Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos lukiossa kirjoittaa tiivistelmiä ja aineita ja saa niistä semmoinen 85 pistettä sadasta(en ole varma onko se 100 ,99 vai 97) niin paljonko pisteitä vois saada noista kokeista? Eli sitä ihmettelen että kuinka ankaria ovat esim. lukioon varrattaessa.

Jos lukiossa kirjoittaa tiivistelmiä ja aineita ja saa niistä semmoinen 85 pistettä sadasta(en ole varma onko se 100 ,99 vai 97) niin paljonko pisteitä vois saada noista kokeista? Eli sitä ihmettelen että kuinka ankaria ovat esim. lukioon varrattaessa.

Laitoit pahan kyssärin. Siihen pystyis vaan vastaamaan herrat isot herrat koululta.
Taitavat enemmän olla kiinnostuneita kieliopillisista asioista ja "selkeydestä" (painottaen selkeyttä). Oma äidinkielen opettaja oli kyllä sen verran natsi, etten pysty vertaamaan.
Ensimmäisellä tunnilla lukiossa sanoi: "Aleksis Kivi on 10, minä olen 9, te muut siitä alaspäin." Että sellaista.... =D
Poliisikoululla pyrkivät taas kannustamaan ja ohjaamaan parempaan suuntaan vaikka suuriakin vikoja oli.

Sain kirjoitelmasta ja tiivistelmästä pääsykokeissa täydet ja pystytte varmasti kaikki päättelemään, etten punaviinihöyryissäkään mikään fakiiri äidinkielessä ole...=D

Laitoit pahan kyssärin. Siihen pystyis vaan vastaamaan herrat isot herrat koululta.
Taitavat enemmän olla kiinnostuneita kieliopillisista asioista ja "selkeydestä" (painottaen selkeyttä). Oma äidinkielen opettaja oli kyllä sen verran natsi, etten pysty vertaamaan.
Ensimmäisellä tunnilla lukiossa sanoi: "Aleksis Kivi on 10, minä olen 9, te muut siitä alaspäin." Että sellaista.... =D
Poliisikoululla pyrkivät taas kannustamaan ja ohjaamaan parempaan suuntaan vaikka suuriakin vikoja oli.

Sain kirjoitelmasta ja tiivistelmästä pääsykokeissa täydet ja pystytte varmasti kaikki päättelemään, etten punaviinihöyryissäkään mikään fakiiri äidinkielessä ole...=D
Toisaalta taas itse sain kirjoitelmasta 2/3 vaikka pidin itseäni melkoisen hyvänä kirjoittajana, ja ylppäreistäkään ei ollut aikaa kuin pari vuotta. Olisi ollut kyllä mielenkiintoista nähdä oma aine korjauksineen jälkikäteen, niin olisi tietänyt oliko vika kieliopissa, sisällössä vai kenties molemmissa =)

Edit. En muista sitä pisteskaalaa, mutta 3 pojoa taisi olla maksimi tuosta ellen täysin väärin muista. Voi olla että oli myös 5, jolloin pisteet olivat 4/5. Nuo pisteet sain jostain osa-alueesta, oliko sitten ne kirjalliset kyssärit.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mutta mutta voihan peräsuoli kun seinämää kävin tesmailemassa:wall: ja noin siinä melkein meni.. Ei niin millään! Pään verran sain seinämän yli näkymään mut hohhoijaa.

Argh, itsekin kävin lauantaina testaamassa (toista kertaa) ja lyhyen treenin tuloksena käsivarret on oikein komeasti mustelmilla. :D Näin lyhyelle (=162cm) ei riitä pelkkä ponnistusvoima, mutta onneks en oo luovuttajatyyppiä. Tänään salille siis! Huhtikuuhun mennessä tää tyttö hankkii sellaiset käsilihakset, että vedän itseni sen seinämän yli, jos ei muu auta! ;)

Täällä myös 3.vaiheen kutsua odotellaan.. tosin itse epäilen, että sitä ei taida tällä ensimmäisellä yrityksellä vielä tulla, sen verran tuli kämmäiltyä pari kertaa valintakokeiden aikana. Mulla menee todella tukalaks tää odottaminen erinäisistä syistä, joita en viitsi tänne paljoa selventää.. tarvis mahdollisimman pian saada vaan tietää, että tuleeko kutsu vai ei. Selvennettäköön sen verran, että samoihin aikoihin, kun kutsun 3.vaiheeseen viimeistään pitäis tulla, niin mun pitäis päättää, että otanko entisestä työstäni lopputilin. Eli perjantaihin mennessä sen kirjeen viimeistään vissiin pitäis tulla, mutta osaiskos kukaan yhtään arvella, että jos soitan koululle kysyäkseni, että onko kirje tulossa, vai ei.. niin saanko sieltä vastausta ennen perjantaita. Olis oikein kiva, jos esim. keskiviikkona sais tietää tuloksen, pääsi sitten kouluun tai ei. Tietty mun varmaan kannattais asiasta soitella vaikka huomenna suoraan koululle.

Niin kiitos siitä taljassa heijaamis vinkistä:worship: Kyllä se hiukkasen raskaampaa on kuin heijais kropalla vauhtia.

Mä ny päätin et meen siihen elokuun satsiin, saan rauhassa harjoitella seinämän ylitystä huonona puolena omaan et kaiken oltava just eikä melkein kun tahdon siitä niin hyvät pointsit kun vaan voi. Meinasin et rupeen treenaa leuanvetoa niin luulis siinä olevan hiukkasen apuja seinämään..

Jos haen mahollisesti tos elokuun eräs, niin sitähän vois treenata tota Santiksen esterataa sit, kun se sulaa vähän parempaan kuntoon...

Argh, itsekin kävin lauantaina testaamassa (toista kertaa) ja lyhyen treenin tuloksena käsivarret on oikein komeasti mustelmilla. :D Näin lyhyelle (=162cm) ei riitä pelkkä ponnistusvoima, mutta onneks en oo luovuttajatyyppiä. Tänään salille siis! Huhtikuuhun mennessä tää tyttö hankkii sellaiset käsilihakset, että vedän itseni sen seinämän yli, jos ei muu auta! ;)

Juu sisulla vaan!! :rock: Ojentajia vaan reippaasti :) Mulla kun on toi pituus etu niin sit taasen painoa on enemmän mikä sit on iso haitta mun mielestä kun joutuu repimään tosissaan

Täällä myös 3.vaiheen kutsua odotellaan.. tosin itse epäilen, että sitä ei taida tällä ensimmäisellä yrityksellä vielä tulla, sen verran tuli kämmäiltyä pari kertaa valintakokeiden aikana.

Tietty mun varmaan kannattais asiasta soitella vaikka huomenna suoraan koululle.

Miten nyt meni mielestäs kämmäilyksi..?
Kannattaa ihmeessä soittaa, ei kysyvä tieltä eksy..;)

Nooo, parissakin yhteydessä vähän huonosti kuuntelin ja sen myötä pikku sekoilua.. mut katotaan nyt. Tarvinnee huomenna soitella sinne ja kysyä, että koska olis mahdollista saada tietää asia. Voihan se olla, että käskevät odottamaan perjantaihin.. se nyt vaan ei oikein olis hyvä juttu.

on kyl tuskasta tää oottelu,kun suht pitkä projekti ollut :) itse toista kertaa viel ootan kutsua terveystarkastukseen :rolleyes: kyllä syö miestä,mikäli nyt ei pääse ja paljon syökin.. Muutama vuosi sittten jäi siitä yhestä pojosta kiinni, niin jännittää kyl aika lail ja se yks piste kummittelee :eek:

Katsopa tuolta Polamkin sivulta löytyvä "Tarkemmat ohjeet kirjoitelman ja tiivistelmän laatimisesta ja arvioinnista" (http://www.poliisi.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/files/tutkintokielen_koe_tarkemmat_ohjeet/$file/tutkintokielen_koe_tarkemmat_ohjeet.pdf). Mun mielestä siinä on kerrottu aika hyvin, mitä täysien pisteiden tiivistelmään/aineeseen vaaditaan.

Katsopa tuolta Polamkin sivulta löytyvä "Tarkemmat ohjeet kirjoitelman ja tiivistelmän laatimisesta ja arvioinnista" (http://www.poliisi.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/files/tutkintokielen_koe_tarkemmat_ohjeet/$file/tutkintokielen_koe_tarkemmat_ohjeet.pdf). Mun mielestä siinä on kerrottu aika hyvin, mitä täysien pisteiden tiivistelmään/aineeseen vaaditaan.

Kiitos linkkivinkistä _emilia :) Eipä ollut miulla tarttunut tuo polamkin sivuilta silmään, kun viimeeksi olen käynyt siellä käynyt. Helpottaa henkisesti valmistautumisessa kirjalliseen kokeeseen. En ikinä ole ollut kovinkaan lennokas kirjoittaja, mieluummin kirjottanut asiasta lyhyesti ja ytimekkäästi.

Oiskohan miun flunssat pidetty tältä talvelta ja pääsis lenkille. Aika luottavainen olen kuntotestin suhteen mutta eihän sitä ikinä tiedä mikä paikka krakaa just ennen tai oon taas kipeenä. Juoksulenkeillä tarkotus ois alkaa vähän kovempa tahtia pitää ja yhdistää puntti siihen mukaan. Pakkasen ja lentsun takia ei oo juoksemalla/ hiihtämällä pystynyt mitään kovempia rykäsyjä tekemään.

Ja uimassakin vois joskus käydä...

Tulispa postia jo, haluaisin saada kaiken materiaalin luettavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom