Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Oma pikkuveljeni näyttää hyvää vauhtia kusevan kirjoituksensa, ja hän väläytteli mahdollisuutta hakea poliisikouluun :D Ajatus sinänsä on kiva, mutta sanoin kuitenkin että kannattaa katsoa muut kortit ensin ellei sitten oikeasti ole ihan perkeleen tulenpalavaa paloa poliisiksi. Tällä hetkellä olen itse ihan kypsä tähän koko organisaatioon. Keppi on kasvanut kokoa, mutta porkkanoista ei edelleenkään tietoakaan...Ei vaan ole enää oikein mahdollisuutta lähteä opiskelemaan mitään muuta organisaation ulkopuolella, niin jumitun tänne ja puren hammasta =/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites testaako ne siinä huumetestissä myös hormoonit?

Tuskin, tai ei ainakaa lupaa siihen kysy :) Ne huumeet joka testissä määrätään ja joku ylimääränen, missä on pH, nitriitit ja kreatiniini näyttää tuossa olevan. Kreatiniinistä näkee vissiin jos munuaisissa on häikkää.

Onko kellään tiedossa millaisia otsikoita on pääsykokeissa ollut aihealueesta Avoin mieli ja rikas kartta: Rikosylikonstaapeli Juhani Huotarin näkökulmia kuulustelutaitoon.

Onko kellään tiedossa millaisia otsikoita on pääsykokeissa ollut aihealueesta Avoin mieli ja rikas kartta: Rikosylikonstaapeli Juhani Huotarin näkökulmia kuulustelutaitoon.

Toinen oli "Minkälainen on hyvä kuulustelija?" Saatto olla vähän eri muodossa otsikko, mutta idea kumminkin sama. Toista en ihan tarkkaan muista, mutta taisi liittyä jotenkin vuorovaikutukseen kuulustelutilanteissa..? Korjatkaa, jos oon väärässä. Mutta kaksi otsikkoa oli, josta piti valita.

Tuli joskus mieleen, että mitenhän sitä näin muutaman virkavuoden jälkeen selviäisi taas noista pääsykokeista. Kuntotestit menisivät yhä maksimilla, ei siinä mitään, mutta mitenhän muut. Jos rehellisesti vastaisi niihin kysymyksiin haastattelussa, ei varmaan pääsisi enää sisään.

Huh olisi täälläkin hakuhommia. Tuo Eu-teos on kyllä melko pakkopullaa jos näin suoraan sanotaan...Kuinkahan yksityiskohtaisesti ne pitää osata..On niin vaikeaa muistettavaa tuossa. :D Nyt vaan reeniä kovasti :puntti:

Nonniin, tänne tuli ainakin taas lappua. Mites muille kävi? Raja oli näemmä taas 19 ja se meinasi koitua kohtaloksi. Eli juurikin 19 pistettä napsahti ja koulu alkaa kai sitten varasijoilta joskus tulevaisuudessa?

Päätös tuli ja toukokuussa olis tarkoitus aloittaa. Joo näköjään 19p tarvittiin tällä kertaa. 20p tuli ja täytyy sanoa, että oon tosi yllättyny ja hemmetin tyytyväinen :D Onneksi ei tarvinnut toista kertaa hakea. Tsemppiä kaikille, joilla kokeet on vielä edessä!

Koulun listan tsekanneelta kaverilta sain tällaisen tiedon: Kurssille P153 valittiin tästä hakujaksosta 12 opiskelijaa (minä mukana :dance:) ja kurssille P154 24 opiskelijaa. Lisäks 17 on varasijalla, aloittavat siis viimeistään elokuussa? Lisäks tuonne P153:lle tulee kai ne, ketkä on aiemmin jääny varasijoille tai jostain syystä siirtäny opiskelujen aloitusta.

Koulun listan tsekanneelta kaverilta sain tällaisen tiedon: Kurssille P153 valittiin tästä hakujaksosta 12 opiskelijaa (minä mukana :dance:) ja kurssille P154 24 opiskelijaa. Lisäks 17 on varasijalla, aloittavat siis viimeistään elokuussa? Lisäks tuonne P153:lle tulee kai ne, ketkä on aiemmin jääny varasijoille tai jostain syystä siirtäny opiskelujen aloitusta.

18 varasijoilla lukee ainakin mun lapussa ;) Jotkut voisi nyt nopeesti perua paikkansa niin meikäläinenkin pääsisi aloittamaan jo ennen elokuuta :D

5.4 ois pääsykokeet. Onko sisäänpäässeillä heittää mitään hyviä tipsejä & tärppejä ensihakijalle? :)

Lue hyvin, treenaa punttia ja lenkkiä jos jää lukemisen jälkeen aikaa. Pääsykokeissa purista viimeisetkin pisarat sekä fyysisissä että kirjallisissa vaikka loppupäivästä tuntuu että jaksaminen on täysi nolla. Psykologisissa testeissä vastaa siten miten se parhaiten sinua kuvaa, älä kuitenkaan käytä liikaa ääripäiden vastauksia. Haastattelussa ole rauhallinen, äläkä liian innokas. Mieti mitä vastaat, koska joudut sen todennäköisesti perustelemaan miksi vastasit juuri niin.

Siinä nyt mitä omalta kohdalta pistin merkille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom