Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mites muuten ne ilmottaa tosta? Hieman heikkoa lähteä ajamaan 150 km pelkän tiedon takia. Eli mistäs sais tietoa mille kurssille on ängetty? :D

Luulin et se kirje tulis tänään (viimeisenä päivänä niinkuin aikasemminkin). Mut eipä tullut. Kerro toki auttoko soittaminen sitte.

Tuli muuten mieleen et päästetäänkö koulun tiloihin pyörimään ulkopuolisia? "Joo terve, tulin kaverin puolesta kattoo onks sen nimi tuol valituissa", onnistuisko?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo soitin, kirje on lähetetty eilen kotiin. ja sit kirjeessä kysytään otatko opiskelupaikan vastaan. itse hoidin senkin sitten samassa puhelussa jo :)

Noniin nyt minäkin kirjotan, aiemmin oon tyytyny seuraamaan ketjua :) Elokuussa alotan ja olin kakkosvaiheen Iisalmessa :) Onnea kaikille kouluun päässeille, siellä nähdään \o/ Tsemppiä hakijoille!

Niinpä, onnea kaikille koulun aloittaville!!! Varmaan ihan mahtava fiilis, voi kun itse saisi kokea saman fiiliksen joskus...toivottavasti jo lokakuussa..:) ps. kävin kokeilemassa uinnin, 100m aikaan 1.42. Väsyneenä menee varmasti hitaammin, mut kyllä alle 3min VARMASTI.

Tuli muuten mieleen et päästetäänkö koulun tiloihin pyörimään ulkopuolisia? "Joo terve, tulin kaverin puolesta kattoo onks sen nimi tuol valituissa", onnistuisko?
Eikö koulut ole yleisiä tiloja ja siten sinne varmaan pääsisi?

Onnitteluni sisäänpäässeille. Edessä rankka ja ahkeruutta vaativa opiskelu-urakka.

Ei onnistu. Ulkopuoliset eivät pääse alueelle kuin vierailijoina, eli itsekseen siellä ei voi pyöriä.

Valintapäätös on tehty 22.6, eli kirjeet on postiettu eilen. Huomenna pitäisi olla kirjeet kotona. Koululle ei valitettavasti pääse ulkopuoliset, mutta henkilökohtaisesti voi tulostietonsa käydä katsomassa. Jos jotakuta asia vaivaa, niin voin käväistä aamulla ilmoitustaulla katsomassa, eli tässä tapauksessa yhteyksiä yv:llä.

Päivystyksestä senverran, että opiskelijat hoitavat sitä kukin vuorollaan yhdessä jaksossa ja vuorot painottuvat virka- ajan ulkopuolelle ja viikonloppuihin. Kyllä se teille sitten selviää aikanaan, mutta ihan ekana päivänä ei siihen päästetä istuun :)

Elokuussa nähdään sitten! Sanoivat pisteetkin kun kerroin etten kolmeen viikkoon pääse näkemään postia, 21 pinnaa napsahti ja kouluun pääsyyn vaadittiin perinteisesti 18 pistettä.

Suositut

Back
Ylös Bottom