Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko pakko asua asuntolassa vai voiko hankkia asunnon koulun läheltä ?
Alkuun kiitokset listauksesta Onnesta ei oo ollu ruusunpuna-kakkulat silmillä.
Mieleeni tuli sellanen kyssäri Shagrathille (nicistä päätellen ehkä pystyt vastaamaan) et onko kaikki, esim miehet juuri kuin samasta muotista tulleen näköisiä, eli lyhyet hiukset ja pinkeet lihakset metroseksuaali vaatteissaan, vai onko selkeesti metallihenkistä lookkia vai katsotaanko tälläisiä erilaisuuksia pahalla silmällä niin kanssaopiskelijoiden osalta kuin opettajien?
Täältä lukeneena kun monet nälvivät aika ankaralla kädellä joidenkin ulkonäköä esim lävistyksistä jne. No mullahan ei oo ku korvissa suht hillitysti metallia mutta kuitenkin..
Mitkä säädökset muutoin poliisilla on korviksista jne, pitääkö kaikki olla pois vuoron aikana?
Tosta mainitsemasta palkasta, kuinka paljon öitä joutuu tuohon summaan tahkoo?
Hannella on mielettömän hyvät voimat Taitaa olla taustalla muutoinkin salilla käyntiä;)
Mä oon ny päättäny jättäytyä huhtikuisista kokeista pois ja meen seuraavaan. Vedetään varman päälle.
Oon 176cm ja kiva kun kerrankin pituudella on oikeesti hyötyä näin naisena, tottunu niin siihen et aina kauhistellaan ja miehetkin (mun pituset ja - ) kattovat ku oisivat hirviön nähny.
Edit. osaa kiroittaa..
Ei nyt kuitenkaan liioitella poliisikoulun pääsykokeiden vaikeutta. Reilu 2kk riittää paremmin kuin hyvin normaalikuntoiselle/älyiselle ihmiselle treenaamaan itsensä sisään.Samat pähkäilyt kuin Enyolla ja sit tuntuu taas tavallaan et sinne elokuuhun on ihan mielettömän pitkä aika, ja jos onni käy ja pääsee kouluun, sekin alkaa vasta marraskuussa. Hmph.. Mutta sit jos hommat menee ku ois jousten kustu, siin menee yks hakukerta hukkaan..
Itse sain 3 vuoden salireenillä 2/5 kuntokokeesta. Tässä jotain osviittaa, millä tuon kakkosen saa. Itse yllätyin tason kovuudesta.Ehdit saada itsesi aivan hyvin sellaiseen 3/5 kuntoon fyysisissä, vaikka kunto ei olisikaan rautaa.
Tuossa on joitain lajeja joita ei ollut minun aikanani, joten en toki tiedä miten se vaikuttaa. Meillä oli vauhditon pituus ja ketteryysrata, eikä ollut vatsoja tai seinämää.Itse sain 3 vuoden salireenillä 2/5 kuntokokeesta. Tässä jotain osviittaa, millä tuon kakkosen saa. Itse yllätyin tason kovuudesta.
Juoksu 6.24
Vatsat 24
Seinä 5/10
Nukke 10/10
Leuat 9
Penkki 19
Ei nyt kuitenkaan liioitella poliisikoulun pääsykokeiden vaikeutta. Reilu 2kk riittää paremmin kuin hyvin normaalikuntoiselle/älyiselle ihmiselle treenaamaan itsensä sisään.
Ehdit saada itsesi aivan hyvin sellaiseen 3/5 kuntoon fyysisissä, vaikka kunto ei olisikaan rautaa. Kirjallisiin taas 1kk on ihan tarpeeksi, ei sitä luettavaa nyt kuitenkaan ihan hirveästi ole.
Ei muuta kun hakemaan nyt vaan. Jos jostain syystä kusee nyt, niin tiedät ainakin mikä tökki ja fiksaat sen kuntoon elokuuhun mennessä.
Mitkäköhän tulokset riittää, että saa kuntotestistä täydet miehillä?
Meille sanottiin tän vuoden ekoissa testeissä, että voi lopettaa kun tulee täyteen vatsoista 32 ja penkistä 25. Leuoista en tiedä, nukke ja seinämä x/10 tekniikasta riippuen ja juoksu suhteutettuna täysin muiden suoritukseen, eli kunhan oot melkeen paras :wtf:Mitkäköhän tulokset riittää, että saa kuntotestistä täydet miehillä?
Ainakin Vaajakatu kakosessa oon tuommosen seinän nähny. Ja on muuten tasan 230!Tietääkö joku, missä Tampereella olisi seinämä n. 230 cm?
Ainakin Vaajakatu kakosessa oon tuommosen seinän nähny. Ja on muuten tasan 230!
Oujee, mä taisin bongata potentiaalisen seinämän yhden päiväkodin pihalla..:hyvä: Täytyy ens kerralla mennä mittanauha kourassa tutkimaan.. heh, niin sitä on pienestä ilonen[/QU
Tzemii treeniin...
Mitkäköhän tulokset riittää, että saa kuntotestistä täydet miehillä?
Moro,
Mullakin olisi tänään haastattelu ja huhtikuun kokeisiin reenataan täyttä päätä. Saapa nähdä miten saa kunnon kohotettua näin vanhemmalla iällä (34v). Takana on jo yliopistotutkinto eli alanvaihto on mielessä...
Yllättäen tiukimpana testinä kuntokokeessa on mulla vatsalihakset. Pari kertaa viikossa on tullut niitä reenattua 5kg:n lisäpainolla ja kehitystä ei tunnu tulevan millään. 30 sekunnin aikana saan hikisesti 17 vatsaa... Olisiko jollain neuvoja millaisella ohjelmalla noita kannattaa alkaa treenailemaan? Leukoihin alkaa maanantaina tuolla treeniosiossa oleva 20- leuan ohjelma