Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kiitos linkkivinkistä _emilia :) Eipä ollut miulla tarttunut tuo polamkin sivuilta silmään, kun viimeeksi olen käynyt siellä käynyt. Helpottaa henkisesti valmistautumisessa kirjalliseen kokeeseen. En ikinä ole ollut kovinkaan lennokas kirjoittaja, mieluummin kirjottanut asiasta lyhyesti ja ytimekkäästi.

Oiskohan miun flunssat pidetty tältä talvelta ja pääsis lenkille. Aika luottavainen olen kuntotestin suhteen mutta eihän sitä ikinä tiedä mikä paikka krakaa just ennen tai oon taas kipeenä. Juoksulenkeillä tarkotus ois alkaa vähän kovempa tahtia pitää ja yhdistää puntti siihen mukaan. Pakkasen ja lentsun takia ei oo juoksemalla/ hiihtämällä pystynyt mitään kovempia rykäsyjä tekemään.

Ja uimassakin vois joskus käydä...

Tulispa postia jo, haluaisin saada kaiken materiaalin luettavaksi.

Voihan ton "etiikka ja poliisin työ" kirjan netistäkin tilata etukäteen, jos yhtään haluaa enemmän panostaa, kun sen kuukauden etukäteen.

missäs noi 3.vaiheen terveystarkastukset tehdään, jos sattuu pääsemään niin pitkälle? löytyis varmaan joltain sivulta, mutta ei jaksa selata ja etsiä.

Ei löydy täältä kirjastosta. Onks se "etiikka ja poliisin työ" miten paksu ja hankalaselkoinen opus? (mielikuva jostain syystä on, ettei olis) Mie tota netistä tilaamista oon miettiny mut en sit tilannu. Aattelin, et jos sen siinä kuukaudes sisäistäs... Ennemmi mie postia taijjan kuitenki ootella siinä mieles, et tää projekti tulis konkreettisemmaks ja valintakoeaikataulu lähemmäks. Olis kevät jo ;)

Ei löydy täältä kirjastosta. Onks se "etiikka ja poliisin työ" miten paksu ja hankalaselkoinen opus? (mielikuva jostain syystä on, ettei olis) Mie tota netistä tilaamista oon miettiny mut en sit tilannu. Aattelin, et jos sen siinä kuukaudes sisäistäs... Ennemmi mie postia taijjan kuitenki ootella siinä mieles, et tää projekti tulis konkreettisemmaks ja valintakoeaikataulu lähemmäks. Olis kevät jo ;)
No ei sitä nyt etukäteen tarvitse todellakaan tilata...Muistaakseni kirja on joku 100 sivua, eli ei paljon eroa jostain lukion kirjoista, toki teksti voi olla välillä hieman "kapulakieltä". Kuukausi riittää paremmin kuin hyvin. Itse luin aikoinaan kirjan 3-4 kertaa ajatuksella läpi, eikä siihen muutamaa päivää kauempaa kulunut.

missäs noi 3.vaiheen terveystarkastukset tehdään, jos sattuu pääsemään niin pitkälle? löytyis varmaan joltain sivulta, mutta ei jaksa selata ja etsiä.

2-vaiheen kutsukirjeessä tuo asia melko selvästi oli mainittu. 22-26.3. Miettiä voi tietysti kiinnostaako se koulunkäyntikään jos jo tässä vaiheessa on asenne tämä...

II-vaiheen kirjeessä lukee kylläkin 22-26.2 terveystarkastusten ajankohdaksi. Mun piti sitä kysyä, että jos tietää olevansa perus terve ja ei pössyttele ruohoa saati tykitä ränniin, niin eikös valituksi tuleminen ole jo siinä kohtaa melko selvää, mikäli kutsu käy kolmanteen vaiheeseen?

Mun piti sitä kysyä, että jos tietää olevansa perus terve ja ei pössyttele ruohoa saati tykitä ränniin, niin eikös valituksi tuleminen ole jo siinä kohtaa melko selvää, mikäli kutsu käy kolmanteen vaiheeseen?

Näin on näpyttimet, mutta tuo ränniin tykittäminen on sinun ja eukkos asia eikä sitä tartte terveystarkastajalle ripittää.

No ei sitä nyt etukäteen tarvitse todellakaan tilata...Muistaakseni kirja on joku 100 sivua, eli ei paljon eroa jostain lukion kirjoista, toki teksti voi olla välillä hieman "kapulakieltä". Kuukausi riittää paremmin kuin hyvin. Itse luin aikoinaan kirjan 3-4 kertaa ajatuksella läpi, eikä siihen muutamaa päivää kauempaa kulunut.

Jos tarkkoja ollaan niin siin kirjas on 150 sivua, mulla ainakin eka kerta oli aika silleen ettei ihan päässy ideasta kiinni, mut toinen kerta avas asiat jo ihan erillä tavalla.

Ja kaikillahan ei oo sitä "autuasta" tilannetta ettei ole lapsia/muuta talon pystyssä pitämiseen tarvittavia velvotteita, että pystyisi lukemaan täysin ilman häiriötekijöitä, eli mun mielestä kirjaa lukemaan jo ennakkoon jos vain motivatiota löytyy!:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2-vaiheen kutsukirjeessä tuo asia melko selvästi oli mainittu. 22-26.3. Miettiä voi tietysti kiinnostaako se koulunkäyntikään jos jo tässä vaiheessa on asenne tämä...

Joo, kysymyshän oli siitä, että missä ne tarkastukset järjestetään, ei siitä, että koska ne järjestetään. Luetun ymmärtämisessä sulla vissiin jotain pientä. No kylläpä mulla nyt on huono asenne, kun en ehdi/viitsi yli 200 sivua selata läpi, josko jossain mainittais lääkärikeskus, jossa tarkastukset tehdään. No eipä sillä paljon väliä ole, kunhan kysäisin.

Joo, tosi helppoa tekstiä kirjassa, ettei sitä nyt tarvii etukäteen välttämättä tilata. Innokkaimmat tietysti tilaa!

Tuleekohan mahdollinen 3-vaiheen kutsu samanlailla "etuajassa" jo joskus alkuviikosta, kun mitä 2-vaiheen kutsu tuli? En uskalla enään viikonlopun jälkeen tulla tänne foorumille kattoon, jos vaikka joku saa kutsun ennemmin kun ite, niin sitten alkaa todellinen jännitys :D Kai ne suurinpiirtein yhtäaikaa kaikille tulee. on päivä sitten tiistai tai perjantai. Pikkusen alkaa jo jännittään, että tuoko se postimies sitä kutsua, vai ei.

Tuleekohan mahdollinen 3-vaiheen kutsu samanlailla "etuajassa" jo joskus alkuviikosta, kun mitä 2-vaiheen kutsu tuli? En uskalla enään viikonlopun jälkeen tulla tänne foorumille kattoon, jos vaikka joku saa kutsun ennemmin kun ite, niin sitten alkaa todellinen jännitys :D Kai ne suurinpiirtein yhtäaikaa kaikille tulee. on päivä sitten tiistai tai perjantai. Pikkusen alkaa jo jännittään, että tuoko se postimies sitä kutsua, vai ei.

Muistaakseni joskus oli tullut osalle alkuviikosta, osalle loppuviikosta ja muutaman kirje oli matkalla jäänyt johonkin. Itekkin ajattelin olla kuikulematta triidiä vkl jälkeen, ettei suotta nosta jännitystä sietämättömäksi jos osa ilmoittaa jo ma, että kutsu tullut.

Joo, kysymyshän oli siitä, että missä ne tarkastukset järjestetään, ei siitä, että koska ne järjestetään. Luetun ymmärtämisessä sulla vissiin jotain pientä. No kylläpä mulla nyt on huono asenne, kun en ehdi/viitsi yli 200 sivua selata läpi, josko jossain mainittais lääkärikeskus, jossa tarkastukset tehdään. No eipä sillä paljon väliä ole, kunhan kysäisin.

Ok, tais olla allekirjottaneella vähän huono päivä, ja sen lisäksi luetu ymmärtäminen ja tekstin tuottaminen ihan yössä. Sori vaan... Ja joka tapauksessa kaikille kakkos vaiheessa käyneille jännää ensi viikkoa...

rapu: Terveystalo oli ainakin minulla paikka, jossa tarkastuksessa kävin. Käsittääkseni se on muutenkin poliisien työterveyshuollosta vastaava laitos (tällä hetkellä). Kutsussa on kaikkien niiden Terveystalojen osoitteet, jotka tarkastuksia tekevät (isommilla paikkakunnilla). Lisäksi useimmissa oli jopa määritelty KENELLE työterveyslääkärille se aika varataan.

Jaahas. Nyt viimesen kerran silmäys tälle foorumille ja sitten alkaa jännitys. Oon päättäny jo, että lapun on tultava viimeistään keskiviikkona, muuten ei oo kouluun asiaa. Toisen vaiheen lappu tuli mulle tiistaina, joten keskiviikko on ehdoton takaraja :D Palaan asiaan perjantaina, onnea kaikille 3 lapun odottajille :)

Pitoa kouriin?

Täällä on valiteltu että leuanveto- ja penkkitanko on hikinen ja liukas. Saapiko kokeessa käyttää magnesiumia?

Mulle tuli silloin 2.vaiheen kutsu ma. Toivottavasti tulee alkuviikosta, jos tullakseen. Voi olla jännät paikat jos joutuu pe jännittelemään postiluukun takana.

Itellä on aika hikikäsi, mutta hyvin se ote pysyi leuanvetotangossa ja penkkitangossa vaikka aika kulahtaneet gripit niissä oli. Tietenkin tuota puristusvoimaa on itselle siunaantunut, kun salilla käynyt vuosia ja en käytä ollenkaan remmejä reeneissä. Ostat sellaista käsiin suihkutettavaa ainetta, joka parantaa pitoa ja ruikkaat sitä ohimennen käsiin, niin ei tarvitse mankulla joka paikkaa sotkea. Roikut vielä seuraavana päivänäkin sillä tökötillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom