Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkäs selväksi on itelle tullu että poliisikouluun haetaan armeijan jälkeen, eli ens heinäkuussa ensin armeijaan ja sitten sen jälkeen hakemaan poliisikouluun.. Mietityttämään on vain jäänyt se että voikos poliisikouluun päästä jos on saanut esim ylinopeussakkoja, tai menettänyt ajokorttinsa joskus? Itse en oo korttia menettänyt, mutta kerran saanut sakot kevarilla ja toiset autolla..

No niin,nyt sit heittämällä sisään! Mukavampi lähtee testeihin,ku tietää mikä on homman nimi.

Joo, kyllä mukavampi on ku tietää. Puutuu jotenki se epävarmuus ja pieni jännitys ku ei tienny tarkalleen miten kokeis käy. Kyllähän tää miestä syö kun luuli olleen hyvin valmistautunut kokeeseen ja nyt koko ruljanssi alkaa alusta :(

Nii muuten kaikille niille jotka niitä laatikoiden kasaus juttuja miettii. Ite kasasin viimmeksi ne laatikot HUOMATTAVASTI keskiarvoa paremmin (keskiarvo oliko 23 ja ite kokosin 45) ja ei sillä silti kouluun päästy, eli ei ressiä siitä :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eka haastattelu käytynä paikallisella laitoksella ja paperit lähti eteenpäin...eli huhtikuisiin sitten minäkin tähtään ja siis naisten joukkoon :)
Seinämä mietityttää eniten kun oma pituus on huimat 162cm :D harjottelua harjottelua....

Kuinkas paljon hakijoilla on työkokemusta takana? Mulla reilut 4v. ja haastattelija meinas että olis liian vähän???ihmettelen kun on kolme tutkintoo suoritettuna ja äitiyslomakin pidettynä että eipä sitä tähän ikään (27) mennessä paljo enempää oo kerenny töissä oleen......

^

Ei se sun pääsy nyt siitä kiinni jää. Onhan siellä paljon nuorta porukkaa ketkä hakee suoraan esim. intistä ja pääsykokeisiin pääsevät.

Eka haastattelu käytynä paikallisella laitoksella ja paperit lähti eteenpäin...eli huhtikuisiin sitten minäkin tähtään ja siis naisten joukkoon :)
Seinämä mietityttää eniten kun oma pituus on huimat 162cm :D harjottelua harjottelua....

Kuinkas paljon hakijoilla on työkokemusta takana? Mulla reilut 4v. ja haastattelija meinas että olis liian vähän???ihmettelen kun on kolme tutkintoo suoritettuna ja äitiyslomakin pidettynä että eipä sitä tähän ikään (27) mennessä paljo enempää oo kerenny töissä oleen......

Miten se voi liian vähän olla, vaatimushan on yksi vuosi..? Mä oon ollut nyt nykyisessä työpaikassa reilut 2½ v ja lisäks on jotain sekalaisia kesätöitä opiskeluajalta. Yhteensä siis noin kolme vuotta työkokemusta. Lisäks mullakin on tosiaan yksi 4v kestänyt tutkinto lukion jälkeen, joten eipä olis täälläkään pidempään ehtinyt töissä olla..
Mulla myös pituutta just tuo 162 cm, kyllä me yli päästään, k82! :)

Mietityttämään on vain jäänyt se että voikos poliisikouluun päästä jos on saanut esim ylinopeussakkoja, tai menettänyt ajokorttinsa joskus? Itse en oo korttia menettänyt, mutta kerran saanut sakot kevarilla ja toiset autolla..

Paperit menemään, sitä ei meistä kukaan voi tietää että jääkö noista kiinni, kyllä sit huomaat jos niihin tyssää.

No jopas on paljon naisia karsinaa kaunistamassa :D ja pelkästään yhdellä foorumilla :) voipi olla, että on kova kisa edessä, kun hakijamäärätkin ovat nousseet näinkin huimasti, tosin mukava huomata että sukupuolet samassa tahdissa. Polamkin sivuilta tilastotieto: 2009 (2008)

Miehet : 1 587 (701)
Naiset: 429 (246)
Yhteensä: 2 014 (947)

Tosin viime vuonna oli opiskelun aloittaneita 218 kun edellisvuosien määrät ovat olleet yli 300-400 kieppeillä, odotetaan v. 2009 tietoa tonne päivittyväksi :)

Ja ne ketkä hakevat huhtikuun erään, tonne sivuille on päivittyny aikataulua, päivämäärät hieman muuttuneet ja tieto, koska kutsun saa :)

Mä juu kävin eilen siellä pyörähtämässä katsomassa josko ois uudet aikataulut tullu jo. Heh, huvitti kun luin et polamk:n sivuilla ollu viime vuonna ennätysmäärä kävijöitä, etenkin hakuvaatimuksissa ja valintakokeissa.. Mä oon varmaan vetässy sinne about 10 000 lukukertaa ainakin.. :hyper:

Onkos kukaan kuullu keltään sammakkomieheltä milloin noi lumet sulais? Ei tonne ulos uskalla lähtee juoksua reenaamaan ku polvet/muut menee katkipoikkipinoon.. :evil: Ja juoksu on se heikoin osio tällä hetkellä..:(

Jesh, oon ettiny ja ettiny missä olis tarkat ohjeet tosta nukenkannosta jotta vois harjoitella OIKEIN eikä sinne päin ja nyt tärppäs :dance2:

Nukenkantoa kannattaa harjoitella n.80kg painoisella kaverillasi, kaveri maahan makaamaan, nostat niskaa tukien kaverisi istumaan. Sen jälkeen polvi tukemaan selkää ja asettelet kätesi kainaloista ristikkäisiin ranteisiin kiinni. Kun tukeva ote on, takamusta pystyyn ja selkää suoraksi. Nostat jaloilla siten että takapuoli pysyy notkolla ja selkä suorana. Sen jälkeen selkä edellä 20 m, 180 asteen pyörytys ja selkä suorana kaveri istumaan. Siitä varovasti niskaa tukien takaisin maahan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom