Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kihveli on tunnettu lannanluontivälineen nimenä; lähde:Historiallinen maatalous
Ei siellä kyllä paskaa luoda, töissä vasta sitten, kun esimiehet sitä ovat kasettikuorman niskaan ajaneet..
Tuleeko tuota pakollista liikuntaa mitenkä paljon siinä ensimmäisen kuukauden aikana? Meinaan jos aloitan koulun 24.5 ja kesäloma alkaa 5.7, niin onko tuolla välillä mitään väistämättömiä rääkkejä?
Hahhaa :D Enpä ole itse ennen moista tarkoitusta sanalle kuullut, mutta oppia ikä kaikki... meilläpäin paskaa luodaan talikolla tai lapiolla. Mutta jottei kukaan luule, että sitä itseään pitää asuntolassa kuokkia, niin tarkoitin kihveleillä haarukkaa, veistä ja lusikkaa ;)
nyt ainakin meillä aurinko vilauttelee itteensä minkä ehtii, toivotaan vilauttelua sinne Tampereellekki.. ;) se niin kummasti piristää ja antaa lisää puhtia..
Omalta kohdalta meni pääsykoe ihan penkin alle. Jouduin lähtemään kesken päivän kotiin.
Jouduin lähtemään kesken päivän kotiin.
Tuleeko tuota pakollista liikuntaa mitenkä paljon siinä ensimmäisen kuukauden aikana? Meinaan jos aloitan koulun 24.5 ja kesäloma alkaa 5.7, niin onko tuolla välillä mitään väistämättömiä rääkkejä?
No mitään hirveän rankkaa ei kyllä ole. Ekalla viikolla saattaa olla jotain pientä...Muuten normaaleja liikunnan tunteja.
Kysytääs nyt uudelleen muovailtuna, kun yllä lukevat eivät vastanneet kysymykseen: Onko jotain sellaista liikuntaa, jossa on ehdoton osallistumispakko, joka täytyy sitten suorittaa vaikkapa myöhemmin syksyllä tjms? Rääkkiä en pelkää, päinvastoin. Nyt on kyseessä pienimuotoinen vamma, joka saattaa tarvita lepoa tuona ajankohtana.Ei koulun aikana ollut rääkkiä missään vaiheessa. Mukavaa jumppailua vaan...
Omalta kohdalta meni pääsykoe ihan penkin alle. Jouduin lähtemään kesken päivän kotiin. Seinästä tullut hylsy ei kyllä yllättänyt yhtään mutta juoksuun olen todella pettynyt. Jäi niin pienestä kiinni ja kuitenkin treeneissä onnistunut sen vetämään ihan hyvin alle 8min. Lähdin alussa ilmeisesti juoksemaan aivan liian kovaa, kun aikaa oli ekan kierroksen jälkeen mennyt vasta 2min ja minun kunto ei sentään ihan sellaiseen tahtiin riitä. Tokan kierroksen jälkeen olin aivan poikki ja kolmas kierros menikin sitten vähän liian hitaasti ja hylsy tuli. Kyllä todella harmittaa ja ihan itkua pidätellen sai lähteä kotiin. Mukavaa porukkaa oli kuitenkin. Ei kai auta muuta kuin treenata lisää ja koittaa sitten uudestaan. Tsemppiä kaikille muille!
Jutqku, kerro sitten miten meni. Kuntokoe ilmeisesti ainakin ihan hyvin, mutta mites kirjallinen?
Kysytääs nyt uudelleen muovailtuna, kun yllä lukevat eivät vastanneet kysymykseen: Onko jotain sellaista liikuntaa, jossa on ehdoton osallistumispakko, joka täytyy sitten suorittaa vaikkapa myöhemmin syksyllä tjms? Rääkkiä en pelkää, päinvastoin. Nyt on kyseessä pienimuotoinen vamma, joka saattaa tarvita lepoa tuona ajankohtana.
Siellä se viimeinen erä sinkoilee pitkin maita ja mantuja, tsemppiä rutistukseen!
Kertokaa ihmeessä miten on menny ne jotka on tällä viikolla ollu kokeissa, olis kiva lukea fiiliksiä jne
Ylätaljan vetelystä mun piti kysellä, eli miten se nyt pitää siellä kokeessa oikeesti vetää; rintaan asti vai leuan tasolle (mitä sivuilla lukee) ? Hieman hämävää kun niissä videoissa ryitään tisseihin asti, ja kyllä siinä huomaa taljaa tehdessä selvän eron minne asti sitä vetelee.
Harmi Enyo ettei menny kokeet niin hyvin kuin piti, paljonko jäi juoksusta uupumaan?