Onnittelut kakkosvaiheeseen päässeille ja onnea jatkoon!
En itse sinne siis päässyt. En ollut kovinkaan toiveikas, että näin olisikaan tapahtunut, koska ajattelin, että 11 pistettä ei tule riittämään toiselle kierrokselle tässä haussa. Kuntokoe meni siis huonosti ja ajattelin, että vaikka kirjallisissa onnistuisi nappiin, niin toivoa ei olisi. Nyt sitten harmittaa ihan hulluna, kun ne kirjalliset eivät menneet ihan putkeen, sillä mahdollisuus olisi ollut jatkoon kuitenkin. Noh, ei auta ulista enään.
Kirjoitelmasta sain 3/4, kirjatentistä 2/3 ja tiivistelmästä 1/4. Tavoite tietenkin oli saada kaikista täydet, joten ei mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan.
Tiivistelmä oli hankala, eikä aika meinannut riittää. Tiesin jo kotiin lähtiessäni, että nyt ei hyvä heilu sen suhteen.
Tiukka arvostelu siinä kyllä on. Itse olin saanut arvostelun kymmenestä osa-alueesta viidestä täydet 3 pistettä, kolmesta 2 pistettä ja kahdesta 1 pisteen.
Lopulta siis kuitenkin koen onnistuneeni tiivistelmässä kohtuullisesti, sillä olin saanut niistä kohdista täydet, joita pidin vaikeimpana. Parannettavaa on toki hurjasti, eikä noita ykkösiä saisi tulla lainkaan.
Kirjoitelmasta en saanut sen ihmeempää palautetta, koska se oli kuulemma mennyt niin hyvin. Ehkä mua olisi kuitenkin vähän kiinnostanut mistä sen nelosen saaminen jäi kiinni.
Ei sillä kamalasti varmaankaan ole merkistystä, sillä seuraavalla kerralla on kuitenkin kirjoitettava uusi tarina, eikä kirjoittamisessani ollut suurta moitittavaa.
Nyt sitten vaan kokoilen motivaationi rippeitä ja yritän tsempata itseni hakemaan uudelleen.