Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ite kans just kotiuduin toisesta vaiheesta. Alussa tosiaan pientä jännitystä, mutta kyllä se siitä sitten lähti rullaan. Haastattelu meni ihan ok, mutta haastattelija oli kova pommittaan erilaisilla kysymyksillä takasin. Menin sanoon yhessä kohtaa vahvuudeks pitkän pinnan ja sitä se sitten testas kyllä oikeen kunnolla :D ei voi kyllä pisteistä sanoo yhtään mitään. Toivotaan, että perjantain 19.2 tipahtaa kirje postiluukusta :)

Haastattelu meni ihan ok, mutta haastattelija oli kova pommittaan erilaisilla kysymyksillä takasin.

Sulla oli varmasti sitte sama haastattelija ku mulla,tarttui kyllä hanakasti vastauksiin ja heitti lisäkysymyksiä. Eihän se mun haastattelu ihan putkeen menny, mut reilun parin viikon päästä sais kouluun lähteä:D

Sulla oli varmasti sitte sama haastattelija ku mulla,tarttui kyllä hanakasti vastauksiin ja heitti lisäkysymyksiä. Eihän se mun haastattelu ihan putkeen menny, mut reilun parin viikon päästä sais kouluun lähteä:D

Mikä meni sitten haastattelussa pieleen, vai tuntuu vaan siltä?

Juu juu. Itellä meni haastattelu kyllä ihan sujuvasti, joten sen kannalta odotan pisteitä. Kerran vaan tuli sellanen "jäätyminen", mutta siitäkin sitten selvittiin. Kai siä aika monelle tulee jossain kohtaa se kiusallinen hiljaisuus, kyllä ne sen verran kivoja pommeja siä välillä heittelee. Siitä en tosiaan tiedä, että onko se huono asia kun se alkaa "kiusaan" jollain asialla, vai kuuluuko se just johonkin taktiikkaan ,millä saadaan vähän hakijan persoonaa esiin...?

En usko että pieni jäätyminen haittaa mitään. Kyllä haastattelijatkin ymmärtävät että se on jännä paikka, ja ei kukaan oleta että kaikki haastateltavat ovat verbaalisia vastausautomaatteja. Mielestäni on ihan normaalia että välillä joutuu miettimään sanomisiaan. Enemmänkin se tuntuisi luonnottomalta, jos jollain olisi heti valmis vastaus kaikkeen.

Itse sain haastattelusta 5/5, ja välillä jäin hetkeksi spekuloimaan jotain ympäripyöreää kun samalla mietin mitä nyt pitäisi oikeasti sanoa =)

Vanha viisaus pätee haastattelussakin, kannattaa olla oma itsensä. Jos se tarkoittaa ettei pääse kouluun, niin eikös ne testit olekin sitä varten että karsitaan soveltumattomat pois? ;) Jokaiselle kurssille on yleensä päässyt joku kaveri josta kaikki ihmettelee miten hän on päässyt "seulojen" läpi...

En usko että pieni jäätyminen haittaa mitään. Jokaiselle kurssille on yleensä päässyt joku kaveri josta kaikki ihmettelee miten hän on päässyt "seulojen" läpi...

Tämä on kyllä totta, koulussa tapasi sellasiakin tyyppejä jotka todennäköisesti olivat syntymästä asti olleet vähän jäässä :D

Haastis oli tänään ja omasta mielestä meni hyvin. Kysymystä kysymyksen perään ja perusjutustelua, kuumotusta en huomannut olevan ilmassa. Pari kertaa jouduin toteamaan, että putosin kärryiltä jo pari lausetta sitten ja nyt täytyy koota hieman ajatuksia. Muutamasta omasta vastauksesta odottelin, että kysyvät jatkokysymyksen ja hieman jäi mietityttämään miksi näin ei käynyt, olisi pitänyt heti tarkentaa omaa vastausta. Oma "puolueeton" arvio voisi olla 4/5, mutta mistäs näistä tietää.

Ite yritin aina perustella kaikki vastaukseni, niin hyvin kun mahdollista. Välillä tuli puhuttua aika pitkäänkin ja haastatelija naurahti ja sano, että "anna nyt munkin välillä puhua" :D En tiiä mitä sekin sitten tarkotti. Kai sinne tuli vihkoon miinus ja kommentti "puhuu liikaa" :D

Mahtavaa kuulla et kaikilla on mennyt haastattelut hyvin, sit vaan lääkärintarkastukseen :hyvä:

Eilen kävin salilla taljaa kokeilemassa, olin oikein tyytyväinen et sain niin hyvin vedettyä, vaikkakin ekaa kertaa. Alottelin tekemällä 10:n toistoja jokasella painoluokalla 18kg:sta lähtien, 42kg meni ihan "heittämällä" joten kokeilin 54kg ja sain sentäs 5 toistoa noitten älyttömien alkulämmittelyjen jälkeen, hihii jes! :dance: Eli tänään lisää ja suoraan kuinka paljon saa toistoja ilman noita turhia kokeiluja.
Oli kieltämättä hauskaa huomata kun tuntu silmät selässä taljaa tehdessä, sellaiset keski-ikäiset rimpula nörtin näköiset ukot seuras mun treenaamista, niillä nous painot sen jälkeen isommiksi. :lol2: No oon kyllä saanu käsilihakset treenattua aika hienoksi imo ettei ihan mitkää miniherneet pullistele enää.
Penkkiä en viittiny rupee vääntää kun salilla töissä olllu tyttö ei osannu sanoo varmuudella kuinka painava tanko siin on joten ehkä tänään..

MUTTA tänään saa selville meneekö mun haaveet kouluun pääsystä hamaan tulevaisuuteen, nimittäin optikolla käynti..:( Hieman pelottaa etten pääse läpi siitä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen kävin salilla taljaa kokeilemassa, olin oikein tyytyväinen et sain niin hyvin vedettyä, vaikkakin ekaa kertaa. Alottelin tekemällä 10:n toistoja jokasella painoluokalla 18kg:sta lähtien, 42kg meni ihan "heittämällä" joten kokeilin 54kg ja sain sentäs 5 toistoa noitten älyttömien alkulämmittelyjen jälkeen, hihii jes! :dance: Eli tänään lisää ja suoraan kuinka paljon saa toistoja ilman noita turhia kokeiluja.

Hienoa Cartsa :) Pidetään peukkuja sen optikonkin suhteen.. Hei, osaako joku muuten kertoa, miten valintakokeen ylätaljalaitteessa menee painot? 40kg, 45kg, 50kg, 55kg jne vaiko pienemmin välein? Cartsan viestin perusteella ilmeisesti jossain on erilaisilla painoväleillä olevia laitteita, mun salilla painoa pitää aina lisätä se viisi kiloa.. Mulla se 70% on tällä hetkellä hieman yli 40kg, joten oon treenannut varmuuden vuoksi 45kg:ta kohti. Ylätalja 42kg:lla olis toki kivempi. ;)

Cartsan viestin perusteella ilmeisesti jossain on erilaisilla painoväleillä olevia laitteita, mun salilla painoa pitää aina lisätä se viisi kiloa.. Mulla se 70% on tällä hetkellä hieman yli 40kg, joten oon treenannut varmuuden vuoksi 45kg:ta kohti. Ylätalja 42kg:lla olis toki kivempi. ;)
Laita siihen pakassa olevaan tappiin pieni 2,5kg levypaino? :)

Laita siihen pakassa olevaan tappiin pieni 2,5kg levypaino? :)

Heh, joo, noinhan se onnistuisi tietysti :) ...mutta tehdäänkö valintakokeessa samoin, vai tuleeko mulle suoraan se 45kg alas vedettäväksi? Turha treenata 42,5kg, jos se ei riitäkään valintakokeessa.

Dodi, toinen vaihe takana ja jäi hyvät fiilikset. Ryhmätehtävä onnistui hyvin ja päästiin sopuun hienosti, aikaa ei kylläkään liikaa ole muuhun peen puhumiseen. Hastattelu oli oikein mielyttävä ja lepposa, ei mitään hiillostamista. Kuulema 176 on kutsuttu tokaan vaiheeseen ja noin 98 olisi tarkoitus kurssille ottaa. Nyt sitten taas odotellaan.

Se on aina hauska, miten noista eri määristä liikkuu siellä huhuja :D "Meitä on täällä 300 ja kouluun pääsee 50". Toinen sitten sanoo vieressä "120 täällä on ja kouluun pääsee 100". Jos 176/98 pitää kutinsa, niin mahdollisuudethan on yli 50% :P

Se on aina hauska, miten noista eri määristä liikkuu siellä huhuja :D "Meitä on täällä 300 ja kouluun pääsee 50". Toinen sitten sanoo vieressä "120 täällä on ja kouluun pääsee 100". Jos 176/98 pitää kutinsa, niin mahdollisuudethan on yli 50% :P

Sen sano ihan opettaja siellä

Luulisi että teidän hakukaavakkeissa on kerrottu kuinka monelle kurssille porukkaa etsitään? 2 kurssia = 96 henkilöä. Ei tuo mikään salaisuus ole...

Hienoa Cartsa :) Pidetään peukkuja sen optikonkin suhteen.. Cartsan viestin perusteella ilmeisesti jossain on erilaisilla painoväleillä olevia laitteita, mun salilla painoa pitää aina lisätä se viisi kiloa.. Mulla se 70% on tällä hetkellä hieman yli 40kg, joten oon treenannut varmuuden vuoksi 45kg:ta kohti. Ylätalja 42kg:lla olis toki kivempi. ;)

On se parempi treenata ihan hintsusti isommilla painoilla, kuulemma se talja on jäykempi kuin mitä normi saleilla on, melkein tullut jokaiselta naikkoselta tuo kommentti.
Kirjotin väärin sen ekan painon tossa, eli se oli sen 45kg ja seuraava taso on 52kg, sit siin pakan vieres on se tappi mihin voi lisätä, mun salin vehkees on omat lisättävät siin mitkä voi pujottaa, 2,5kg ja 1kg painot

:dance2: Optikon käynti meni hyvin jesh! Ilman kakkuloita 0.4 molemmat ja korjattuna 1.0. Jäi aika hilkulle toi korjattu kun mun laseilla ei ollu oikeet vahvuudet et olis nähny niin hyvin kuin voi. Värinäkö meni kans hienosti, ainoostaan tuli yksi virhe mis näin 78 vaikka piti olla 73..
Sit nyt viikonloppuna meinaan mennä könyymään seinämälle, sit kattellaan

On se parempi treenata ihan hintsusti isommilla painoilla, kuulemma se talja on jäykempi kuin mitä normi saleilla on
Muistaakseni asia on juuri näin. Itse muistan pelästyneeni hieman kun aloin veivaamaan ylätaljaa pääsykokeissa. Kyllä sillä samat toistot saa, mutta pari ekaa voi tuntua tiukemmilta.

Edit. Niin, ja muistakaa että pääsykokeissa talja tehdään selkä tuettuna, eli minkäänlaista heijausta ei pääse tekemään. Kannattaa harjoitella se silmällä pitäen.

Back
Ylös Bottom