Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Alkuun kiitokset listauksesta :) Onnesta ei oo ollu ruusunpuna-kakkulat silmillä.
Mieleeni tuli sellanen kyssäri Shagrathille (nicistä päätellen ehkä pystyt vastaamaan) et onko kaikki, esim miehet juuri kuin samasta muotista tulleen näköisiä, eli lyhyet hiukset ja pinkeet lihakset metroseksuaali vaatteissaan, vai onko selkeesti metallihenkistä lookkia vai katsotaanko tälläisiä erilaisuuksia pahalla silmällä niin kanssaopiskelijoiden osalta kuin opettajien?
Täältä lukeneena kun monet nälvivät aika ankaralla kädellä joidenkin ulkonäköä esim lävistyksistä jne. No mullahan ei oo ku korvissa suht hillitysti metallia mutta kuitenkin..

Mitkä säädökset muutoin poliisilla on korviksista jne, pitääkö kaikki olla pois vuoron aikana?
Tosta mainitsemasta palkasta, kuinka paljon öitä joutuu tuohon summaan tahkoo?

Hannella on mielettömän hyvät voimat:rock: Taitaa olla taustalla muutoinkin salilla käyntiä;)

Mä oon ny päättäny jättäytyä huhtikuisista kokeista pois ja meen seuraavaan. Vedetään varman päälle.
Oon 176cm ja kiva kun kerrankin pituudella on oikeesti hyötyä näin naisena, tottunu niin siihen et aina kauhistellaan ja miehetkin (mun pituset ja - ) kattovat ku oisivat hirviön nähny.

Edit. osaa kiroittaa..

Cartsa, aiot siis mennä vasta elokuun kokeisiin. Mut hej, onhan hyvää aikaa treenata vielä huhtikuun erään, eli siihen vaan. Kovaa treenii vaan, ni kyl se siitä!

Haastatteluun

Moro,

Mullakin olisi tänään haastattelu ja huhtikuun kokeisiin reenataan täyttä päätä. Saapa nähdä miten saa kunnon kohotettua näin vanhemmalla iällä (34v). Takana on jo yliopistotutkinto eli alanvaihto on mielessä...

Yllättäen tiukimpana testinä kuntokokeessa on mulla vatsalihakset. Pari kertaa viikossa on tullut niitä reenattua 5kg:n lisäpainolla ja kehitystä ei tunnu tulevan millään. 30 sekunnin aikana saan hikisesti 17 vatsaa... Olisiko jollain neuvoja millaisella ohjelmalla noita kannattaa alkaa treenailemaan? Leukoihin alkaa maanantaina tuolla treeniosiossa oleva 20- leuan ohjelma :)

Muakin on alkanut mietityttämään, josko sittenkin yrittäisi vielä ehtiä tähän hakuun, kun näyttää kehitystä siihen tahtiin tapahtuvan, että ehkä voisi huhtikuussa jo hienosti pärjätäkin kuntokokeessa. Hakemuksen liitteet ovat kaikki jo kunnossa, joten enää tarvitsisin haastatteluajan. Mutta sitten toisaalta arveluttaa, että jos ei sitten kuitenkaan ehdi tarpeeksi hyvään kuntoon..

Samat pähkäilyt kuin Enyolla ja sit tuntuu taas tavallaan et sinne elokuuhun on ihan mielettömän pitkä aika, ja jos onni käy ja pääsee kouluun, sekin alkaa vasta marraskuussa. Hmph.. Mutta sit jos hommat menee ku ois jousten kustu, siin menee yks hakukerta hukkaan..

Samat pähkäilyt kuin Enyolla ja sit tuntuu taas tavallaan et sinne elokuuhun on ihan mielettömän pitkä aika, ja jos onni käy ja pääsee kouluun, sekin alkaa vasta marraskuussa. Hmph.. Mutta sit jos hommat menee ku ois jousten kustu, siin menee yks hakukerta hukkaan..
Ei nyt kuitenkaan liioitella poliisikoulun pääsykokeiden vaikeutta. Reilu 2kk riittää paremmin kuin hyvin normaalikuntoiselle/älyiselle ihmiselle treenaamaan itsensä sisään.

Ehdit saada itsesi aivan hyvin sellaiseen 3/5 kuntoon fyysisissä, vaikka kunto ei olisikaan rautaa. Kirjallisiin taas 1kk on ihan tarpeeksi, ei sitä luettavaa nyt kuitenkaan ihan hirveästi ole.

Ei muuta kun hakemaan nyt vaan. Jos jostain syystä kusee nyt, niin tiedät ainakin mikä tökki ja fiksaat sen kuntoon elokuuhun mennessä.

Ehdit saada itsesi aivan hyvin sellaiseen 3/5 kuntoon fyysisissä, vaikka kunto ei olisikaan rautaa.
Itse sain 3 vuoden salireenillä 2/5 kuntokokeesta. Tässä jotain osviittaa, millä tuon kakkosen saa. Itse yllätyin tason kovuudesta.

Juoksu 6.24
Vatsat 24
Seinä 5/10
Nukke 10/10
Leuat 9
Penkki 19

Itse sain 3 vuoden salireenillä 2/5 kuntokokeesta. Tässä jotain osviittaa, millä tuon kakkosen saa. Itse yllätyin tason kovuudesta.

Juoksu 6.24
Vatsat 24
Seinä 5/10
Nukke 10/10
Leuat 9
Penkki 19
Tuossa on joitain lajeja joita ei ollut minun aikanani, joten en toki tiedä miten se vaikuttaa. Meillä oli vauhditon pituus ja ketteryysrata, eikä ollut vatsoja tai seinämää.

Mutta kuitenkin mielestäni tuo 3/5 pitäisi olla ihan saavutettavissa jos on normaalilla peruskunnolla varustettu. Jos aloitustaso on keskivertoa heikompi, niin toki sitten treeniäkin tarvitsee enemmän. Mutta se yksi puuttuva piste fyysisistä ei kuitenkaan ole ratkaiseva välttämättä, kun kuitenkin kirjallisista on mahdollisuus saada paljon pisteitä. Toki jokainen piste on plussaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei nyt kuitenkaan liioitella poliisikoulun pääsykokeiden vaikeutta. Reilu 2kk riittää paremmin kuin hyvin normaalikuntoiselle/älyiselle ihmiselle treenaamaan itsensä sisään.

Ehdit saada itsesi aivan hyvin sellaiseen 3/5 kuntoon fyysisissä, vaikka kunto ei olisikaan rautaa. Kirjallisiin taas 1kk on ihan tarpeeksi, ei sitä luettavaa nyt kuitenkaan ihan hirveästi ole.

Ei muuta kun hakemaan nyt vaan. Jos jostain syystä kusee nyt, niin tiedät ainakin mikä tökki ja fiksaat sen kuntoon elokuuhun mennessä.

No näinhän se on ettei ne mitkään ylitsepääsemättömät ole, kunto-osiot siis, mutta sitä vaan vaatii itseltään et kaikki on just eikä melkein.. Suos nähä
Kirjan & Poliisilain oon lukenu 2 kertaa, vanhan eu-läpyskän kerran ja imeny kaikkee mahd tietoa ku pieni sieni konsanaan joten halu on suuri päästä jo ns. tosihommiin.

Mitkäköhän tulokset riittää, että saa kuntotestistä täydet miehillä?

Kuullu oon et 29 vatsaa riittää max pisteisiin ja 20 leukaa, penkissä taitaa olla yli 20 toistoa. Mut tuloksethan sovitetaan kaikkien hakijoiden tasoon useimmiten, eikö?

Meille sanottiin tän vuoden ekoissa testeissä, että voi lopettaa kun tulee täyteen vatsoista 32 ja penkistä 25. Leuoista en tiedä, nukke ja seinämä x/10 tekniikasta riippuen ja juoksu suhteutettuna täysin muiden suoritukseen, eli kunhan oot melkeen paras :wtf:

Oujee, mä taisin bongata potentiaalisen seinämän yhden päiväkodin pihalla..:hyvä: Täytyy ens kerralla mennä mittanauha kourassa tutkimaan.. heh, niin sitä on pienestä ilonen:rolleyes:

Ite sain ensimmäisellä kerralla täydet 5/5 tuloksilla:

Juoksu: 5:35
Seinämä ja nukke: 10/10
Vatta: 26
Leuka: 18
Pena: 21
Uinti: 1:30

Ekalla kerralla ei koulun ovet avautunut.

Kävin tammikuussa uudestaan testeissä. Liikuntatestien tulokset:

Juoksu: 5:24
Seinämä ja nukke 10/10
Vatta: 26
Leuka: 20
Pena: 24
Uinti: 1:30

Testien välillä n. 8kk. Tiistaina 2-vaiheessa oulussa.

Moro,

Mullakin olisi tänään haastattelu ja huhtikuun kokeisiin reenataan täyttä päätä. Saapa nähdä miten saa kunnon kohotettua näin vanhemmalla iällä (34v). Takana on jo yliopistotutkinto eli alanvaihto on mielessä...

Yllättäen tiukimpana testinä kuntokokeessa on mulla vatsalihakset. Pari kertaa viikossa on tullut niitä reenattua 5kg:n lisäpainolla ja kehitystä ei tunnu tulevan millään. 30 sekunnin aikana saan hikisesti 17 vatsaa... Olisiko jollain neuvoja millaisella ohjelmalla noita kannattaa alkaa treenailemaan? Leukoihin alkaa maanantaina tuolla treeniosiossa oleva 20- leuan ohjelma :)

Miekin hämmästyin tuosta vatsalihastestistä. Vai mikä lonkankoukistajien nopeustesti se onkaan....perhana mitä tahtia siinä pitäs takoa, ei kyl pitäs olla ongelma mut mie olen hidas! Ei kyl lihasvoimasta ole kiinni ja "vaan" 2,5 kilon läpyskä naisilla mutta nopeutta puuttuu.

Seinän löysin yhden koulun pihalta ja yli mentiin :) Tarttee käydä tekniikkaa hiomassa mut ei tuo niin iso ongelma näköjään olekaan mitä haastattelija poliisilaitoksella pelotteli.

Kirjallisiin pitää valmistautua kunnolla, poliisilakia olen lukenut ja vanhaa eu-läpyskää silmäilly. Kirja pitäs saada luettavaks jo kanssa hyvissä ajoin mut kirjastossa ei ole. Yks yliopistotutkinto miullakin takana, et luulis, ettei noi kirjalliset ois ongelma ns. valmistautumistekniikan suhteen mut hitto sitä on tullu laiskaks lukemaan mitään ja vielä pitäs sit saada ajatuksia kirjalliseen muotoonki.

Terveeks tässä ittesä pitäs saada. Toisaalta parempi sairastaa nyt kuin maalis-huhtikuussa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom