia vääntää, voi suoraan ottaa kättä pitempää?Kylläpä tuon yhtälön toteutuessa itse ainakin morsetan. Helpompi se on piuhoissa sitten laittaa rautoihin, kun voi liipasimesta vielä käskeä, jos tikut on pysyneet kiinni.
Taisin perustella ehkä hieman puihin. Tarkoitin lähinnä sitä, että ei liene juridisesti soveliasta jos joutuu asiakkaita jatkuvasti sähköttämään kun ei omat valmiudet riitä ilman? Vai onko tosiaan niin, että jos ei omaa mitään valmiuksia vääntää, voi suoraan ottaa kättä pitempää?
Edit. otin siis esimerkiksi tuon taserin sen takia, että tiedän omasta kokemuksesta että TKP tahi sumutin eivät anna aina toivottua lopputulosta. Taserissa ei käsittääkseni tätä ongelmaa ole jos altistus onnistuu.
Harjoittelitko nusu paljon tohon tutkintokielen kokeeseen? Aika hyvin oot siinä näköjään pärjänny Millä tavoin reenasit eteenkin tota tiivistelmää? Itellä jäi siitä käteen viimekerralla vain 1 piste. Arvioinnin mukaan tiivistelmän rakenteessa oli heikkouksia, kun taas kieliopillisesti oli hyvää tekstiä.. Kirjoitelmasta taas sain kiitettävän..
Minä! Voi olla että vasta ens vuoden viimeisellä hakujaksolla tai sitte seuraavalla vasta, riippuu reenituloksista. En lähe pelleileen, ennen ku joka laji menee sillä tavalla että täydet pisteet tulis. on sitte vara epäonnistua siellä. Opinnäytetyön palautan nykysestä koulusta ens syksynä niin seki on sitte reenausta omalta osaltaan.Mie!
Siulla oli uusintakierros? Mihin hakujaksoon sie meinasit pyrkiä?
nykyään ei ainakaan oo liian vähän hakijoita, jos niitä ihan työttömäksi koulutetaan.?Tasa-arvoimmeiset sekä liian vähän hakijoita.
Kyse olikin siitä, minkä takia alunperin pituusrajat poistettiin. Silloin (muutama vuosi sitten) hakijamäärät olivat laskussa. Sitten keksittiin nämä realitysarjat ja hakijamäärät pompsahtivat taas.nykyään ei ainakaan oo liian vähän hakijoita, jos niitä ihan työttömäksi koulutetaan.?