Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Nyt viimesen kerran silmäys tälle foorumille ja sitten alkaa jännitys. Oon päättäny jo, että lapun on tultava viimeistään keskiviikkona, muuten ei oo kouluun asiaa. Toisen vaiheen lappu tuli mulle tiistaina, joten keskiviikko on ehdoton takaraja :D Palaan asiaan perjantaina, onnea kaikille 3 lapun odottajille
Sanasi söit, joten mörökölli sinut vieköön.Maanantain posti tutkittu, ei lappua. Salillakin menee huonosti, kun jännittää yhen hikisen lapun tulemista :D On tää elämä vaan rankkaa =)
Itellä on aika hikikäsi, mutta hyvin se ote pysyi leuanvetotangossa ja penkkitangossa vaikka aika kulahtaneet gripit niissä oli. Tietenkin tuota puristusvoimaa on itselle siunaantunut, kun salilla käynyt vuosia ja en käytä ollenkaan remmejä reeneissä. Ostat sellaista käsiin suihkutettavaa ainetta, joka parantaa pitoa ja ruikkaat sitä ohimennen käsiin, niin ei tarvitse mankulla joka paikkaa sotkea. Roikut vielä seuraavana päivänäkin sillä tökötillä.
Pysyis kynäki kädessä kirjallisia vääntäessä
Minä vedin aikoinaan. Siinä on selkä tuettuna, eli et pysty yhtään heijaamaan (mikä on tarkoituskin). Kannattaa harjoitella myös sillä tyylillä.Onko kukaan vetänyt ylätaljaa leuan sijasta?