Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Jee, eihän siinä seulassa mitään ongelmaa ollut!! Ei vaan missään selvästi tulosta kerrottu eli ei mitään tollasta "ei todettu huumeita". Eli nyt sit vaan odotellaan lopullista valintapäätöstä!

Selkäkellunta on kielletty.

Näin on, tosin harvempi sitä 100 metriä kellumalla alle kolmeen minuuttiin vetää. Normaali selkäuinti on sallittu, sitä itsekin vetelin pääsykokeissa. :) Tarkoittaa käytännössä sitä, että käsien tulee "pyöriä" potkimisen lisäksi myös.

Viimeksi muokattu:
Ei ole tänne suunnalle tipahtanut seulan tuloksia. Jotenkin jäi lekurin puheista mieleen, ettei niitä mukamas postitettaisi mulle kotiin. Siis voisin vaikka vannoa, että näin mulle sanottiin. Hieman tuossa rupesin ihmettelemään, kun porukoille on aiemminkin laitettu testien tulokset kotiin ennen lopullista muodollista päätöstä kouluun pääsemisestä.

Pitäiskö soittaa piruttais? Taisin narahtaa kreatiinin käytöstä. :D

Ei ole tänne suunnalle tipahtanut seulan tuloksia. Jotenkin jäi lekurin puheista mieleen, ettei niitä mukamas postitettaisi mulle kotiin. Siis voisin vaikka vannoa, että näin mulle sanottiin. Hieman tuossa rupesin ihmettelemään, kun porukoille on aiemminkin laitettu testien tulokset kotiin ennen lopullista muodollista päätöstä kouluun pääsemisestä.

Pitäiskö soittaa piruttais? Taisin narahtaa kreatiinin käytöstä. :D

Juu mullekki lekuri sano siellä, että jos ei huumeita suonissa virtaa nii ei lähetetä kotiin mitään lappuo erikseen.

Täytyy kyllä todellakin käydä joka viikko uimassa jotta kunto kohenee, aikaa on vielä se about 4 viikkoa.
Enyo, kuinka paljon ennen testejä rupesit reenaamaan uintia?Itse olen nyt jonku 5 kertaa käynyt itsekseni uimassa ja ens vkolla sitten tekniikkakurssille, toivottavasti siitä olisi apua.
Mutta eikös se niin ollut että yhdestä osiosta saa tulla hylätty?Eli jos vain uinti menee persiilleen niin no hätä.
Minulle nuo muut liikuntaosiot eivät niinkään ole ongelma, olen salillakin reenannut monta vuotta ja muutenkin harrastanut liikuntaa.Juoksua voisin vielä vähän parantaa mutta se tuskin on ongelma :)

Aloitin uintia treenaamaan tuossa tammikuun paikkeilla, eli en ole kauan sitä treenaillut. Aika nopeasti siinä kehittyy. Saa toki tulla yhdestä osiosta hylätty, mutta uskon kyllä että pääsykokeeseen mennessä olet saanut uinnin sen verran kondikseen, että selviät alle sen kolmen minuutin. :)

Itselläni edelleen seinän ylitys takkuaa. Ei muuta kuin lisää treeniä.

Pientä vaihteluahan noissa on aikaisemminkin ollut. Joillekin ei lähetetty mitään, joillekin soitettu, joillekin lähetetty ja joillekin ei ilmoitettu mitään.

Itse sain muuten silloin tiedon pääsykokeisiin pääsystä viikkoa ennen koetta, eli oli jo silloin aika jännät paikat, kun ei kuulunut kutsua.

Missäpäin kävit tarkastuksessa? Ite kävin Helsingissä ja sanottiin, että tulokset lähetetään kotiin ja koululle.

Oulussa. Siinä on varmaan juurikin vähä paikkakohtasta tuo homma. Ja mulle on toki ihan sama pistääkö ne niitä mulle vai ei kun eipä nuissa mitään pitäs olla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Enyo, itse aloitin harjoittelun vasta helmikuussa ja treeniä tarvii kyllä vielä paljon. En tiedä riittääkö tuo kerran tai kaksi viikossa uinnin harjoitteluun, hope so :rolleyes:
Itse en ole vielä seinän ylitystä reenannut joten täytyy pian mennä. Onneksi sentään salilla on tullut käytyä niin paljon ettei tarvitse sen kanssa murehtia.
Oletko itse menossa huhtikuun pääsykokeisiin?Tuntuu kyllä nyt että aika loppuu kesken.

Lävistyksistä nyt ei varmaan ole niin paljon harmia, sillä kaikki ottavat muutenkin ne pois töissä ollessaan (toivottavasti myös ne pari nenärengaskundia siellä koululla lukee tämän).

Onko koululla oikeasti nenärengaskundeja? Korvakorukundeja näkyi muutama olevan marraskuussa, mutta nenärenkaita en silloin nähnyt. Tainnut koululla löystyä nuo "siisteysasiat".

Juu huhtikuun kokeisiin menossa. Kyllä tässä itseäkin epäilyttää, että miten tuosta selviää, mutta toisaalta sitten ehkä jaksaa tsempata treeneissä enemmän, kun joutuu asiaa vähän stressaamaan. Lähinnä tuo seinä tällä hetkellä sellainen josta tuntuu tulevan hylsy. Juoksuakin pitäisi ehkä vielä parannella. Mutta kyllä me selvitään, eikö? :puntti:

Onko koululla oikeasti nenärengaskundeja? Korvakorukundeja näkyi muutama olevan marraskuussa, mutta nenärenkaita en silloin nähnyt. Tainnut koululla löystyä nuo "siisteysasiat".
Pitkänen katsoi ja kysyi meikäläiseltä haastattelussa, onko mulla korviksia tai ylipäänsä reikiä korvissa. Sitten heitti kuvitellun esimerkin siitä, jos mulla sattuisi olemaan sellaiset ja olisin jonkun vanhemman konstaapelin seurassa, joka tokaisisi: "Ota helvettiin nuo korvikset, oleksä joku homo vai?" Siis mun reaktiota tiedusteli. :D

Töissä kun olen pari kertaa ottanut pystypainia, niin kaulakoru on laittanut miettimään. Niinpä olen suosiolla jättänyt kaikki tarpeettomat metallihelyt kotiin siitä eteenpäin.

Kysyin noista tatuoinneista ja lävistyksistä parilta kaluunaherralta (läänin komisarioita). Heidän mukaansa näkyvät tatuoinnit ja lävistykset ovat miehiltä yksinkertaisesti kielletty eikä niitä katsota hyvällä.
Noilla päälliköillä on yleensä kyllä aikamoinen norsun muisti, ja jos joku on jäänyt negatiivisesti mieleen, se voi ihan oikeasti vaikuttaa kursseille pääsyyn jne. Eli jos ei ole vielä ehtinyt hankkia näkyviä tatuointeja ja mieliii poliisiksi, niin kannattaa jättää hankkimatta. Jos on jo näkyviä tatuointeja, niin ei auta kun vaan joko peitellä niitä tai sitten ottaa rennosti ja olla välittämättä (ja toivoa etteivät muutkaan välitä).
**.

No jännittävää nähdä, mitä tuumaavat naisen kädessä olevasta tatuoinnista. Sijaitsee vasemman käden kyynärvarren sisäpuolella, n. 5x15cm, yhdessä harjoittelupaikassa kesti 2 kk ennen kuin porukka tajusi sen olemassa olon, eli ilmeisesti ole kovin huomiota herättävä yksilö, hmm..

No jännittävää nähdä, mitä tuumaavat naisen kädessä olevasta tatuoinnista. Sijaitsee vasemman käden kyynärvarren sisäpuolella, n. 5x15cm, yhdessä harjoittelupaikassa kesti 2 kk ennen kuin porukka tajusi sen olemassa olon, eli ilmeisesti ole kovin huomiota herättävä yksilö, hmm..

Mulla on ranteen kiertävä tatuointi, eikä siihen puuttunut hakuvaiheessa ainakaan kukaan, eivät edes haastattelussa maininneet asiasta.

Juu mullekki lekuri sano siellä, että jos ei huumeita suonissa virtaa nii ei lähetetä kotiin mitään lappuo erikseen.

mulla kyl kans oulun lääkäri toppinen vai mikä se nyt oli,niin sano ettei tuu ilmotusta,jos seula on puhdas. Sitte jos on positiivinen,niin sillon ilmottelevat. Näin ainakin muistelisin. Ja eipä oo tullu huumeita käyteltyä,niin turhaa kait sinne mitään soittelee..

Juu pakko kyllä tsempata todella paljon treeneissä jos todella haluaa päästä testeistä läpi, ei muu auta.
Toivottavasti saat seinän ylityksen onnistumaan...reeniä vaan pirusti ni eiköhän se siitä.
Kyllä me varmasti selvitään, toivon niin :puntti: Huomenna taas kokeilemaan uintia ja pakko vääntää vaikka väkisin :D

mulla kyl kans oulun lääkäri toppinen vai mikä se nyt oli,niin sano ettei tuu ilmotusta,jos seula on puhdas. Sitte jos on positiivinen,niin sillon ilmottelevat. Näin ainakin muistelisin. Ja eipä oo tullu huumeita käyteltyä,niin turhaa kait sinne mitään soittelee..

Sama lääkäri oli meikäläisellä ja kun kysyin että tuleeko huumetestistä tuloksia kotia, niin ei kuulemma tule jos testi on puhdas. Ja eipä ole vielä mitään kirjettä näkynyt vaikka kaiken näköisiä lääkkeitä tuli vedettyä flunssaan ja angiinaan testien aikaan :D

Juurikin sama heppu täälläki. Kyllä varmaan ilmottasivat jos jottai löytys :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom