Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selkäkellunta on kielletty.
Ei ole tänne suunnalle tipahtanut seulan tuloksia. Jotenkin jäi lekurin puheista mieleen, ettei niitä mukamas postitettaisi mulle kotiin. Siis voisin vaikka vannoa, että näin mulle sanottiin. Hieman tuossa rupesin ihmettelemään, kun porukoille on aiemminkin laitettu testien tulokset kotiin ennen lopullista muodollista päätöstä kouluun pääsemisestä.
Pitäiskö soittaa piruttais? Taisin narahtaa kreatiinin käytöstä. :D
Juu mullekki lekuri sano siellä, että jos ei huumeita suonissa virtaa nii ei lähetetä kotiin mitään lappuo erikseen.
Täytyy kyllä todellakin käydä joka viikko uimassa jotta kunto kohenee, aikaa on vielä se about 4 viikkoa.
Enyo, kuinka paljon ennen testejä rupesit reenaamaan uintia?Itse olen nyt jonku 5 kertaa käynyt itsekseni uimassa ja ens vkolla sitten tekniikkakurssille, toivottavasti siitä olisi apua.
Mutta eikös se niin ollut että yhdestä osiosta saa tulla hylätty?Eli jos vain uinti menee persiilleen niin no hätä.
Minulle nuo muut liikuntaosiot eivät niinkään ole ongelma, olen salillakin reenannut monta vuotta ja muutenkin harrastanut liikuntaa.Juoksua voisin vielä vähän parantaa mutta se tuskin on ongelma
Missäpäin kävit tarkastuksessa? Ite kävin Helsingissä ja sanottiin, että tulokset lähetetään kotiin ja koululle.
Lävistyksistä nyt ei varmaan ole niin paljon harmia, sillä kaikki ottavat muutenkin ne pois töissä ollessaan (toivottavasti myös ne pari nenärengaskundia siellä koululla lukee tämän).
Pitkänen katsoi ja kysyi meikäläiseltä haastattelussa, onko mulla korviksia tai ylipäänsä reikiä korvissa. Sitten heitti kuvitellun esimerkin siitä, jos mulla sattuisi olemaan sellaiset ja olisin jonkun vanhemman konstaapelin seurassa, joka tokaisisi: "Ota helvettiin nuo korvikset, oleksä joku homo vai?" Siis mun reaktiota tiedusteli. :DOnko koululla oikeasti nenärengaskundeja? Korvakorukundeja näkyi muutama olevan marraskuussa, mutta nenärenkaita en silloin nähnyt. Tainnut koululla löystyä nuo "siisteysasiat".
Kysyin noista tatuoinneista ja lävistyksistä parilta kaluunaherralta (läänin komisarioita). Heidän mukaansa näkyvät tatuoinnit ja lävistykset ovat miehiltä yksinkertaisesti kielletty eikä niitä katsota hyvällä.
Noilla päälliköillä on yleensä kyllä aikamoinen norsun muisti, ja jos joku on jäänyt negatiivisesti mieleen, se voi ihan oikeasti vaikuttaa kursseille pääsyyn jne. Eli jos ei ole vielä ehtinyt hankkia näkyviä tatuointeja ja mieliii poliisiksi, niin kannattaa jättää hankkimatta. Jos on jo näkyviä tatuointeja, niin ei auta kun vaan joko peitellä niitä tai sitten ottaa rennosti ja olla välittämättä (ja toivoa etteivät muutkaan välitä).
**.
No jännittävää nähdä, mitä tuumaavat naisen kädessä olevasta tatuoinnista. Sijaitsee vasemman käden kyynärvarren sisäpuolella, n. 5x15cm, yhdessä harjoittelupaikassa kesti 2 kk ennen kuin porukka tajusi sen olemassa olon, eli ilmeisesti ole kovin huomiota herättävä yksilö, hmm..
Juu mullekki lekuri sano siellä, että jos ei huumeita suonissa virtaa nii ei lähetetä kotiin mitään lappuo erikseen.
mulla kyl kans oulun lääkäri toppinen vai mikä se nyt oli,niin sano ettei tuu ilmotusta,jos seula on puhdas. Sitte jos on positiivinen,niin sillon ilmottelevat. Näin ainakin muistelisin. Ja eipä oo tullu huumeita käyteltyä,niin turhaa kait sinne mitään soittelee..
mulla kyl kans oulun lääkäri toppinen vai mikä se nyt oli,niin sano ettei tuu ilmotusta,jos seula on puhdas. Sitte jos on positiivinen,niin sillon ilmottelevat. Näin ainakin muistelisin. Ja eipä oo tullu huumeita käyteltyä,niin turhaa kait sinne mitään soittelee..