Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
oli kyllä ihan rankka päivä eilinen. Kuntotesti meni niinkuin odotinki, seinämän ylittämisestä sain täydet ja olin hyvin tyytyväinen, juoksu meni jotain 6.12, nukenkanto jäi harmittamaan, vain 3 pistettä. Muut ihan ok. Tiivistelmä meni penkin alle, muut ok. Psykologisissa se ensimmäisen tarinan kirjoitus meni ihan pieleen, en jotenki ollu hereillä ja en kuunnellut. Harmittaa suunnattomasti! Samoten se laatikkojuttu oli mulle vaikea.
Saas nähdä seuraako jatkoa.. muuten oli kyllä mukava päivä, kivaa porukkaa jne.

Leuan tasolle riittää.
Valvoja on myös tosi tarkka siitä, että kädet suoristaa ylhäällä..tais mennä yks toisto mulla mehtään kun jäi liian koukkuun kädet..

Kuntokokeissa tuli keskiviikkona tämmösiä tuloksia :
Juoksu 7.14
Vatsat 25
Seinä 8
Nukke 5
Ylätalja 12
Penkki 9
Uinti hyväksytty

Tänk juu veri muts! :) Mä ainaski haluun tietää miten mikäkin tarkalleen tehdään, eikä jotenkin sinne päin. Kiitos kiitos!

Sullahan meni hienosti noi kunto puolen hommat, luulis et tulee hyvät pojot ;)

Samoin kävi täällä että muutama toisto rokotettiin kun ei kädet suoristunu tarpeeks mutta silti jäi 20 hyväksyttyä joten ei niin kovasti harmittanu :) forkut oli kyllä aika tulessa taljan jälkee ja hieman hirvitti alkaa siitä samantien penkkaamaan mutta hyvinhän sekin sit luisti ;)

Jepaa. Nyt voi sanoa että nähty on. :) Kuntokokeet meni ihan jees, harmittaa kun seinänylityksessä lipes oikea käsi niin joutu ottaa päkiöillä tukea seinästä. Juoksulenkin kolmannella kierroksella rupes tuntumaan että kovempaakin ois voinu juosta, joka oli yllätys. Leuoissa jostain syystä puristusvoima ei riittänyt jo joutu lopettamaan jo 14 kohdalla. Uintihan oli naurettavan helppo. Aika tais olla jotain 1:40 ja tuokin tuli sammakolla, viimenen 25m oli lässykroolia.
Psykologiset kokeet meni ihan jees, mutta kirjalliset ei omasta mielestä mennyt niin kuin piti. Tiivistelmän sain ihan viime sekunneilla valmiiks, ja jotkut asiat jäi puuttumaan. Kirjoitelma oli jo sellaista diipadaipaa että itteänikin rupes hirvittämään. Olis ehkä sittenkin pitänyt harjotella, viimeks lukiossa 2005 kirjotellu. Mutta kokeisiin lähdettiin sillä mentaliteetillä että katsotaan minkälaiset ovat, kaikki muu on plussaa. Enyo näitä ainakin kyseli. Ihmettelinkin mihinkä olit hävinnyt mutta parempi tsemppi ensi kerralla. :)

Kuntokokeet:

Juoksu 6:20 (vou, mahti 20s parannus verrattuna kotopaikkakunnalla juostuun lenkkiin tiellä jossa ei ole korkeusvaihteluita)
Motoriikka pelitti
Vatsat 30/30
Seinä 8/10
Nukenkanto 10/10
Leuat 14/20
Penkki 25/25
Uinti hyväksytty

Eniten kyllä jännäilen nyt niitä kirjallisen osion tuloksia. Epäilen, ettei jatkoon noilla kirjallisuuden "teoksilla" päästä. :D

Morjens! Onko kellään tietoa poliisikoulun kurssitoiminnasta ja oppilaskunnan tapahtumista? Esimerkiksi pelastusopistolla on kastajaiset ja poksiaiset ja kadettikoulullahan vasta perinteitä riittääkin. Tällaiset jututhan luovat yhteishenkeä ja ovat omiaan oppilastovereihin tutustumisen kannalta. No keväällähän se selviää kun koulu alkaa :D

Morjens! Onko kellään tietoa poliisikoulun kurssitoiminnasta ja oppilaskunnan tapahtumista? Esimerkiksi pelastusopistolla on kastajaiset ja poksiaiset ja kadettikoulullahan vasta perinteitä riittääkin. Tällaiset jututhan luovat yhteishenkeä ja ovat omiaan oppilastovereihin tutustumisen kannalta. No keväällähän se selviää kun koulu alkaa :D

Suurin osa koulun "perinteistä" on nykyään kielletty, kun jotkut apinat ovat siitä valittaneet ja itkeneet isille. "Ei ole soveliasta käytöstä poliisin arvolle." Voi jumalauta...

Tällä hetkellä ei saa olla vartiointialalla töissä ensimmäisenkään vuoden aikana, kuulemma jossain vaiheessa ehkä tulossa asiaa puoltava päätös. Onneksi sai kuitenkin junailtua itselle isäkuukauden kesäloman ajaksi, niin saa notkua päivät pehmiksellä tytön kanssa, kun emäntä paiskii hommia.

Mites tuo poliisikoulun sali, löytyykö kyykkyhäkit/telineet, käsipainoja mihinkä asti ja minkä kokoisia levypainoja? Ei tullut silloin kokeissa vilkuiltua, niin tarkkaan ympärille.

Tällä hetkellä ei saa olla vartiointialalla töissä ensimmäisenkään vuoden aikana, kuulemma jossain vaiheessa ehkä tulossa asiaa puoltava päätös. Onneksi sai kuitenkin junailtua itselle isäkuukauden kesäloman ajaksi, niin saa notkua päivät pehmiksellä tytön kanssa, kun emäntä paiskii hommia.

Mites tuo poliisikoulun sali, löytyykö kyykkyhäkit/telineet, käsipainoja mihinkä asti ja minkä kokoisia levypainoja? Ei tullut silloin kokeissa vilkuiltua, niin tarkkaan ympärille.

Kyykky on aina vapaa kun porukka vaan penkkaa ja tekee hauista :D

Painoja löytyy kyllä runsaasti. Erittäin hyvin varusteltu sali!

Suurin osa koulun "perinteistä" on nykyään kielletty, kun jotkut apinat ovat siitä valittaneet ja itkeneet isille. "Ei ole soveliasta käytöstä poliisin arvolle." Voi jumalauta...
Samaa paskanjauhantaa kuin penkkaripäivän kiellot ja rajoitukset. Ei saa sitoa pikkubroidia elmukelmulla tolppaan yms. Tulevat sukupolvet eivät varmaankaan saa edes ruiskia vesipistoolilla tai maalata kirkkovenettä äikän maikan otsaan kuten meillä oli.
Kyykky on aina vapaa kun porukka vaan penkkaa ja tekee hauista :D

Painoja löytyy kyllä runsaasti. Erittäin hyvin varusteltu sali!
Niin, mutta löytyylö power rack vai onko siellä vain pystytelineet (tolpat siis)? Turvaraudat olis ihan jees, ettei tartte aina tipautella voimien loppuessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omalta kohdalta meni pääsykoe ihan penkin alle. Jouduin lähtemään kesken päivän kotiin. Seinästä tullut hylsy ei kyllä yllättänyt yhtään mutta juoksuun olen todella pettynyt. Jäi niin pienestä kiinni ja kuitenkin treeneissä onnistunut sen vetämään ihan hyvin alle 8min. Lähdin alussa ilmeisesti juoksemaan aivan liian kovaa, kun aikaa oli ekan kierroksen jälkeen mennyt vasta 2min ja minun kunto ei sentään ihan sellaiseen tahtiin riitä. Tokan kierroksen jälkeen olin aivan poikki ja kolmas kierros menikin sitten vähän liian hitaasti ja hylsy tuli. Kyllä todella harmittaa ja ihan itkua pidätellen sai lähteä kotiin. Mukavaa porukkaa oli kuitenkin. Ei kai auta muuta kuin treenata lisää ja koittaa sitten uudestaan. Tsemppiä kaikille muille!

Jaaha, voisinkin kertoa melkein samat ku Enyo, tosin pienellä eroavaisuudella: varoin liian kovaa aloittamista ja aika ylittyi sitten muutamalla SEKUNNILLA. Mun penkkituloksen tietäen alkoi siinä vaiheessa jo stressata pahasti, koska juoksusta ei todellakaan pitänyt tulla mitään hylsyä. Meidän ryhmän naiset joutui odottelee melkein tunnin venytysnäytteeseen pääsyä ja mulla oli kyllä koko sen ajan itku jo kurkussa, kun hermot petti ja taisin jo henkisesti luovuttaa. Seinämästä ei sit enää yli mentykään, mutta ainakin yritin. Niin kovasti, että piti päivystyksen kautta tulla kotiin, kun sain jotenkin käteni p*skaks. :jahas: Onneks ei pitäis olla mitään rikki sentään, mutta vaikka seinämästä olis läpi (tai siis yli..) menty, niin homma olis kariutunut siihen, että taljaa ei tolla kädellä olis enää vedetty. Mahtava porukka meillä myös, jäi vähän parempi fiilis kun sai heti pukuhuoneissa lohduttavia kommentteja. Nyt tiukkaa treeniä kesäkuun loppuun ja jos siinä vaiheessa tiedän pääseväni helposti kuntokokeesta läpi, niin paperit uudestaan sisään. Jos on epävarmaa, niin sit jatketaan treeniä seuraavaa hakujaksoa varten. Toista kertaa mä en tätä mokaa.

Kirjallisista jäi tosi hyvä fiilis. Tietääkö kukaan, saako keskeyttäneet niistä mitään tuloksia? Kiinnostaisi tietää, tuliko sieltä ne täydet pisteet, mitä lähdin hakemaan.

shiri--:lle tsemppiä jatkoon, en halua nähdä sua sit enää syyskuun kokeissa. ;) Ja toki kaikille tuntemattomammille myös kovasti onnea, toivottavasti parin viikon päästä tulee toivottua postia!

Pienimuotoiset kastajaiset on ekan viikon tiistaina (vähän "jumppaa", tehtäväpisteiden kiertäminen, siitä Pilkkuun yhdelle ja lopuksi Apinaan useammalle). Ei kuitenkaan mitään nolausjuttuja/sitomisia/tms. muka-hauskaa ole, vaan ihan hyvässä hengessä tutustutaan ja hassutellaan. Ihan hyvä maku jäi ainakin omalta kohdalta. Oppilaskunta (tai lähinnä sen huvitoimikunta) järjestää pari kertaa vuodessa yhteisbileet, muutoin on hiljaisempaa. Omia saunailtoja ym. kannattaa siis pyrkiä järkkäilemään ja muutenkin huolehtia, että yhteishenki luokassa pysyy hyvänä.

Kuten FHJ sanoikin, ei salilta löydy kyykkyhäkkiä. Muutoin kyllä hyvin varusteltu, painoja löytyy varmasti vahvempaankin makuun.

Voi harmi kaikkien niiden puolesta, joilla on jäänyt niin pienestä kiinni kunto-osio :( Ei muuta kuin treeniä lisää ja tsemppiä syksyllä!!

Kuntokoe meni päivän osalta näin:
Juoksu: 6:31min
Vatsat: 31 (valvoja sano et oli lennokkaita, meinas tyttö lähteä lentoon ;D)
Seinä: 10p
Nukke: 5p
Ylätalja: 15 kpl
Penkki: 6 kpl
Uinti hyväksytty (aika 1:53min)

Tais olla melko kovatasoista porukkaa koko hakujakso, saa nähä mihin pisteet riittää tällä erää. Loogisista ja psykologisista on paha sanoa mitään. Kirjallisia rustattiin kädet hiestä märkänä, pisteitä odotellessa.

Kirjallisista jäi tosi hyvä fiilis. Tietääkö kukaan, saako keskeyttäneet niistä mitään tuloksia? Kiinnostaisi tietää, tuliko sieltä ne täydet pisteet, mitä lähdin hakemaan.

En nyt ihan satavarma ole mutta mun mielestä saat tulokset kyllä kaikista mitä kerkesit suorittaa.

Ja tosiaan mulla kävi samoin, juoksussa ajan ylitys oli peräti ~3 sekuntia. Kaikista eniten harmitti nimenomaan se, että olen treenannut paljon vaikeammassa maastossa tuota juoksua ja saanut sen silti alle 8min ja sitten kokeessa piti mennä se täysin mokaamaan. Ja olin treenannut sitä mukaa, että seinästä voi tulla se hylätty mutta kun tulikin juoksusta tuo yllätyshylsy niin meni kyllä ihan täysin sekaisin koko homma. No seuraavaan kertaan mennessä treenaan seinän siihen kuntoon, että siitä mennään varmasti yli ja juoksuakin voisi parantaa muutenkin. Muut osiot pitäisi mennä ainakin treenien perusteella helposti täysillä pisteillä mutta aion treenata niitäkin, ettei tule mitään yllätyshylsyjä taas. Oli kyllä mukava se poliisinaikkonen, jonka kanssa sitten lopuksi keskustelin ja jäikin sitten vähän parempi fiilis koko pääsykokeesta, vaikka tuo juoksu jäikin harmittamaan.

Oli kyllä mukava se poliisinaikkonen, jonka kanssa sitten lopuksi keskustelin ja jäikin sitten vähän parempi fiilis koko pääsykokeesta, vaikka tuo juoksu jäikin harmittamaan.

Mä kun ehdin ulos pukuhuoneista, ne naiset oli jo lähteny (vaikka en mitenkään älyttömän kauaa pukuhuoneissa viipynyt..). :( Olis pieni tsemppaus ollu paikallaan, mut onneks mun ryhmän tytöt ja myöhemmin pari kaveria hoiti ne tsemppauspuheenvuorot. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom