Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dodii eli kertaus päivästä..

Juoksu meni tosi jees. Iha kammottava ilma oli kyllä, kurkku ja keuhot aika kuoseis oli juoksun jälkee loppupäivän.. Tosi raskas päivä muutenki ku tosiaan taisin olla neljäs tai viides tekemässä kaikkia. Yhtään jonoa ei ollut mihinkään rastille, ekan jälkeen. Eli vois sanoo et 10minsan sisään. Vatsat, seinä, nukke, leuat, penkki ja si uinti.

Juoksussa aika 5.53, Vatsat 25(3hylättiin), Seinästä 10(Stressasin tosta eniten koska oon suht koht lyhyt), Nukesta 5, leuat kusi pahasti ja sain vaa 13, penkistä 8 ja uinti hyväksytty.

Psykologiset mitä ny tuloksia näki ni aikalailla keskitasoa. Äidinkielestä paha sanoa vaikka suht koht iisit aiheet oli. Hieno kokemus ja kovasti ois odotus tokaan vaiheeseen.. Jos ei pääse ni kovemmalla yrityksellä uudestaan.

Iltaa kaikille..

Yritin selailla tuossa kolmella silmällä mutta en huomannut että asiaa olisi käsitelty ketjussa..

Elikkä onko ketään joka osais valaista minkälaiset asenteet tatuointeihin koulussa ja myöhemmin työelämässä?

Kyselin koululta ja siellä kyllä sanottiin että tatuoinnit eivät ole este kouluun pääsemiseen mutta piireillä on sitten omat suosituksensa/sääntönsä noissa.

Lyhykäisyydessään saako duunia jos on reilummin leimaa? Ammatti kiinnostaa suunnattomasti.. itselläni molemmat kädet leimattu(ne nyt saa paidalla piiloon heleposti) ja sitten tulee semmosta ribaali härpäkettä noin puoleen väliin kaulaa joka sitten pistää miettimään..

Kiitokset vastauksista etukäteen ja toivottavasti itseni tarpeeksi epäselvästi ilmaisin.. :rolleyes:

Paha tuohon on vastata kun jokaisella on oma mielipide tatskoista ja paha sanoa mitä mieltä se tyyppi joka päättää kenet palkataan asiasta on. Voi mieltää sut linnakundiks tai sit sillä on itselläkin hiha täynnä.

Nyt on kotiuduttu Herwoodista ja ihan hyvä mieli jäi päivästä. Psykologisissa 2 oli keskiarvossaan ja yks oli (oma/k.arvo) 29/20. Fyysiset meni paremmin kuin uskalsin odottaa, juoksu:6.06, vatsat:30 krt, seinämä 10p, nukke 10p, leuat 9krt, penkki 25 krt ja uinti hyväksytty. Äidinkinkieli tuntu menevän mukavasti ja kirjatentissäkin tuli hyvin vastailtua. Nyt sitten odotellaankin Tammikuun loppuun asti kirjettä. Kyllähän siellä kaikenlaista yrittäjää näytti olevan...:wtf:

Jooh, itel kans pisti silmään sellaset sankarit ketkä veteli hylsyjä tosta kunto-osiosta. Tuntuu jotenki oudolta, ettei normi kokonen mies oo treenannu penkkiä esim sen vertaa että sais ees sen 2krt nostettua sitä! Vaikka onki putkeen paljon osioita mutta silti. Kaiken kokosta, ikästä ja näköstä sankaria kyllä riitti. Ois mielenkiintosta tietää kuinka moni sai hylsyjä tai tippu jo kuntokokeessa tai ei saapunut ees kokeisiin.

Soveltuvuustesteissä meinasin kämmätä pahasti päässälaskuissa, vaikka aikaisemmin tehnyt samanlaisia ja ollut siellä kärkipäässä. Onneksi huomasin mokani ja kerkesin vastata kuitenkin yli keskiarvon arvoisesti. Päättelytestikin meni himpun verran yli keskiarvon, mutta huonommin mihin olen aikaisemmin pystynyt, liekö vartijan hommat hidastanut ajatusten juoksua. Laatikon kokoilusta sain 44 oikein. Psykologisista ei oikein osaa sanoa miten meni, kunhan yritti vastailla rehellisesti. Hieman kyllä vastatessa ja jälkikäteen mietitytti, että tulikohan vastailtua hieman ristiriitaisesti kysymysten välillä.

Kuntotesteily meni tällä yli sadan kilon "lihas"painolla seuraavasti:
juoksu 6,44, seinä ja nukke 10, vatsat 34, leuat 14, penkki 23 ja uinti 1,57. Itku meinasi tulla, kun veti niin pumppiin/hapoille forkut, ojentajat ja etureiskat, kun uinnin jälkeen pukuhuoneeseen hipsin.

Kirjallisuustentti meni ok, vaikka hieman 1x0 joutui käyttämään parissa kyssässä. Tiivistelmä muuten ok, mutta kappalejaot meni käteen, kun jouduin hieman muuttelemaan lauseiden paikkoja ja lisäilemään lauseita jälkikäteen.
Kirjoitelmassa oli helppo aihe ja mittaa kertyi n. 3 sivua. Hyvin sain viittailltua kirjaan ja pohdintaa kirjan pohjalta. Olisin kyllä toivonut jotain kahta hankalaa aihetta, joista ei pysty kirjoittamaan ainetta, ellei ole lukenut annettua aineistoa kunnolla. Mutta hyvä näin, ei tässä itsekään mikään Runebergi olla.

Nyt ymmärrän sen kun täällä on paljon puhuttu siitä poliisin ulkoisesta "habituksesta", kyllä siellä semmosta kaveria oli liikenteessä, että huhhuh. oiskohan aamusessa nimenhuudossa joku 7 puuttunut. Huvittavimman hetken koin, kun olin menossa penkkaamaan ja edellinen alkoi juuri suorittamaan ja meinasi menettää legonsa siinä samassa rytäkässä, kun tanko tipahti rinnuksille suoraan.

Nyt ymmärrän sen kun täällä on paljon puhuttu siitä poliisin ulkoisesta "habituksesta", kyllä siellä semmosta kaveria oli liikenteessä, että huhhuh. oiskohan aamusessa nimenhuudossa joku 7 puuttunut. Huvittavimman hetken koin, kun olin menossa penkkaamaan ja edellinen alkoi juuri suorittamaan ja meinasi menettää legonsa siinä samassa rytäkässä, kun tanko tipahti rinnuksille suoraan.
Saiko suorilta hylätyn? Näkiköhän se valvojan sukukalleudet lahkeesta? Meinaan oli suhteellisen lähellä päälaki...

Sai koittaa vielä mun jälkeen, mutta en jääny ihastelemaan, kun lähin uimaan. Sitä itekkin ihmettelin, että miksi siinä valvojan pitää istua takana. Ei siitä ihan yhtä nopeesti tulla jeesamaan jos jää tanko alas.

Sai koittaa vielä mun jälkeen, mutta en jääny ihastelemaan, kun lähin uimaan. Sitä itekkin ihmettelin, että miksi siinä valvojan pitää istua takana. Ei siitä ihan yhtä nopeesti tulla jeesamaan jos jää tanko alas.
Jep. Itellä meni vika toisto helvetin hitaasti ja toispuoleisesti ylös. En tiä nousiko siitä penkiltään edes, mutta onneks ainakin tsemppas et kyllä nousee ja nousihan se :) :thumbs:

EDIT: Liikku kädet varmaan 10cm siinä penkkauksen aikana sivuille kun tanko oli suht hikinen ja rasvanen :D Sama leuoissa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei kai sitä nyt tulevaa poliisia tarvii spotata kun penkataan jollain 60 kilolla?
Ikinä ei oo jääny tanko rinnalle, nyt oli niin hapoilla ja vetelinä kädet muiden rastien jälkeen, että 19. toisto oli törkeen lähellä tippua ;)

EDIT: Ja tosiaan mua edeltävä tyyppi ei saanu tokaa toistoo ylös ja joutu jättään leikin kesken :(

Eli kuinkahan moni nyt sitte tippu kunto-osiosta. Jollakin ainakin jäi seinä ylittämättä ja het perään myös leuanveto.
Polamkin sivujen mukaan äikästä ja fyysisistä tippuu aina ~10%.

Joo mut ihan kiva päivä oli ja loppuviimein toi kirjottainenkin oli ihan mukavaa hommaa. Kuntokoe meni niin kuin olin sen etukäteen lskenukkin menevän. Eli juoksu 7.04(vanha ei enää jaksa), vatsat 21 (jos en väärin muista kun pari hylättiin), seinämä 8, nukke 10, leuat 13, penkki 18 ja uinti hyväksytty. Ei noilla kärkeen mennä mutta se oli tiedossa. Kolme lasta,niiden harrastukset, työ ja vähän vielä lisätöitä, ei iha hirveesti jää aikaa reenaillla. Pääsisi kouluun niin jäis sitten siihenkin arki-iltaisin aikaa :) Nyt täytyy vaan päästä kakkos vaiheeseen ja siellä yrittää puhua viisaita jotta huolivat opiskelemaan...

Minkälaisia päässälaskuja kokeessa oli? Matematiikka ei tod oo mun vahvimpia lajeja nii eikai siel ny ihan jotain trigonometriaa kuitenkaan..?:(
Amiksessa kuitenkin alan matikka oli hyvä mut noista juurista sun muista hömpötyksistä en oikein handlaa

Aika moni veteli vatsoa, niin että melkein rinta kosketti polvia. Riitti että kyynerpäät koskettaa polvia. Moni olisi saanut n.5 toistoa lisää vatsoissa, kun olisi tehnyt ohjeistuksen mukaan. Itsellä oli edessä kaveri, joka sai leuoissa toisen hylsyn ja jouduin tekemään ilman kummempaa taukoa leuat ja penan. Onneksi olin reenannut salilla kyseisiä liikkeitä peräkkäin ilman taukoa. Olisi voinut muuten olla tanko suussa.

Mun mielestä jos fyysisissä jostain osiosta saa hylsyn niin pitäis tippuu koko karkeloista. Jokainen noi minimi toistot saa kun vähän viittis nähdä vaivaa. Kaikenlaisia kukkakeppejä sinne sit pääsee sisään pelkällä kirjoitustaidolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom