Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko kellään _TARKKAA_ listaa kuntotestin sisällöstä mukaanottaen tauot, rytmitys jne.. Vähän sitä sun tätä joka paikassa. Ja myös tarkka arvoasteikko ois mukava saada selville, ja että mimmosilla tuloksilla sisään pääsee.

Tuskin kellään on antaa sulle mitään tarkkaa aikataulua siitä, moneltako teet mitäkin. Riippuu täysin siitä, millainen ryhmä sattuu, miten nopeasti mahdollinen edellinen ryhmä tekee kuntotestin, miten nopeasti edeltävä henkilö tekee suorituksensa, monentena olet suorittamassa kutakin osiota, yms... Ainoastaan se osioiden järjestys on sama: juoksu, venytys- ja koordinaationäyte, vatsat, seinä, nukke, talja/leuanveto, penkki, uinti. Ja arvosteluasteikkokin riippuu täysin siitä, miten sun hakujakson muut hakijat ovat pärjänneet.

Mun ryhmällä esimerkiksi kesti huhtikuussa tosi pitkään juoksun jälkeen ennen kuin päästiin jatkamaan. Ja koska ryhmässä oli 36 henkilöä ja naiset viimeisenä, niin itse odottelin noin tunnin juoksun ja venytysnäytteen välillä. Jonon ensimmäisellä miehellä odottelua oli paljon vähemmän, jonon viimeisellä naisella enemmän.

noniin terveystaloltakin putos kirje postissa. lääkäri pitää sopivana ja testitkin näytti negatiivista. alkaiskohan se opiskelupaikka oleen jo aika varma :wtf:

testituloksisissa oli yksi hämäävä juttu, kaikissa muissa luki negat. paitsi U-DS42 kohdalla ; tehty. Soitin tästä vielä labraan ja tuo tarkoittaa vaan, että huumetesti on tehty.. :dance:

Hei vain, itse kanssa tähtään elokuun hakuun. Varsinais-Suomesta ja ensimmäinen hakukerta. :dance:

Soitin muuten tuossa viime viikolla koullle ja silloin mainitsivat 1. vaiheen valintakokouksen olevan vasta 22.6... Toivottavasti vain erehtyi ja tuo aiemmin mainittu 16.6 olisi oikea päivämäärä. :)

Onko kellään _TARKKAA_ listaa kuntotestin sisällöstä mukaanottaen tauot, rytmitys jne.. Vähän sitä sun tätä joka paikassa

Juoksutestin ja lihaskunnon välillä odotus on kuten _emilia selosti.

Karkeasti tauot osatestien välillä on tasan se, että kävelet suorituspaikalta toiselle. Vatsojen ja seinänylityksen välissä on aikaa pari minuuttia, riippuen siitä monta kertaa edellinen seinän yli yrittää mennä. Sama valvoja siis valvoo venytystä, vatsaa ja seinää ja näitä pyöritetään vuorotellen eteenpäin. Odotusaikasi siis voi olla minuutti sinne tai tänne.Seinän jälkeen kävelet pari metriä nuken luokse, jos edellinen on vielä sitä roudaamassa, odotat suorituksen loppuun, jossa ei kyllä kauaa mene.

Nukenkannosta vaihdetaan kuntosalin puolelle ja veivataan ylätalja. Ylätaljan ja penkin etäisyys on n. 4metriä ja siinä on sun lepoaika. Ennen uintia saa vetkuteltua vaatteiden vaihdossa ja suihkussa muutaman minuutin, mutta ei tässä paljoa 5min kauempaa taukoa ole. Eli jos edellinen suorittaja on hidas tai tekee suurta sarjaa, saat odottaa vuoroasi sykettä tasaten ;) Selkenikö?

Hei vain, itse kanssa tähtään elokuun hakuun. Varsinais-Suomesta ja ensimmäinen hakukerta. :dance:

Soitin muuten tuossa viime viikolla koullle ja silloin mainitsivat 1. vaiheen valintakokouksen olevan vasta 22.6... Toivottavasti vain erehtyi ja tuo aiemmin mainittu 16.6 olisi oikea päivämäärä. :)

No mä soitin jo jonkin aikaa sitten, et oisko se aika muuttunu :/ itkupotku, haluisin jo sen päivämäärän :D (olettaen että kutsu tulis..)

noniin terveystaloltakin putos kirje postissa. lääkäri pitää sopivana ja testitkin näytti negatiivista. alkaiskohan se opiskelupaikka oleen jo aika varma :wtf:

testituloksisissa oli yksi hämäävä juttu, kaikissa muissa luki negat. paitsi U-DS42 kohdalla ; tehty. Soitin tästä vielä labraan ja tuo tarkoittaa vaan, että huumetesti on tehty.. :dance:

Kävitkö missä terveystalossa? Ainakaan mulle ei vielä tuloksia tipahtanu.. itse kävin helsigissä.

Huh, kun tuntuu, ettei päivissä riitä tunnit työssäkäymiseen, treenaamiseen ja koirien kanssa olemiseen. Äsken lenkitetty koirat ja nyt salille rehkimään. Onkos täällä muita, joilla on lemmikkejä? Mietin vain tuota asumishommaa, jos koulun ovet syksyllä avautuvat. Asuntolaanhan ei ilmeisesti lemmikkejä saa viedä. Kai se on sitten vuokrattava jostain joku asunto.

Tuota pääsykoekutsun tulemista minun ei onneksi tarvi jännittää kun pääsykokeet piti olla jo huhtikuussa ja ilmoitus pääsykoepäivän siirrosta on jo tullut :). Valintayksikkö oli muuten ihailtavan nopea tuon asian suhteen!

kävin tampereella, kaksi viikkoa sitten tiistaina :) ja mitä ny noita aikasempia juttuja lukenu niin kaikille niitä tuloksia ei oo ees lähetetty, että on menny vaan koululle.. tiedä sitten :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään alkoi seinämän rakentaminen, tuli hankittua tarvittava puutavara ja myös paikka mihin sen rakennan on nyt tiedossa. Tämän hetken suunitelman mukaan seinän mitat olisivat: korkeus 2300mm, leveys 2500mm, paksuus 144mm.
Menee varmaan ensiviikoksi ennen kun seinä on valmis, ei oikein ole tällä viikolla aikaa tuota rakennella. Voisin linkittää kuvan siitä kun se on valmis.

Juu että ensiviikoksi... No tämä projekti ei ole sitten yhtään edennyt, Syynä lienee osittain että olen tässä viime viikot katsellut 4 kautta prisonbreakia. Mutta tämän postauksen jälkeen menen heti ulos ja aloitan pitkään kesken olleen urakan. Kuvaa en vielä illaksi uskalla luvata, mutta huomenna tuo nyt viimeistään on valmis.

Muuten tuon 1-vaiheen osalta treenit ovat mennyt ihan ok. Lukeminen on aloitettu mutta siihen joudun vielä paljon panostamaan.

Tuolksia tähän mennessä: Leuat * 25, Penkki jalat ilmassa 62,5kg*35 (en tosin tehnyt noita samana päivänä). Muita en ole vielä kokeillut.

Kävitkö missä terveystalossa? Ainakaan mulle ei vielä tuloksia tipahtanu.. itse kävin helsigissä.

Kävin Pasilassa ja tulokset tuli tänään postissa. Saatekirje tosin on päivätty 11.6 että missä lie seikkaillut tai pöydällä makaillut ennen postitusta, eiköhän se sulle parin päivän sisällä myös tule.

. Äsken lenkitetty koirat ja nyt salille rehkimään. Onkos täällä muita, joilla on lemmikkejä? Mietin vain tuota asumishommaa, jos koulun ovet syksyllä avautuvat. Asuntolaanhan ei ilmeisesti lemmikkejä saa viedä. Kai se on sitten vuokrattava jostain joku asunto.!
Lemmikkejä löytyy, ongelman ratkaisin siten että avomies jää Helsinkiin ja ite sahaan tätä väliä, ah opiskelijaelämän autuus ;D

Ja tässä vaiheessa en itse ainakaan ole mitään pisteitä vielä saanut tietää, eiköhän ne sieltä valintakirjeen mukana tule.

Onkos täällä palstalla sellaisia jotka joutuvat/pääsevät työharjoitteluun Turun poliisilaitokselle ja kenttäkierrolle 5.11.2010 alkaen?

2 tuntia tuossa meni ja seinän sain kasattua. Vielä pitäisi putsata pahimmat tikut pois, ja yläpään ajattelin pehmustaa jollakin. Ei mikään maailmain hienoin kun kaikki puutavara oli käytettyä, jota otin työpaikalta. Eli hintaa koko seinälle 0€.

Yritin pistää kuvia mutta ne oli liian suuria että ei pystynyt linkittämään:(
Neuvoja miten nuo kuvat saa pienennettyä?

Edit. Onnistu.

Liitteet

• 4.webp
    4.webp
    239,3 KB · Katsottu: 509
Runkotolpat on valettu melkein 1m alas maahan. Betoni kyllä kestää :D. kyllähän tuo vähän tietysti heiluu mutta ei paljon, eikä ainakaan minun paino riitä sitä kaatamaan. Runkotolpat valoin etukäteen että niitä en tänään tehnyt.

2 tuntia tuossa meni ja seinän sain kasattua. Vielä pitäisi putsata pahimmat tikut pois, ja yläpään ajattelin pehmustaa jollakin. Ei mikään maailmain hienoin kun kaikki puutavara oli käytettyä, jota otin työpaikalta. Eli hintaa koko seinälle 0€.

Ihailtavaa omistautumista mutta en välttämättä menisi seinän rakentelua mainitsemaan pääsykokeiden haastatteluosuudessa. Saattavat pitää jossain määrin... erikoisena...

Huh, kun tuntuu, ettei päivissä riitä tunnit työssäkäymiseen, treenaamiseen ja koirien kanssa olemiseen. Äsken lenkitetty koirat ja nyt salille rehkimään. Onkos täällä muita, joilla on lemmikkejä? Mietin vain tuota asumishommaa, jos koulun ovet syksyllä avautuvat. Asuntolaanhan ei ilmeisesti lemmikkejä saa viedä. Kai se on sitten vuokrattava jostain joku asunto.

Joo, asunto on vuokrattava ja keksittävä sitten helkatin hyvät perustelut, et asumistukee irtois. Kyselin opintotukikeskuksesta, ni tyttö sanoin vaan, et kannattaahan se hakea mutta vain painavista syistä saisi tukea, kun on ilmanen asuntola tarjolla...opintorahaa onneks saa (2.asteen tukea).

Niin, ja miulle tuli postissa pissatestin tulokset toissapäivänä ja lisäks se lappu mikä piti täyttää ennen lekurille menoa (selvitys sairauksista jne).

Onkos täällä palstalla sellaisia jotka joutuvat/pääsevät työharjoitteluun Turun poliisilaitokselle ja kenttäkierrolle 5.11.2010 alkaen?

Kenttäkierto alkaa 15.11, ei 5.11 =) En huomannutkaan aiemmin että säkin olet Turusta. Jos sulle tulee harjoittelija seuraavasta tamagotchi-ryhmästä, niin taidankin arvata kuka olet =)

Kenttäkierto alkaa 15.11, ei 5.11 =) En huomannutkaan aiemmin että säkin olet Turusta. Jos sulle tulee harjoittelija seuraavasta tamagotchi-ryhmästä, niin taidankin arvata kuka olet =)

Joo niinhän se olikin 15.11.2010!! Mua ei oo merkitty harjoitteluohjaajalistaan (siihen kenttäkaavion kohdalle), mutta mitä suuremmalla todennäköisyydellä hoidan harjoitteluohjauksen, koska lomat sekoittaa jälleen pakkaa. Vieläkö arvaat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom