Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ja muutenkin, aika on mennyt ihan siivillä! Vasta hetki sitten oli vielä 3kk aikaa huhtikuun kokeisiin, huh, ja enään 1kk..

Mä mietin ihan samaa.. vastahan oli heinäkuu ja lenkillä miettiessäni koko koitos hamassa tulevaisuudessa silmäleikkauksen jälkeen. Mutta pääsiäinen lähestyy hirmuisella vauhdilla ja 6kk laserkontrolli oli torstaina.
Tervetuloa suojasäät, teki eilinen lenkki terää juosta ulkona sitten joulun, sopivasti raskasta juosta hiihtoladuilla yms. 8)

Aijoo ja polamkin sivuille on päivitetty: "Hakija saa kutsun valintakokeeseen 9.3. jälkeen." Ennen tuo pvä oli 16.3. Odotan innolla onko se EU-läpyskä jo päivittynyt, viikko enemmän aikaa lukea.

Mä mietin ihan samaa.. vastahan oli heinäkuu ja lenkillä miettiessäni koko koitos hamassa tulevaisuudessa silmäleikkauksen jälkeen. Mutta pääsiäinen lähestyy hirmuisella vauhdilla ja 6kk laserkontrolli oli torstaina.
Tervetuloa suojasäät, teki eilinen lenkki terää juosta ulkona sitten joulun, sopivasti raskasta juosta hiihtoladuilla yms. 8)

Silmäleikkauksesta kyselisin, missä kävit leikkauttaa, ja millaista oli kaikin puolin? Mä oon myös miettiny kys. asiaa mutten ihan oo 100 varma, koska mulla ei kuitenkaan oo miinusta pahemmin, ja toisessa silmässä vaan isompi hajataitto.

Suojasäästä ihan samaa mieltä, ihanaa, sulaispa nopeemmin!!! Terv. Nimimerkki Hates winter

Hej, tarviisin jeesii seinän ylitystreenissä. Olisiko joku kiva ja vois jeesaata treeneissä alkuun. Olisin tosi kiitollinen!

Mulla oli kans ongelmia seinämän kanssa..Mä tein niin että kiskoin itseni ensin kainaloiden varaan ja sit rupesin heijaamaan jalkoja edestakas niin paljon että viimein sain oikean jalan seinän yli..siitä sit jo helppo ylittää. Täysiä pinnojahan tolla tekniikalla ei tietty saa mutta 5 nyt ainakin. Ja tostahan on helppo suoritusta hioa ja parantaa, pääasia että aluks pääsis edes jotenkin yli :rolleyes:

Tietääkö kukaan millä perusteella kouluun päässeet jaetaan eri aloitusryhmiin? Toiveiden mukaan + ??

Toiveitakin kysytään, kummassa haluaisit aloittaa. Tämä siis kurssien kohdalta. En tiedä onko noissa kurssijaoissa mitään logiikkaa. Luokkajaossa logiikka taasen löytyy sukunimeen liittyen.

II- vaiheessa kysyttiin onko aloitusajankohdalla väliä ja jos on, niin millä kurssilla haluaa aloittaa ja miksi.

Maalaisjärjellä voisi ajatella, että ne kenellä on hyvä syy aloittaa jollain tietyllä kurssilla (työttömyys, vuokrasopimus päättyy, ulkomaanmatka, edellinen koulu kesken tjsp..) ovat etusijalla. Sitten nämä "ei ole väliä" tyypit laitetaan sattumanvaraisesti kurssille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Aijoo ja polamkin sivuille on päivitetty: "Hakija saa kutsun valintakokeeseen 9.3. jälkeen." Ennen tuo pvä oli 16.3. Odotan innolla onko se EU-läpyskä jo päivittynyt, viikko enemmän aikaa lukea.

Hitto, ko polamk jujuttaa. Miekin olin ton pvm-muutoksen netistä huomannu mut silti olin äsken postia hakiessani ihan, et jeee tietoa huhtikuusta. Mutta. Tulikin vaan ennakkotiedote, joka lähetetään kaikille ja et lukumateriaalin löytää ens viikolla netistä. Pöh.

Toivottavasti pysys nyt tän loppuajan terveenä. Elänhän vakaassa oletuksessa, et miut valintakokeeseen päästetään ;)

II- vaiheessa kysyttiin onko aloitusajankohdalla väliä ja jos on, niin millä kurssilla haluaa aloittaa ja miksi.

Maalaisjärjellä voisi ajatella, että ne kenellä on hyvä syy aloittaa jollain tietyllä kurssilla (työttömyys, vuokrasopimus päättyy, ulkomaanmatka, edellinen koulu kesken tjsp..) ovat etusijalla. Sitten nämä "ei ole väliä" tyypit laitetaan sattumanvaraisesti kurssille.

Juu, niin kysyttiin mut mietinkin että milläs perusteella loput jaetaan..mut ehkä sit vaan ihan sattumanvaraisesti:rolleyes:. Pianhan se selviää että koska aloitetaan :)

[QUOTE*Ritu*]Muistathan että vauhtia ei saa ottaa. Olen sitä mieltä että kaikki siitä yli pääsee, ainakin harjoittelemalla, eli älä vaivu epätoivoon :)[/QUOTE]

Joo, oottelen, että noi lumet lähtis, niin pääsis Santiksen esteradalle vetää kunnon treenii...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sportypy: Tuossa postin alareunassa on tuo "Vastaa lainaten". Käytä sitä kun vastaat jonkun muun postiin niin sun ja sen jonkun muun teksti erottuu toisistaan. Nyt ne erottuu tuossa yllä kun laitoin sen kuntoon.

Haittaako tatuoinnit poliisikouluun pääsyä ?

Eivät haittaa. Tietenki, jos ne ovat hirveästi esillä niin sua voidaan pitää epäpätevänä alalle(?!) Esim. jos keskellä ottaa on tatska.. mutta esim. käsivarsissa olevat tai muualla kropassa ei niin näkyvällä paikalla olevat tatskat eivät haittaa yhtään. Näin olettaisin, koska eivät ne haalareiden alta mihinkään näy.

Olen myös hakenut poliisikouluun ja testit huhtikuussa. Onko kenelläkään ollut vaikeuksia uinnin suhteen? Itselläni on ja paljon, noin kymmenen vuotta sitten uinut kunnolla ja nyt olen käynyt muutaman kerran uimassa ja kunto loppuu kesken. Tekniikka ei ole todellakaan hallussa. Tämän takia ilmoitin itseni tekniikkakurssille ja ehdin nyt käymään 3 kertaa ennen pääsykokeita. En usko että saan uitua 100m tuohon kolmeen minuuttiin.Joten jos jostain osiosta tulee hylätty niin uinnista :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom