Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä se TAAS huomataan, panostakaa hyvät ihmiset enemmän niihin kirjallisiin. Peruskuntoinen ihminen klaaraa ne fyysiset pienellä treenillä hyvin, mutta nuo kirjalliset on ne jotka yleensä tekee eron hakijoiden välillä.
Nonniin..en päässy minäkään toiseen vaiheeseen. Ai että ottaa pattiin oikein kunnolla. Harmittaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä!
Kirjoitelma 2/4 Tiivistelmä 2/4 Nippelitieto 2/3 ja kuntotesti 4/5. Eli yhteensä 10/11..prkl..
Harmittaa, koska olen nähnyt niin paljon vaivaa tämän eteen ettei tosikaan. Kolme vuotta kuntoilua 3-6 kert./vk muutama vapaa viikko välissä.
Olen kohta suomenmestari hakukerroissa. Onhan se meriitti sekin. Ja luovuttaahan ei voi vai voiko?
Ja taas... äidinkieli! No, sä ainakin olit tehnyt asialle jotain toisin kuin useimmat. Koealue ei taida mitenkään kovin laaja olla, joten tuo nippelitieto-osasto pitäisi pystyä klaaraamaan täysin pistein ilman suuria ongelmia.
Harmi sinänsä... mutta mun mielipide on se että kolmessa vuodessa keskimäärin pitäisi pystyä saamaan sellaiset urheilutulokset että kokeista paukahtaa 5/5. Monta kertaa olet hakenut?
^
Käsitykseni mukaan otetaan huomioon vasta toisen vaiheen jälkeen. Ainakin jotain tähän viittaavaa taisi yksi testaajistakin sanoa 1.-vaiheessa. Käy siinäänsäkin järkeen, että pisteytetään vasta silloin, osa psykologisista testeistä kun on vasta 2.-vaiheessa.
Niin, omakin kutsu seuraavaan vaiheeseen pamahti edellispäivänä. Nyt täytyy tulevat psygedeliat puristaa entistä tarkemmin, kun ensimmäisistä jäi hieman hampaankoloon.
Juurikin näin. Aika tukalat pääsymahdollisuudet on, jos on saanut ensimmäisestä vaiheesta vain jatkoon tarvittavat 11 pistettä. Tarkoitan tällä sitä, että kakkosvaiheen arvioitavista osa-alueista tulee saada lähestulkoon täydet pisteet mikäli haluaa kouluun päästä. Rajahan on kiikkunut siinä 20 pisteen hujakoilla...Kakkosvaiheessa pisteitä on siis yhteensä jaossa 11 (6 psykologisesta arviosta ja 5 haastattelusta) ?
Ja taas... äidinkieli! No, sä ainakin olit tehnyt asialle jotain toisin kuin useimmat. Koealue ei taida mitenkään kovin laaja olla, joten tuo nippelitieto-osasto pitäisi pystyä klaaraamaan täysin pistein ilman suuria ongelmia.
Niinpä niin. Hyvin menneillä kirjallisilla kun pystyy keräämään hyvän pistesaaliin jatkoa varten. Tiedä sitten johtuuko tuo fyysisten testien hypettäminen ja sen tärkeyden painottaminen sitten tämän forumin/sivuston yleisestä mentaliteetista, kun tässä enemmän tai vähemmän liikkumisen, ravinnon ja kunnon parissa liikutaan. En sillä, että väheksyisin fyysisten testien merkitystä kokonaispistemäärässä, mutta suhteutettuna kirjallisista saataviin pisteisiin (tutkintokieli+nippelitrivia= max. 11p. ja fyysiset max 5p.) voi jokainen laskeskella itsekseen, että tarvitseeko siellä kuntotesteissä olla se porukan iron man/woman, jos paperilla osuu kaikki nappiin.
Onko täällä porukkaa miten alottamassa koulun nyt 14.11.? Ja meinaatteko päätyä asuntolaan bunkkaamaan vai millasia suunnitelmia on tiedossa?
Niinpä niin. Hyvin menneillä kirjallisilla kun pystyy keräämään hyvän pistesaaliin jatkoa varten. Tiedä sitten johtuuko tuo fyysisten testien hypettäminen ja sen tärkeyden painottaminen sitten tämän forumin/sivuston yleisestä mentaliteetista, kun tässä enemmän tai vähemmän liikkumisen, ravinnon ja kunnon parissa liikutaan. En sillä, että väheksyisin fyysisten testien merkitystä kokonaispistemäärässä, mutta suhteutettuna kirjallisista saataviin pisteisiin (tutkintokieli+nippelitrivia= max. 11p. ja fyysiset max 5p.) voi jokainen laskeskella itsekseen, että tarvitseeko siellä kuntotesteissä olla se porukan iron man/woman, jos paperilla osuu kaikki nappiin.
Omat suoritukset:
Juoksu: 6.42
Vatsat: 31
Seinä: 8p
Nukke: 8p
Ylätalja: 12
Penkki: 25
Uinti: läpi
Tiedä sitte kuinka lähellä tois 5/5 oli, koska mielestäni pärjäsin hyvin meidän ryhmässä. Tietysti olisi voinut muutaman ylätaljan saada enemmän tai nukenkannosta (joka harmittaa vietävästi).
Sumu: Kolmatta kertaa olen hakemassa ja joka kerta aivan tosissaan. Harmittaa sekin, kun kokeissa kuulee näitä "tulin vaan kokeilee"- tyyppejä. Jos niistä joku pääsee sisään niin...
Saakohan koululta tarkempaa tietoa mihin äidinkielellisiin juttuihin kaatui? Itsestäni tuntui, että ne meni parhaiten koskaan. Ihmettelen kyllä vähän.
Sekin ottaa nyt vähän luonteen päälle etten ole luovuttaja, mutta tarpeeksi kun takoo päätään seinään niin pitäisi jo tajuta, että se sattuu. Enkä vaan halua todeta ettei minusta ole siihen, jonka eteen olen pitkään tehnyt töitä ja josta olen aina haaveillut.
Uutta matoa koukkuun vaan. Älä luovuta. Kyllä sinnikkyys palkitaan!Omat suoritukset:
Juoksu: 6.42
Vatsat: 31
Seinä: 8p
Nukke: 8p
Ylätalja: 12
Penkki: 25
Uinti: läpi
Tiedä sitte kuinka lähellä tois 5/5 oli, koska mielestäni pärjäsin hyvin meidän ryhmässä. Tietysti olisi voinut muutaman ylätaljan saada enemmän tai nukenkannosta (joka harmittaa vietävästi).
Sumu: Kolmatta kertaa olen hakemassa ja joka kerta aivan tosissaan. Harmittaa sekin, kun kokeissa kuulee näitä "tulin vaan kokeilee"- tyyppejä. Jos niistä joku pääsee sisään niin...
Saakohan koululta tarkempaa tietoa mihin äidinkielellisiin juttuihin kaatui? Itsestäni tuntui, että ne meni parhaiten koskaan. Ihmettelen kyllä vähän.
Sekin ottaa nyt vähän luonteen päälle etten ole luovuttaja, mutta tarpeeksi kun takoo päätään seinään niin pitäisi jo tajuta, että se sattuu. Enkä vaan halua todeta ettei minusta ole siihen, jonka eteen olen pitkään tehnyt töitä ja josta olen aina haaveillut.
Harmittaa sekin, kun kokeissa kuulee näitä "tulin vaan kokeilee"- tyyppejä. Jos niistä joku pääsee sisään niin...
nusu
fyysiset kokeet yllätti vaikka reenatessa kaikki sujuikin, en kai osannut kuvitella kuinka rankaksi se käy kun kaikki suoritetaan niin peräjälkeen! hylsy penkistä oli suuri pettymys koska reenatessa se on mennyt ihan ok.. mut mitäpä tuota enää surkuttelemaan, kutsu toiseen vaiheeseen tuli jokatapauksessa, vaikka lähdin vaan kokeilemaan
juoksu: 7.38
vatsat:21
seinä: 3
nukke: 8
talja: 5
penkki: HYLSY (harmittaa ihan kamalasti tää! )
uinti: läpi
sain kutsun toiseen vaiheeseen, ja olen siitä kovasti ihmeissäni! koska todennäköisesti en ole saanut fyysisistä kuin 1/5 tai max 2/5, ja kirjoituksesta jäi todella epävarma fiilis, tiivistelmässä aika loppui kesken yms. Luulenpa että mulle kostautuu fyysiset lopullisessa pistemäärässä, taso on niin kova että huhh..