Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Samat sanat tuli tännekkin lääkäriltä ja labroja odotellaan että kippis vaan Shiri ;) Paljonkohan mahtaa meitä naispuoleisia olla kursseilla :)

Samat sanat tuli tännekkin lääkäriltä ja labroja odotellaan että kippis vaan Shiri ;) Paljonkohan mahtaa meitä naispuoleisia olla kursseilla :)

samoin! juttelin yhden tytön kanssa,joka oli aloittanut edellisessä kurssissa (23.5), n. 50 hlöstä oli 8 naisia eli.. tuskin tuplamäärää.

Jei!! Miä kippistelen kans :)
Lekurilla tuli käytyä vasta tuossa maanantaina pienten aikatauluongelmien takia..kävin Helsingissä ja mulla kesti se käynti hiiskatti kaks tuntia :D Tunti huuhdeltiin korvia ja toisen tunnin se lekuri silitteli mm. mun poskia...kummallisin lääkärikäynti evör :D Mut kaikki raajat oli paikalla ja poskissakin tunto eli tervemenoa kouluun hänen puolestaan!
Ja nyt taas alkaa postilaatikon vahtaus..kyllä on kärsivällisyyttä koiteltu tässä puolen vuoden aikana...

Mä olen käsittänyt, että vaikka kurssilla ei ole mitään virallista naiskiintiötä, niin silti sinne otettavista opiskelijoista on yleensä noin 20% naisia (meidän kurssilla, joka oli tuplakurssi, oli naisia enemmän kuin tuo 10).

Onko kukaan juuri terveystarkastuksessa olleista naisista Pohojoisesta? Ihan mielenkiintoista olisi tietää ketkä sinne sitten naisista pääsevät :) Meidän ryhmässähän oli 6, jotka pääsi tuohon kakkosvaiheeseen. (shiri, Blast tai k82) Voisitta vähän tuntomerkkejä itsestänne laittaa :)

Mä näin ainaki lääkärintarkastuksessa omassa kuntotestiryhmässä olleen typykän, mut ei se huomannu mua, uudeltamaalta kumpainenkin.
Darlina: mistä tiedät että 6 pääsi kakkosvaiheeseen? saiko kutsun vai tarkoititko sitä, että läpäisi ekan koerupeaman?

Uusimmassa julkaistussa vuosikirjassa oli että naisia niin hakijoista kuin aloittaneista on reilu neljännes, eli aika hyvin istuu tohon +-10 hlöön per kurssi.

Millasia tenttiviikot on koululla?

Shiri: siis näin heidät kun menimme kakkosvaiheeseen, siitä tiedän. Sitä en sitten tiedä, että kuinka moni selvisi kolmanteen, se kiinnostaisi :)

Mä näin ainaki lääkärintarkastuksessa omassa kuntotestiryhmässä olleen typykän, mut ei se huomannu mua, uudeltamaalta kumpainenkin.
Darlina: mistä tiedät että 6 pääsi kakkosvaiheeseen? saiko kutsun vai tarkoititko sitä, että läpäisi ekan koerupeaman?

Miun kaa samaan aikaan kakkosvaiheessa oli 5 tai 6 neitokaista mutta se, että pääsivätkö 3.vaiheeseen on sitten eri asia. Lääkärintarkastuksessa käydessäni en nähnyt ketään, joka oisi mahdollisesti samoilla teillä kuin mie.

Mites muuten, yhdessä koululta saadussa lappusessa lukee, että valintapäätös on ilmoitustaululla 23.6. Tuoko posti tiedon vasta tämän jälkeen? Mie en oikeen osaa "päättää" ilmottasko nykyselle työnantajalle vielä mitään, kun ei ole mitään virallista tietoa. Kun ei tiedä edes missä porukassa sitä sitten alottaa, jos/kun kutsu käy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miun kaa samaan aikaan kakkosvaiheessa oli 5 tai 6 neitokaista mutta se, että pääsivätkö 3.vaiheeseen on sitten eri asia. Lääkärintarkastuksessa käydessäni en nähnyt ketään, joka oisi mahdollisesti samoilla teillä kuin mie.

Mites muuten, yhdessä koululta saadussa lappusessa lukee, että valintapäätös on ilmoitustaululla 23.6. Tuoko posti tiedon vasta tämän jälkeen? Mie en oikeen osaa "päättää" ilmottasko nykyselle työnantajalle vielä mitään, kun ei ole mitään virallista tietoa. Kun ei tiedä edes missä porukassa sitä sitten alottaa, jos/kun kutsu käy.

5 naista oli samaan aikaan 2.osiota suorittamassa, ketään heistä en kokeissa nähnyt. Näyttää naistenmäärä näissä osioissa olevan aika samaa kauraa :)

Itse mietin paljastamisen kanssa samaa, mutta totesin että paras kertoa sit kun on lyödä faktaa pöytään. Itselläni esimerkiksi voi sitten samalla päättää lomien ajankohdan (pidänkö alta pois vai otanko irtisanomisajanloppuun)

Pirkanmaalta olen :)

Oliskohan linjoilla Forssan tai Porin suunnalta tulevia tyttöjä? Oltiin 1. & 2.vaiheessa samassa porukassa ;)

Kippikset hannelle ja Blastillekkin, syksyllä sitten ilmeisesti nähdään JEE!

Miä oon Kuopiosta ja kakkosvaiheen kävin tekasemassa Iisalmessa, aamupäivän porukassa.. Meitä oli siinä satsissa kolme naista...

Hiuksista

Tuli tuossa noin kuukausi sitten käytyä paikallisella poliisiasesemalla 'kuulusteluissa' poliisikouluun. Paperit lähti etiäpäin ja nyt sitten reenataan ja luetaan ja jännitetään kirjettä. Paljon on tietoa tullut saatua täältä(kin), mutta eräs asia askarrutta. Nimittäin tuo hiusten pituus miespoliiseilla, itselläni kun yltävät jo melkein puoleen selkään, ei tosin minkään aatteen puolesta vaan ovat ihan muuten vaan venähtäneet. Eli onko noissa jotain ohjetta, minkäpituiset pitäisi olla vai saavatko lepattaa rauhassa?

Koulu ohjeistaa muistaakseni että miehillä alle ponnaripituuden, tuskin sitä sen kummemmin on mihinkään kirjoihin tai kansiin painettu.

Mahdollinen tuleva poliisityön tekeminen helpottuu kuitenkin kummasti kun ruokkoat sen päänahkas.

Juu sitä mä vähän mietinkin. Ei tule olemaan mulle ongelma nuo hiukset, mutta kun näin tuolla jossain reissulla polliisin, jolla oli vähän pitempi reuhka ni aloin miettimään tuota ohjeistusta.

No näkeehän sitä jos jonkinlaista reuhkaa... Riippuu melkosesti työtehtävistä että mimmosen tuulenpesän pitäminen on järkevää. Enkä tarkota nyt pelkästään työturvallisuusnäkökulmaa.

Onko kellään _TARKKAA_ listaa kuntotestin sisällöstä mukaanottaen tauot, rytmitys jne.. Vähän sitä sun tätä joka paikassa. Ja myös tarkka arvoasteikko ois mukava saada selville, ja että mimmosilla tuloksilla sisään pääsee.

Huomenna ois se valintakokous, minkä jälkeen pitäis alkaa tippumaan kutsuja ykkösvaiheeseen =) Kumma juttu, että vaikka itellä oli kaikki liitteet ja kriteerit ok, niin silti jännittää että entä jos se kutsu ei tuukkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom