Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo niinhän se olikin 15.11.2010!! Mua ei oo merkitty harjoitteluohjaajalistaan (siihen kenttäkaavion kohdalle), mutta mitä suuremmalla todennäköisyydellä hoidan harjoitteluohjauksen, koska lomat sekoittaa jälleen pakkaa. Vieläkö arvaat?

Hmm, nyt homma hiukan vaikeutui. Ikä, pituus, paino...Pitää suorittaa karsivaa arvailua =)

Tuskin kellään on antaa sulle mitään tarkkaa aikataulua siitä, moneltako teet mitäkin. Riippuu täysin siitä, millainen ryhmä sattuu, miten nopeasti mahdollinen edellinen ryhmä tekee kuntotestin, miten nopeasti edeltävä henkilö tekee suorituksensa, monentena olet suorittamassa kutakin osiota, yms... Ainoastaan se osioiden järjestys on sama: juoksu, venytys- ja koordinaationäyte, vatsat, seinä, nukke, talja/leuanveto, penkki, uinti. Ja arvosteluasteikkokin riippuu täysin siitä, miten sun hakujakson muut hakijat ovat pärjänneet.

Mun ryhmällä esimerkiksi kesti huhtikuussa tosi pitkään juoksun jälkeen ennen kuin päästiin jatkamaan. Ja koska ryhmässä oli 36 henkilöä ja naiset viimeisenä, niin itse odottelin noin tunnin juoksun ja venytysnäytteen välillä. Jonon ensimmäisellä miehellä odottelua oli paljon vähemmän, jonon viimeisellä naisella enemmän.

Mitä tuo venytys- ja koordinaationäyte pitää sisällään? En löytänyt tuolta polamkin sivuilta tommosta.
Oli tieto, samoilla sivuilla, että ensi viikolla alkavat lähettelemään kutsuja tuohon ekaan vaiheeseen.

Mitä tuo venytys- ja koordinaationäyte pitää sisällään? En löytänyt tuolta polamkin sivuilta tommosta.

Se on ihan piece of cake, sitä on turha stressata etukäteen. Käsien pitäisi yltää maahan kun seisoo suorin jaloin ja koordinaatio testataan hyppimällä X-hyppyä siten, että kädet menee ylös vuorotellen edestä ja sivulta. Korjatkaa joku jos muistan väärin :) Joka tapauksessa noi näytetään siellä..

fish, you wish ;D

Muuten, luin toiselta foorumilta tuosta koulun respapäivystyksestä, mitenkäs homma toimii nykyään? päivystääkö oppilaat siinä akvaariossa normimeiningillä?

Heh fish noinko meinasit tapahtuvan.. vai niin ;) Onhan ne univormut aikas, hmmm kivat mutta kuitenskin..

Onnea kaikille lekurin läpässeille:worship:

Ensi viikolla kirjettä odotellessa, pitäs vaan skarpata ny ennen kokeita, tuntuu vaan ettei duunin jälkeen millään meinaa jaksaa salille pakertaan.. ööh pöh.. No onhan täs jonkin sortin lentsun saanu taas aikaseks jotta ihan kiva :wall:. Seinämää en oo vielä (prkl) käyny kokeileen sen jälkeen ku viimoitteeks sain sen haaverin, mutta ny viikonloppuna sit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensi viikolla kirjettä odotellessa, pitäs vaan skarpata ny ennen kokeita, tuntuu vaan ettei duunin jälkeen millään meinaa jaksaa salille pakertaan.. ööh pöh.. No onhan täs jonkin sortin lentsun saanu taas aikaseks jotta ihan kiva :wall:. Seinämää en oo vielä (prkl) käyny kokeileen sen jälkeen ku viimoitteeks sain sen haaverin, mutta ny viikonloppuna sit.

Mun täytyis myös vähän skarpata, ei tosin liikuntapuolella vaan aineen ja tiivistelmä kanssa. En vaan meinaa saada aikaseks :D Kun tekee kahta työtä ja liikkuu 6 kertaa viikossa ja jossain välissä pitäis hoitaa sosiaalisia suhteitaki, ni jotenkin ei saa skarpattuu noiden kanssa =D Mutta on mulla 7-9 vapaapäivää ennen kokeita! ei putkeen ikävä kyllä, mut jos jonain noista päivistä saisin vaikka tehtyä ainetta ja tiivistelmää =D

Jee, löysin sattumalta aamulenkillä juuri 2m korkean seinämän! Nyt pitäisi enää yli päästä. Sellainen fiilis on nyt, että se ei tule onnistumaan millään :(

Sellainen fiilis on nyt, että se ei tule onnistumaan millään :(

Mulla on vähän samaa pelkoa persiissä omalla kohdalla.. :( Mul on viel pitkät käsivarret et on siinki duuni viel saada vedettyy ittensä suorin käsin sinne päälle, mut tässä vaiheessa rupee olee sellanen fiilis et kuhan vaan yli pääsis, vaikkapa edes 3p. sais..

Mutta on mulla 7-9 vapaapäivää ennen kokeita! ei putkeen ikävä kyllä, mut jos jonain noista päivistä saisin vaikka tehtyä ainetta ja tiivistelmää =D

No ohoh ei sulla liikaa vapaata ainakaan oo.. ;) Juu hieman rupee pelottaan et aika loppuu kesken. Otetaan kunnon loppuspurtti ja toivotaan että saadaan kaikki täältä vedettyä kokeet A+ läpi :thumbs:

Mulla on vähän samaa pelkoa persiissä omalla kohdalla.. :( Mul on viel pitkät käsivarret et on siinki duuni viel saada vedettyy ittensä suorin käsin sinne päälle, mut tässä vaiheessa rupee olee sellanen fiilis et kuhan vaan yli pääsis, vaikkapa edes 3p. sais..

No ohoh ei sulla liikaa vapaata ainakaan oo.. ;) Juu hieman rupee pelottaan et aika loppuu kesken. Otetaan kunnon loppuspurtti ja toivotaan että saadaan kaikki täältä vedettyä kokeet A+ läpi :thumbs:

No ei liikaa tosiaan :D Mut kyllä tää aika riittää, ku laitetaan riittämään! :D

Ja mulla on kans vähän pitkät kädet, mutta kyllä sen seinän saa jo sujumaan =) nyt vaan jännehyppyjä ja myötäotteella leukoja, ni kyllä se siitä! Ja tietysti täytyy siellä seinällä käydä aina välillä itteensä pahoinpitelemässä :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062211915200_uu.shtml -- - jopa iltalehti uutisoi:)

Polamkin sivuilta kun tarkemmin lukasin, niin 42 hakijaa ei kutsuta tälläkertaa pääsykokeisiin. Toivottavasti kaikki meistä kuitenkin pääsee..:) jännittää!! ja on kiva saada tietää, koska pääsykokeet tarkasti on (jos on:D)

Ja ihanaa - tänään kokeilin juoksun, vatsat, penkin ja taljan peräkkäin - ja hyvin meni. Juoksu 6.55, penkki 37,5kg x 4, talja 45kg x 11, vatsat x 20. Tein tuon lisäksi kyllä perus rinta+habapäivän, eli en vain noita. Huomaa kyllä sen, että vatsoja menee huomattavasti enemmän jos ei ole rankkaa treeniä takana. Eli hyvä on treenata kaikkia osuuksia putkeen! Inhottaa se, että seinämä on niin erilainen paikan päällä kun nuo päiväkotien pihoilla olevat. Se, että koeseinämä on 10-15cm paksu ja päiväkotien seinämät on n. 4cm, ihan erilaista ottaa ote paksummasta! voi olla, että on helpompi päästä yli paksummasta, kun saa kunnon tuen, mutta esim. kiipeämistekniikka tosiaan vaikeeta..no, yksi hylky saa tulla..:) mutta ei tule!!!:D

Tsemppiä kaikille treeneihin! Reilu kuukausi vielä aikaa!!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062211915200_uu.shtml -- - jopa iltalehti uutisoi:)

Polamkin sivuilta kun tarkemmin lukasin, niin 42 hakijaa ei kutsuta tälläkertaa pääsykokeisiin. Toivottavasti kaikki meistä kuitenkin pääsee..:) jännittää!! ja on kiva saada tietää, koska pääsykokeet tarkasti on (jos on:D)

Ja ihanaa - tänään kokeilin juoksun, vatsat, penkin ja taljan peräkkäin - ja hyvin meni. Juoksu 6.55, penkki 37,5kg x 4, talja 45kg x 11, vatsat x 20. yksi hylky saa tulla..:) mutta ei tule!!!:D

Tsemppiä kaikille treeneihin! Reilu kuukausi vielä aikaa!!

Heh, olin just tulossa linkittää mutta Stellan ehtikin ensin :) Hienosti on treeni menny sulla..
Kyl se hieman mietityttää et pääseekö kokeisiin vaikkei pitäis olla mitään esteitä, mutta kuitenkin sen haluaa nähdä edessään mustaa valkosella.
Kuukaus, jaiks! Noh, pakko riittää ja sisulla vaan loppu repäsyt! :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom