Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Maanantain posti tutkittu, ei lappua. Salillakin menee huonosti, kun jännittää yhen hikisen lapun tulemista :D On tää elämä vaan rankkaa =)

Jaahas. Nyt viimesen kerran silmäys tälle foorumille ja sitten alkaa jännitys. Oon päättäny jo, että lapun on tultava viimeistään keskiviikkona, muuten ei oo kouluun asiaa. Toisen vaiheen lappu tuli mulle tiistaina, joten keskiviikko on ehdoton takaraja :D Palaan asiaan perjantaina, onnea kaikille 3 lapun odottajille :)
Maanantain posti tutkittu, ei lappua. Salillakin menee huonosti, kun jännittää yhen hikisen lapun tulemista :D On tää elämä vaan rankkaa =)
Sanasi söit, joten mörökölli sinut vieköön.

Pakkohan se oli vilkasta. Nyt en varmana katso. Ärsyttää vain kun pakko lueskella pakkista ja näkee pakostakin onko tullut vastauksia tähän ketjuun.

Ei tullut muuten vielä. Asustelen n.200km pohjoiseen päin Tampereelta.

Itellä on aika hikikäsi, mutta hyvin se ote pysyi leuanvetotangossa ja penkkitangossa vaikka aika kulahtaneet gripit niissä oli. Tietenkin tuota puristusvoimaa on itselle siunaantunut, kun salilla käynyt vuosia ja en käytä ollenkaan remmejä reeneissä. Ostat sellaista käsiin suihkutettavaa ainetta, joka parantaa pitoa ja ruikkaat sitä ohimennen käsiin, niin ei tarvitse mankulla joka paikkaa sotkea. Roikut vielä seuraavana päivänäkin sillä tökötillä.

Pysyis kynäki kädessä kirjallisia vääntäessä :)

Eipä tullut tännekkään postia, vaikka tässä koulun lähistöllä asunkin. Luulisin, että viimeistään keskiviikkona lähettävät, jotta ehtii lappalaisetkin saada kirjeensä ajoissa.

Heräsin aamulla makuupussista postiluukun alta, mutta EI. Ei vieläkään kirjettä! Voi voi voi. Ei uskalla sykemittaria enää kytkee itseensä kiinni, kun loppuu asteikko kesken :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mitä te nyt ressaatte tuollaisesta. Ei se posti tule yhtään aikasemmin vaikka miten syke hakkaisi tuhatta ja sataa. Jos pääsylippu tulee, niin se tulee. Jos ei tule, niin se ei tule. Elämä on simppeliä. Kyllä muakin jännitti, kunnes kirje tuli aamulla luukusta.

Ei oikeasti, kunhan säikäytin....:hyper:

Ei tullut tännekään vielä tänään lappusta... sais kyllä prkl tulla jos on tullakseen, että syke vähän tasaantuis! :)
Eiköhän joo huomenna luulis ensimmäisille alkavan kutsuja jo sateleen...

Itsellä painoa vaivaiset 85kg ja kokeilin joskus piruuttani taljaa salilla. ei ainakaan mun kannanta taljalla tehdä. Leukoja sain kokeissa 18 ja siihen oon ihan tyytyväinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom