Mun keskittyminen herpaantuu helposti. Mä pahoin pelkään, että ajattelen sua liikaa ja tästä syystä epäonnistun. :(keskity siihen kirjoittamiseen vaan ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun keskittyminen herpaantuu helposti. Mä pahoin pelkään, että ajattelen sua liikaa ja tästä syystä epäonnistun. :(keskity siihen kirjoittamiseen vaan ;)
Mun keskittyminen herpaantuu helposti. Mä pahoin pelkään, että ajattelen sua liikaa ja tästä syystä epäonnistun. :(
Ei tarvitse olla ammattikirjoittaja osatakseen kirjoittaa suomea...tiedän en ole mikään ammatti kirjoittaja joten turha mussuttaa oikein kirjoituksestani
Ompas taas outoa että monella on jälleen jäänyt kouluun pääsy kiinni juurikin noista alhaisista psykolokin pisteistä! Ei kukaan muu ole sattunut huomaamaan sitä että kun kouluun sisälle otettavien määrää vähennetään, niin oudosti hakijat rupeavat saamaan oudon alhaisia psykolokin tuloksia! ja jotenkin kummaa että noin vajaasta neljästä sadasta hakijasta vain reilu parikymmentä hakijaa saa tarvittavat 20 pistettä! Itselläni tämä ainakin herättää ajatuksia. tiedän en ole mikään ammatti kirjoittaja joten turha mussuttaa oikein kirjoituksestani
Pääsee. Siellä maijan välitilan ja sikaosaston välissä on simmone ikkunaluukku, josta pystyy seuraamaan päivittäistä kenttävalvontakonstaapelin toimintaa.Melkein unohtuikin kysyä: Poliisin ammattia ei taida päästä tarkkailemaan vierestä oikein mitenkään?
Hei joko porukalle on tippunu laatikkoon kutsu toiseen vaiheeseen? :hyvä:
En päässyt tällä kertaa toiseen vaiheeseen :( Harmittaa ja olen hieman kummissani.
4/5 tuli kuntokokeesta, josta olen hyvin tyytyväinen. Kirjoitelmasta ja tiivistelmästä 3/8. Tätä en tajua. Tiivistelmä meni mulla mielestäni todella nappiin. Kuvittelin siitä saavani täydet. Olen hyvin ymmälläni. Noh, 20. päivä saa sitten soitella ja kysellä mikä oli pielessä, sitä odotellessa.
Harmittaa kovasti myös siksi, että elämäni on käännekohdassa ja opiskelut olisi ollut nyt hyvä aloittaa. Nyt mun on sit joko aloitettava sh opinnot joihin paikka, mutta ei niin kiinnostusta tai sit löydettävä hyvä uusi työpaikka. Jos aloitan toisessa paikassa opiskelut niin kuinka hankala on sitten hakea uudelleen? Hmm...
Olon kruunaa kaamea flunssa.
Oliko kirjeessä tietoa siitä, mikä oli pisteraja toiseen vaiheeseen?
Tänään tupsahti postissa kutsu toiseen vaiheeseen. Mielenkiinnolla odotan kyllä mitä ens tiistai tuo tullessaan.