Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Me ei tehty yhteistilausta painikengistä, mutta kaipa se on aivan kurssin aktiivisuudesta kiinni (jos joku reipas järjestää). Niitä tossuja ei todellakaan tarvita heti, ellet sitten kovasti itse treenaa siellä painisalilla (voimankäytön tunneilla 4. kurssissa vissiin vasta ekan kerran koulun puolesta tarvitaan). Ja opettajan mukaan ei sellaisia ole pakko hankkia, sukkasillaankin saa olla.

Vessapaperia asuntolasta löytyy :D Mutta juuri muuta ei sitten olekaan. Eli ruokailuvälineet (lautaset, kihvelit, lasit ym.) kannattaa ottaa mukaan, samoin henkareita. Wlania ei ole asuntolassa, mutta vissiin koulun sisätiloissa on (en ole kokeillut, mutta kuullut jonkun sanovan näin).

Fillarille on katoksia pihalla, sisätiloja säilytykselle ei ole (jotkut säilyttää pro-pyörää omassa kämpässään, mutta riippuu varmaan kämppiksistä miten suhtautuvan moiseen).

Onnea kaikille koulun aloittaville, ja tsemppiä tämän viikon pääsykokeisiin osallistujille!! :)

Huh huomenna sitten testit edessä :hyper: Yllättävän vähän kyllä jännittää ja odotankin oikein innolla varsinkin liikuntatestejä että mihin sitä likka oikein pystyy :D Kävin tänään vielä uimassa mutta kunto oli tosi huono näin sairastelun jälkeen :( Mutta huomenna on vedettävä täysillä, uinti menee sitten miten menee.

Mua jännittää jo aika kovaa, vaikka koe vasta torstaina. Saas nähdä miten isosti jännittää sitten keskiviikko iltana :) Koko ajan tuntuu, että pakko lähteä treenaamaan, mutta lupasin kyllä itselleni, että kulutan nämä viimeiset päivät pelkkään palautumiseen ja kirjalliseen valmistautumiseen.

Isosti tsemppiä Ladylle ja muille, joilla on huomenna jo koe!

Mua jännittää jo aika kovaa, vaikka koe vasta torstaina. Saas nähdä miten isosti jännittää sitten keskiviikko iltana :) Koko ajan tuntuu, että pakko lähteä treenaamaan, mutta lupasin kyllä itselleni, että kulutan nämä viimeiset päivät pelkkään palautumiseen ja kirjalliseen valmistautumiseen.

Isosti tsemppiä Ladylle ja muille, joilla on huomenna jo koe!

Kiitos paljon!:) Tsemppiä myös sinulle ja kaikille muillekin! Itseäni jännittää lähinnä nuo kirjalliset kokeet että kuinka ne menee, mutta muuten hyvä fiilis.

Minkäs verran porukkaa jättää koulun kesken? Kuinkas yleistä on, että poliisista vaihdetaan ammattia johonkin toiseen? yleensä kuulee puhuttavan, että porukka vaihtaa ammattia poliisiksi, mites toisinpäin?

BobbyGod sanoi:
Morjens!
Meikäläisen ensimmäinen postaus foorumille tulee nyt. Olen seuraillut tätä ketjua viime elokuusta saakka eli siitä asti kun alkoi elo-marraskuun hakujakso kouluun. Itse hain juuri tuossa jaksossa ja olin yksi niistä onnekkaista jotka kouluun valittiin (alkaa 12.4). Täältä saanut hyviä vinkkejä, mutta mulla olis jotain kysyttävää nyt kun tuo koulu alkaa viikon kuluttua.
Kirjeessä luki, että voimistelutossut paini/judosaliin. Luin foorumilta, että joskus tehty koulussa jotain yhteistilauksia kengistä, tehdäänkö vielä? Mitä ootte ite käyttänyt, painikenkiä/kamppailulajien harjoittelutossuja? Entä tarviiko noita ekalle viikolle edes?
Mitä kaikkee yleishyödyllistä kannattais viedä mukanaan asuntolaan tai lähinnä mitä sieltä puuttuu? Löytyykö vessapaperii!? :D Onko wlania tarjolla, asuntolassa/koululla?

Onnea kaikille kouluun päässeille ja tsemppiä niille, jotka vielä yrittävät päästä sisään! :)

Yhteistilauksia voi tehdä ruotsinkielisten voimankäytön opettajan kautta. Toimii aika hyvin ja hinnatkin on
kohdallaan. Aikas vähissä on tunnit millä tarttee ennen 4.jaksoa, mutta tilasin ne ihan salikengiks ja
yleishyvät on.

Kämppään voi porukalla ottaa netin. Sopparin saa tehtyä esim Duon elisalla.

Puuttuvia juttuja: hella puuttuu... ainakin A B ja C taloissa, ainakin tuossa kun itse siellä vielä asustelin.
Rempan jäljiltä paha sanoa. Mikro löytyy ja vielä joissain kämpissä löytyy kirja "hyvää mikrosta" :urjo:

Pistähän Lady (ja muut, jotka on tänään kokeessa) tänne sitten ensifiiliksiä, miten valintakoe meni :)

Jihaa testit ohi :dance: Ihan jees meni, juoksin enkkani 7.04 kun hallissa kokeillessani aika oli 7.34...meni siis paremmin kun odotin:)
Seinästäkin mentiin yli, nuken kanto jäi harmittamaan aika paljo kun sain vain 3 pistettä...olisi pitäny selkä olla suoremmassa, jäi todella paljon kaivertamaan:(
Kaikki muutkin osiot meni ihan jees. Uinnista tuli se hylsy mitä ajattelinkin joten ei ollut mikään yllätys.
Meidän ryhmästä kolme muijaa joutui lähtemään kesken päivän kotio ja meitä jatkoi 6 sitten eteenpäin.
Mutta näin sairastelun jälkeen olen erityisen tyytyväinen varsinkin juoksusuoritukseeni jonka juoksin kuin viimeistä päivää :D
Kirjallisista vaikea sanoa, jotain jäi kyllä muistamatta mutta näillä mennään ja odotellaan tuloksia.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin kiva päivä eikä jännittänyt edes kauheasti:)

Tsemppiä kovasti kaikille joilla koe on vielä edessä!! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lady, kiva kuulla että testit meni hienosti, ja toivotaan ettei uinti nyt kauheesti verota pisteitä. :)
Aika vähän naisia ollut:wtf: vedittekö kunto-osiot miesten kanssa samassa ryhmässä, vai mitenkä?

Lady, kiva kuulla että testit meni hienosti, ja toivotaan ettei uinti nyt kauheesti verota pisteitä. :)
Aika vähän naisia ollut:wtf: vedittekö kunto-osiot miesten kanssa samassa ryhmässä, vai mitenkä?

Juu en tiedä miten tuon uinnin kanssa kun sitähän ei pisteytetä mitenkään.Nooh sen näkee sitten:)
Juu meidän ryhmässä oli 9 naista yhteensä, muista ryhmistä en sitten tiedä. Kunto-osiot vedettiin heti miesten jälkeen eli naiset oli aina viimesenä paitsi juoksussa kaikki juoksi samaan aikaan. Juoksurata on sellasta vähän niinku sepelihiekkaa ja tosiaan on ylä- ja alamäkiä ja meilläkin satoi sopivasti vettä:D

Kuinka isoihin ryhmiin tuo aloittava 48:n hengen porukka jaetaan vai jaetaanko sitä ollenkaan? Opetus tapahtuu sitten ilmeisesti niissä ryhmissä vai onko monta ryhmää kerrallaan? Kuinka paljon porukkaa on esim. itsepuolustustunneilla, teoriaoppitunneilla?

Me ei tehty yhteistilausta painikengistä, mutta kaipa se on aivan kurssin aktiivisuudesta kiinni (jos joku reipas järjestää).

Vessapaperia asuntolasta löytyy :D Mutta juuri muuta ei sitten olekaan. Eli ruokailuvälineet (lautaset, kihvelit, lasit ym.)

Kihveli on tunnettu lannanluontivälineen nimenä; lähde:Historiallinen maatalous

Ei siellä kyllä paskaa luoda, töissä vasta sitten, kun esimiehet sitä ovat kasettikuorman niskaan ajaneet..

Kannattaa ostaa ne tossut itse ennen koulua jo vaikka, tuleepahan kerralla hyvät. Se alennus, mitä kurssi sai oli tyyliin 6 euroa, jonka saa jokainen atleetti itsekin kaupasta, ja saa sovittaa paremmalla sovituskengällä. Tämä Imo mielipiteenä..

Nyt rupesi kyllä hirvittämään tuo kirjoitelma... En tahtonut muistaa lähdeaineistoa ulkomuistista, ja tulikin huolestuttavan monta asiavirhettä, ts. väitin lähdeaineistossa olleen jotain mitä siellä ei ole. Noh, toivotaan parasta ja pelätään pahinta :3

Hyvät fiilikset jäi tännekkin, kuntotestit meni suorastaan loistavasti ja kirjalliset ilmeisen keskivertotyyliin...näin itse ajateltuna ;) psykologisista en osaa sanoo yhtään, ainakin kuvittelin jotain hoksaavani :D
Tyttöporukka oli kaikki mukavia tyyppejä, harmi että muutama tippu kunto-osion jälkeen mutta toivottavasti kaikki loput selvitetään tiemme koulunpenkille :)

Alkuun jännitti ihan sikana mutta kun pääs tekemisen meininkiin ni siitä se sit lähti...
Juoksureitti yllätti positiivisesti mutta sitten taas pitkä odottelu liikuntasalissa sai vähän paikat jäähtymään ;)

Tsemppiä vielä vuoroaan odotteleville!

Kylläpä kyllä.. Tuli taas se lukiostakin tuttu tunne, että enemmänkin olisi voinut lukea.

Eihän ketään pakkislaisista ole ryhmässä C1, joka aloittaa huomenna torstaina klo 7.45 pääsykokeet kuntotesteillä? Vähän hirvittänee tuo juoksu, aamulla kun on kaikenmaailman limat liikkeellä ja hapenotto on ollut muutenkin vaikeaa jo ilman lenkkiä.. :D

Mutta ei muuta kuin onnea kaikille pääsykokeisiin tasapuolisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom