Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä kans treenaillaan huhtikuun kokeisiin Tosin ensin kait tässä pitäis odotella sitä pääsykoekutsua...
Kuin myös täälläkin! Ja toista kertaa yrittämään.. viimme kerralla käteen jäi 16 pinnaa.
Täällä kans treenaillaan huhtikuun kokeisiin Tosin ensin kait tässä pitäis odotella sitä pääsykoekutsua...
Kuin myös täälläkin! Ja toista kertaa yrittämään.. viimme kerralla käteen jäi 16 pinnaa.
Hej, kaipailisin treenifrendii esmes seinämänylitystreeneihin etc. Pistäkäähän viestii, jos kiinnostaa 0407561973 Kokeet olis huhtikuussa...Hesan läheltä olen...
Meitähän on täällä monta! Mistäs päin Suomea te ootte tulossa pääsykokeisiin?
No niin,nyt sit heittämällä sisään! Mukavampi lähtee testeihin,ku tietää mikä on homman nimi.
Mietityttämään on vain jäänyt se että voikos poliisikouluun päästä jos on saanut esim ylinopeussakkoja, tai menettänyt ajokorttinsa joskus? Itse en oo korttia menettänyt, mutta kerran saanut sakot kevarilla ja toiset autolla..
Eka haastattelu käytynä paikallisella laitoksella ja paperit lähti eteenpäin...eli huhtikuisiin sitten minäkin tähtään ja siis naisten joukkoon
Seinämä mietityttää eniten kun oma pituus on huimat 162cm :D harjottelua harjottelua....
Kuinkas paljon hakijoilla on työkokemusta takana? Mulla reilut 4v. ja haastattelija meinas että olis liian vähän???ihmettelen kun on kolme tutkintoo suoritettuna ja äitiyslomakin pidettynä että eipä sitä tähän ikään (27) mennessä paljo enempää oo kerenny töissä oleen......
Mietityttämään on vain jäänyt se että voikos poliisikouluun päästä jos on saanut esim ylinopeussakkoja, tai menettänyt ajokorttinsa joskus? Itse en oo korttia menettänyt, mutta kerran saanut sakot kevarilla ja toiset autolla..