Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heh, se on kyllä loppujen lopuksi aika hirvittävän vähän se 150 sanaa, vaikka kuulostaa isolta luvulta. Mulla ei onneksi kovin kauaa vielä ole siitä, kun viimeksi tuollaisia joutunut kirjoittamaan, mutta täytyy silti kyllä harjoitella vielä sitä ennen koetta.

Seinää kokeilin eilen ja tänään ja se nyt vain on hyväksyttävä, että se on hylsy. Eipä sille oikein enää mahda mitään. No, seuraavassa pääsykokeessa sitten vedän täydet pisteet siitä :)

moi.

itselläni I-vaiheen pääsykokeet 7.4, kuka muu tulossa sinne kuopion suunnalta jos olisi voinut kulkea kimppakyydillä? olen menossa 6.4 koululle yöksi, mutta kivempi olisi kulkea jonkun sinne suuntaavan kanssa yhdessä kun yksin junalla.

Itselle tuli ensimäiseksi mieleen judo, poliisin työssä tarvitsee varmasti paljon pystypainia ja toisen ihmisen hallitsemista.

:hyvä: kiitoskiitoskiitos! Lisää mielipiteitä? Entäs sit penkki...voimaa vai kestävyyttä vai både och? Ja voimaa saa parhaiten vähillä toistoilla (3*3-4 toistoa) eikös niin? Aattelin vaan kysellä mielipiteitä ku menin ihan pyörälle päästäni tosta linkistä "penkkipunnerruksen ABC" :wtf:

No jos mä olen oikein käsittänyt, kenttäkelpoisuustestit sisältävät ainakin toistopenkin. Jos on hyvä aerobinen kunto ja maksimiykköstä ei tarvitse kropan kokoon nähden hävetä, niin treenaisin perus sotilaspenkkiä pariin kertaan viikossa siten, että joka toisella maksimisarjoina ja toisella kertaa vähän kevyemmin sitä kestävyyspuolta. Mutta ei kannata vetää paikkoja tukkoon. Mä en meinaan ota kantaa siihen, kenen kunto kestää mitäkin. Joku saattaa jaksaa enempi, toinen vuorostaan hieman vähemmän. :/

Tiivistelmästä ja kirjoitelmasta tuli sellaista mieleen, lasketaanko numerot mukaan siihen tiettyyn määrään mitä pitää olla? IMO ei mut varmistan vielä.. Anyone?
Ja penkistä, saihan olla jalat siinä penkillä ettei oo vaadittu toi sotilaspenkki-tyyli? Parempi tasapaino jos sais jalat pitää siinä päällä, muutoin menee tehoa siihen penkillä pysymiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervehdys, minkä kamppailulajin harrastamisesta eniten hyötyä poliisin työssä? Mielipiteitä?

Mun mielipide on, että tästä ei edes keskustella. Kuten noista "mikä laji on paras" -ketjuista on huomattu, ei tästä aiheesta saa keskustelua, vain ja ainoastaan väittelyä.

Onko kellään tietoa, juostaanko huhtikuun kokeiden 1500m siellä koulun pihalla vai Pirkkahallissa jos on mahdollisesti vielä kovin paljon lunta maassa?

Mitenkäs mahtaa ikälisien kanssa käydä kun valmistuu aikanaan koulusta. Jos on esim. kunnalliselta alalta työkokemusta niin lasketaanko sitä vai pitääkö aloittaa "alusta". Valtiolla jos on ollut töissä, niin se kaiketi ainakin siirtynee.

Mitkäs fiilikset on ensi viikon kokeisiin osallistuvilla..? :)

Se oiskin tosi hyvä jos kunnalliselta puolelta saatu työkokemus otettaisiin huomioon, onkos valtiollakin nuo 5, 10 ja 15v.?

Mitkäs fiilikset on ensi viikon kokeisiin osallistuvilla..? :)

Jännittää ihan h*lvetisti, onneksi olen vasta perjantain erässä. :D Olispa pari ylimääräistä viikkoa vielä aikaa... Penkissä on oma maksimi kyllä muuttunut, mutta ei tarpeeksi. Jos 35kg saa nyt ylös, niin turha kai haaveillakaan, että 2,5kg enemmän nousisi reilun viikon päästä kahdesti. ..luovuttamaan en tosin lähde, kyllä mä sitä penkkiäkin yritän ihan täysillä ja eihän sitä tiedä, vaikka adrenaliini ja kunnon palautuminen treenistä aiheuttais jonkin sortin ihmeen ja se 37,5kg nousisikin, kun ei se nytkään niin kovin kaukana ole :D Muiden kuntokokeen osioiden pitäisi mennä läpi.

Valintakoemateriaalit oon lukenut pari kertaa ja huomenna jään 10 päivän lomalle töistä. Tarkoitus olis lähinnä lueskella ja palautella kroppaa kovasta treenistä. Onneks luettavaa ei ole paljoa (verrattuna niihin monisataasivuisiin tentteihin, mitä yliopistolla joutui tekemään) ja siitäkin iso osa ennestään tuttua asiaa. Kirjallisten ja äidinkielen kokeen suhteen mulla on siis todella luottavainen olo. Psykologisiin on sitten puolestaan kai ihan mahdotonta valmistautua, menevät omalla painollaan..

Toisaalta oon kyllä ajatellut, jos (siis JOS) mun valintakoetaival tyssää tällä kertaa jostain syystä kuntokokeeseen, niin ainakin olen erittäin hyvässä vauhdissa syyskuun lopun kokeita varten ja tiedän sitten myös, miten kirjalliset sujuivat. Tiedän siis, missä pitää parantaa ja aikaahan siihen on sitten melkein 6kk. Muiden osa-alueiden (psykologiset ja haastattelut) osaltahan se treenaaminen lienee vaikeampaa. Ei tää siis missään nimessä hukkaan mene, vaikka kovassa kilpailussa jäisikin tällä kertaa ilman koulupaikkaa. :) Enemmän mua olis harmittanut, jos olisin suoraan tähdännyt elokuun kokeisiin ja nyt huomaisin olevani sellaisessa kunnossa, että kouluun pääsy on mahdollista. :)

Toivon mukaan pysyn vielä tän reilun viikon terveenä, alkaa tyttö olla 3½ kk rääkistä aika loppu.

Tervehdys, minkä kamppailulajin harrastamisesta eniten hyötyä poliisin työssä? Mielipiteitä?

Jonkun sellaisen lajin harrastamisesta jossa otetaan kontaktia ihmisiin eikä tehdä kurkipotkuja. Jos kurkipotkulajia on pakko harrastaa niin sekin on tyhjää parempi.

ja eihän sitä tiedä, vaikka adrenaliini ja kunnon palautuminen treenistä aiheuttais jonkin sortin ihmeen ja se 37,5kg nousisikin, kun ei se nytkään niin kovin kaukana ole :D

Moni on sanonu et ovat vetäneet paljon paremmat tulokset kuin normisti salilla, ettei sitä tiedä vaikka repäsetki sen vaadittavan, hope so! :)

syyskuun lopun kokeita varten ja tiedän sitten myös, miten kirjalliset sujuivat ja aikaahan siihen on sitten melkein 6kk.

Äläs ny, siihe on enää 4kk.. Aikkauhee miten aika menee :wtf: Vai meinasitko ettet elokuuhun tähtää viel jos lennät ekassa vaiheessa pois?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom