Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olen myös hakenut poliisikouluun ja testit huhtikuussa. Onko kenelläkään ollut vaikeuksia uinnin suhteen? Itselläni on ja paljon, noin kymmenen vuotta sitten uinut kunnolla ja nyt olen käynyt muutaman kerran uimassa ja kunto loppuu kesken. Tekniikka ei ole todellakaan hallussa. Tämän takia ilmoitin itseni tekniikkakurssille ja ehdin nyt käymään 3 kertaa ennen pääsykokeita. En usko että saan uitua 100m tuohon kolmeen minuuttiin.Joten jos jostain osiosta tulee hylätty niin uinnista :(

Kuuntelet vaan tarkkaan mitä kurssilla sanotaan niin eiköhän se siitä... Tuo uinti on kuitenkin loppujenlopuksi aika pienistä asioista kiinni, että lähtee sujumaan. :)

kunto loppuu kesken. Tekniikka ei ole todellakaan hallussa. Tämän takia ilmoitin itseni tekniikkakurssille ja ehdin nyt käymään 3 kertaa ennen pääsykokeita. En usko että saan uitua 100m tuohon kolmeen minuuttiin.Joten jos jostain osiosta tulee hylätty niin uinnista :(

Mä suosittelisin ennen tuota tekniikkakurssia menemään säännöllisesti uimaan kuntouintia, tekniikkakurssilla et tuskin kovin paljoa saa kuntoa kohotettua, mitä taasen säännöllisellä esmees 2km uinnilla. Vaikka kilsakin alkuun auttaa ihan mielettömästi, ja toki aina ensimmäiset 100 metriä on naama punasena vääntämistä, mutta se helpottuu sen jälkeen, ja kun et luovuta vaan vedät sisulla keskeyttämättä sen kilsan, niin seuraavalla kerralla todellakin huomaat eron.
Ja sitten muutaman kerran jälkeen rupeet kattoo kellosta aikaa, halleissahan on sekunttikelloja joka seinällä, kun saat rintauinnilla siihen 3:n minuuttiin niin sitten on hyvä mennä tekniikkaa hiomaan. Vapaauinti on musta paljon rankempaa, joten jos kunto on huono niin ei siitä tuu mitään.. (siis ainakaan mulla jos nollilta lähtis vapaauintia harjoitteleen)

Onkos kellekkään vielä tipahtanu huumeseulan tuloksia?
Entäs onko pakkislaisilla tietoa poliisin työajoista? On varmasti monia eri variaatioita..olis kiva kuulla!

Älä heitä kirvestä kaivoon vielä, Lady :) Uinti oli todella surkeassa jamassa itsellänikin kun treenaamisen aloitin. Otin sitten tavaksi salin jälkeen käydä 10-15min uimassa ja kyllä ainakin tekniikka on parantunut huimasti. Ja kuntokin ainakin sen verran, että jaksaa tasaista tahtia uida sen 100m. Ei tuosta uintiosiosta mitään huipputulosta kyllä minullekaan ole silti tulossa mutta onneksi riittää että se menee alle sen 3min.

Onkos kellekkään vielä tipahtanu huumeseulan tuloksia?
Entäs onko pakkislaisilla tietoa poliisin työajoista? On varmasti monia eri variaatioita..olis kiva kuulla!

Ei ole vielä näkynyt tuloksia. Muistelisin, että täälläkin on ollut keskustelua noista työajoista. Taitaa jonkin verran vaihdella eri laitosten välillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Olen myös hakenut poliisikouluun ja testit huhtikuussa. Onko kenelläkään ollut vaikeuksia uinnin suhteen? Itselläni on ja paljon, noin kymmenen vuotta sitten uinut kunnolla ja nyt olen käynyt muutaman kerran uimassa ja kunto loppuu kesken. Tekniikka ei ole todellakaan hallussa. Tämän takia ilmoitin itseni tekniikkakurssille ja ehdin nyt käymään 3 kertaa ennen pääsykokeita. En usko että saan uitua 100m tuohon kolmeen minuuttiin.Joten jos jostain osiosta tulee hylätty niin uinnista :(

En enää ihmettele lainkaan, että porukkaa tippuu kuntokokeesta. Ennen kouluun hakemista treenasin kaikki osiot sen verran hyvään kuntoon, että menee varmasti läpi. Nuo vaatimukset on kuitenkin näkyvillä jatkuvasti ja ei voi tulla kenellekään yllätyksenä.

Onnea kuitenkin pääsykokeisiin.

Kysyin noista tatuoinneista ja lävistyksistä parilta kaluunaherralta (läänin komisarioita). Heidän mukaansa näkyvät tatuoinnit ja lävistykset ovat miehiltä yksinkertaisesti kielletty eikä niitä katsota hyvällä.

Tiedän pari konstua joilla on aika reippaanlaisesti tatuointeja. Eipä niistä ole tainnut olla vielä muuta haittaa kuin hiljaista paheksuntaa kun ne on huomattu esim. kesällä pikeepaitaa käytettäessä yms. Lävistyksistä nyt ei varmaan ole niin paljon harmia, sillä kaikki ottavat muutenkin ne pois töissä ollessaan (toivottavasti myös ne pari nenärengaskundia siellä koululla lukee tämän).

Noilla päälliköillä on yleensä kyllä aikamoinen norsun muisti, ja jos joku on jäänyt negatiivisesti mieleen, se voi ihan oikeasti vaikuttaa kursseille pääsyyn jne. Eli jos ei ole vielä ehtinyt hankkia näkyviä tatuointeja ja mieliii poliisiksi, niin kannattaa jättää hankkimatta. Jos on jo näkyviä tatuointeja, niin ei auta kun vaan joko peitellä niitä tai sitten ottaa rennosti ja olla välittämättä (ja toivoa etteivät muutkaan välitä).

Henkilökohtaisesti en pidä tatuointeja ollenkaan niin pahana kuin lävistyksiä, mutta jos joku sälli on töissä virkavaatteissa ja pitää korviksia/nenärengasta/whatever niin saa kyllä varautua todella kovaan vittuiluun ja painostukseen asiasta...

Täytyy kyllä todellakin käydä joka viikko uimassa jotta kunto kohenee, aikaa on vielä se about 4 viikkoa.
Enyo, kuinka paljon ennen testejä rupesit reenaamaan uintia?Itse olen nyt jonku 5 kertaa käynyt itsekseni uimassa ja ens vkolla sitten tekniikkakurssille, toivottavasti siitä olisi apua.
Mutta eikös se niin ollut että yhdestä osiosta saa tulla hylätty?Eli jos vain uinti menee persiilleen niin no hätä.
Minulle nuo muut liikuntaosiot eivät niinkään ole ongelma, olen salillakin reenannut monta vuotta ja muutenkin harrastanut liikuntaa.Juoksua voisin vielä vähän parantaa mutta se tuskin on ongelma :)

Äsken kolahti postia terveytalolta ja eihän se talonmies ollut mitään hammastahnaan ujuttanut. Nyt vielä n.1,5vk sitä lopulllista kutsua odotellessa.

Äsken kolahti postia terveytalolta ja eihän se talonmies ollut mitään hammastahnaan ujuttanut. Nyt vielä n.1,5vk sitä lopulllista kutsua odotellessa.

Mulle tuli kans postia, oon yrittäny terveystalolta labran väkee kiinni selvittääkseni et onks toi U -DS4a:n tulos "tehty" ihan jees?? Mut en oo vielä saanu vastausta. Taidan vaan turhaan hötkyillä kaikesta mut oliks sulla samalla lailla? Muissa kaikissa siis ihan negat...niinku tietysti pitääkin :)

Mulle tuli kans postia, oon yrittäny terveystalolta labran väkee kiinni selvittääkseni et onks toi U -DS4a:n tulos "tehty" ihan jees?? Mut en oo vielä saanu vastausta. Taidan vaan turhaan hötkyillä kaikesta mut oliks sulla samalla lailla? Muissa kaikissa siis ihan negat...niinku tietysti pitääkin :)

Kaikki oli ok.Oli lappu mukana, jossa luki että "huumeseulan tulos= ei todettu huumeita".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom