Mitkäs fiilikset on ensi viikon kokeisiin osallistuvilla..?
Jännittää ihan h*lvetisti, onneksi olen vasta perjantain erässä. :D Olispa pari ylimääräistä viikkoa vielä aikaa... Penkissä on oma maksimi kyllä muuttunut, mutta ei tarpeeksi. Jos 35kg saa nyt ylös, niin turha kai haaveillakaan, että 2,5kg enemmän nousisi reilun viikon päästä kahdesti. ..luovuttamaan en tosin lähde, kyllä mä sitä penkkiäkin yritän ihan täysillä ja eihän sitä tiedä, vaikka adrenaliini ja kunnon palautuminen treenistä aiheuttais jonkin sortin ihmeen ja se 37,5kg nousisikin, kun ei se nytkään niin kovin kaukana ole :D Muiden kuntokokeen osioiden pitäisi mennä läpi.
Valintakoemateriaalit oon lukenut pari kertaa ja huomenna jään 10 päivän lomalle töistä. Tarkoitus olis lähinnä lueskella ja palautella kroppaa kovasta treenistä. Onneks luettavaa ei ole paljoa (verrattuna niihin monisataasivuisiin tentteihin, mitä yliopistolla joutui tekemään) ja siitäkin iso osa ennestään tuttua asiaa. Kirjallisten ja äidinkielen kokeen suhteen mulla on siis todella luottavainen olo. Psykologisiin on sitten puolestaan kai ihan mahdotonta valmistautua, menevät omalla painollaan..
Toisaalta oon kyllä ajatellut, jos (siis JOS) mun valintakoetaival tyssää tällä kertaa jostain syystä kuntokokeeseen, niin ainakin olen erittäin hyvässä vauhdissa syyskuun lopun kokeita varten ja tiedän sitten myös, miten kirjalliset sujuivat. Tiedän siis, missä pitää parantaa ja aikaahan siihen on sitten melkein 6kk. Muiden osa-alueiden (psykologiset ja haastattelut) osaltahan se treenaaminen lienee vaikeampaa. Ei tää siis missään nimessä hukkaan mene, vaikka kovassa kilpailussa jäisikin tällä kertaa ilman koulupaikkaa.
Enemmän mua olis harmittanut, jos olisin suoraan tähdännyt elokuun kokeisiin ja nyt huomaisin olevani sellaisessa kunnossa, että kouluun pääsy on mahdollista.
Toivon mukaan pysyn vielä tän reilun viikon terveenä, alkaa tyttö olla 3½ kk rääkistä aika loppu.