Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kellään tietoa onko fyysisissä jokin kiintiö (esim. prosentteina hakijoista), että kuinka monta parasta saa 5/5, vai vaaditaanko siihen joku tietty minimi pistemäärä? Voiko olla mahdollista jos sattuu oikein heikko hakujakso ettei kukaan saisi 5/5?

Vantaalla asustelen ja 25v, taustasta vois lisäks kertoa sen, että yks korkeakoulututkinto on jo takana. Ammatinvaihto siis edessä :)

Mulla pari tutkintoa alla. Kaipa sitä tässä iässä (31 v) alkaa jo tietää mitä OIKEASTI haluaa tehdä. Olen itse muuten Keravalta, eli naapuripitäjästä. ;)

Mulla pari tutkintoa alla. Kaipa sitä tässä iässä (31 v) alkaa jo tietää mitä OIKEASTI haluaa tehdä. Olen itse muuten Keravalta, eli naapuripitäjästä. ;)

Jep, mäkin tajusin 25-vuotiaana sen "unelma-ammattini", mutta parempi kai myöhään ku ei milloinkaan..? :) Ja nyt vaan kovalla motivaatiolla ja tsempillä kokeista läpi!

Onko kellään tietoa onko fyysisissä jokin kiintiö (esim. prosentteina hakijoista), että kuinka monta parasta saa 5/5, vai vaaditaanko siihen joku tietty minimi pistemäärä? Voiko olla mahdollista jos sattuu oikein heikko hakujakso ettei kukaan saisi 5/5?

Ihan ku olisin jostain lukenut, että viisi pistettä menee sille, joka saa siinä hakujaksossa parhaan tuloksen (miehet ja naiset erikseen) ja siitä sitten jotenkin skaalattais muille pisteiksi 1-5..? Korjatkaa joku, jos olen väärässä!

Kertokaapa(ku muija haaveilee poliisiks), että millaset ne kuntotestit naisilla on? Millasilla tuloksilla pääsee takuuvarmasti, siis niiden osalta? Mitäs muita vaatimuksia on? Ja entäs palkkaus, realistinen ei mitään taulukko kk-liksaa.

Kertokaapa(ku muija haaveilee poliisiks), että millaset ne kuntotestit naisilla on? Millasilla tuloksilla pääsee takuuvarmasti, siis niiden osalta? Mitäs muita vaatimuksia on? Ja entäs palkkaus, realistinen ei mitään taulukko kk-liksaa.

Tässä olisi linkki http://www.poliisi.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/pages/F533FA900AFB8D63C225730F004525E8 koulun sivuille missä luetellaan nuo minimisuoritukset, en nyt tarkalleen muista onko joku joskus maininnu niitä naisten maksimitulokset mitä voi saada (kiinnostaisi itseäkin) kun naiset ja miehet arviodaan eri asteikolla vielä..

Naisilla ei muita eri vaatimuksia ookkaan kuin noi kunto-osion. Näkö vaaditulla tasolla ja ei kauheita rötöstelyjä kontollaan.. Sieltä sivuilta löytyy aika tyhjentävästi noi kaikki tarvittavat tiedot.

Vanhemman konstaapelin palkan pitäis olla siinä 2300-2500€ norm mahd lisät mukaan luettuna.

Etikka-kirjan saanut luettua ensimmäisen kerran läpi, musta se oli tosi hyvä ja realistinen, ei painotettu et poliisin pitää olla täydellinen robotti jne.

Tossa treenamisessa mulla ei oo silleen mitään pelkoa noiden penkin ja taljan kanssa (kopkopkop) juoksu on ainoo mistä en erityisemmin tykänny, mut täytyy vaan pakottaa ittensä.. Ja seinä täytyy jostain löytää niin voi sit siitäkin sanoo joko pystyvänsä tai ei.. Seinän korkeudessa mulla on etu et on vaan 24cm eroa mun pituudella seinän korkeudesta

Ja seinä täytyy jostain löytää niin voi sit siitäkin sanoo joko pystyvänsä tai ei.. Seinän korkeudessa mulla on etu et on vaan 24cm eroa mun pituudella seinän korkeudesta

Tuo on kyllä iso etu! En tosin usko, että sulla tulee olemaan minkäänlaisia ongelmia seinän kanssa. Mulla sitä eroa on kuitenkin 38cm ja yli aion mennä ;) Kävin itse toissaviikonloppuna testaamassa yhden päiväkodin pihassa ja ainakin ihan kylmiltään kokeiltuna pääsin kyllä lopulta yli, tosin mitään 10 pistettä siitä en olis todellakaan saanut, koska autoin jaloilla niin paljon. Samanpituinen kaveri (joka ei edes hae poliisikouluun, mutta oli mua tsemppaamassa :) ) pääsi myös seinämän yli, vaikka hänkin kokeili tuota ekaa kertaa, eikä hänkään ollut sitä varten erityisesti treenannut. Ponnistusvoimaa ja käsivoimia lisää, niin menee varmasti nätimmin yli.

Tais mennä niin, että 10% saa vitosen, 20% nelosen ja 40% 3 pistettä. Jostain luin, en muista mistä, mutta itteni ainakin vakuutti et noin se ois :D

Kuinkahan paljon vaikuttaa kirjotelmassa etusivun väärät marginaalit? Kauheella innolla lähdin kirjottaan ja huomasin "oikeet" marginaalit vasta sivun lopussa :( Toiselle sivulle sitten korjasin asian. Tuskin se koko kirjotelmaa kaataa :)

Tuo on kyllä iso etu! En tosin usko, että sulla tulee olemaan minkäänlaisia ongelmia seinän kanssa. Mulla sitä eroa on kuitenkin 38cm ja yli aion mennä ;) Kävin itse toissaviikonloppuna testaamassa yhden päiväkodin pihassa ja ainakin ihan kylmiltään kokeiltuna pääsin kyllä lopulta yli, tosin mitään 10 pistettä siitä en olis todellakaan saanut, koska autoin jaloilla niin paljon. Samanpituinen kaveri (joka ei edes hae poliisikouluun, mutta oli mua tsemppaamassa :) ) pääsi myös seinämän yli, vaikka hänkin kokeili tuota ekaa kertaa, eikä hänkään ollut sitä varten erityisesti treenannut. Ponnistusvoimaa ja käsivoimia lisää, niin menee varmasti nätimmin yli.

Mä kävin yhden kerran seinää kokeilemassa ennen kokeita, ei mennyt hyvin. Kokeissa kuitenkin 8p. ja mielestäni ylitys meni melko vaivattomasti. Ko.rasti oli ehdottomasti etukäteen hankalimman oloinen, mutta ei ollut sitä paikanpäällä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuo on kyllä iso etu! En tosin usko, että sulla tulee olemaan minkäänlaisia ongelmia seinän kanssa. Ponnistusvoimaa ja käsivoimia lisää, niin menee varmasti nätimmin yli.

Juu, kerrankin on pituus puolella tässä hommassa ja porukka missä ei ihmetellä ja pyöritellä silmiä amatsonin mitoissa olevalle.. ainakaan ihan hirveesti.. Täytyy ehdottomasti treenata noita!:whip:

Ite kans hakemassa tässä hakujaksossa.

Tosta kuntotestistä on jääny epäselväks, että saako siinä itse päättää tekeekö leuanvedot vai ylätaljan 100kg painolla? Mies olen siis.

Tuo on kyllä iso etu! En tosin usko, että sulla tulee olemaan minkäänlaisia ongelmia seinän kanssa. Mulla sitä eroa on kuitenkin 38cm ja yli aion mennä...i.

Seinämä on iisi rasti. Mulla eroa oli 54cm ja yli meni heittämällä, ilman treeniä. 8p suorituksen sain ja 10p olis seuraavalla varmaan tullut mutta jätin paukkuja vielä leukoihin.

^No mut se on hieno homma! Mahd hyvät pisteet ois tarkotus ottaa joten..

Olikos siellä joku kiintiö minkä verran ottavat kouluun naisia verrattuna miehiin vai ihan pelkästään paremmuus järjestyksessä?

Voisiko joku testeissä ollut vääntää tyhmälle, että mikä siinä laatikko tehtävässä oli ideana?
Eli piti merkitä sivut jotka koskettaa valmiiksi merkittyä reunaa..

En vain tajunnu koko tehtävää.. Vituttaa pikkasen jos tuosta jää kiinni.
Muut psykot meni kummiski reilusti yli keskiarvon.

Voisiko joku testeissä ollut vääntää tyhmälle, että mikä siinä laatikko tehtävässä oli ideana?
Eli piti merkitä sivut jotka koskettaa valmiiksi merkittyä reunaa..

En vain tajunnu koko tehtävää.. Vituttaa pikkasen jos tuosta jää kiinni.
Muut psykot meni kummiski reilusti yli keskiarvon.
Helppo käytännön ratkaisu: hommaa pahvilaatikko, pura se litteäksi ja koita funtsia, mitkä sivut koskevat toisiinsa kootessasi sen jälleen kasaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom