- Ikä
- 43
Jaahas, ja nyt ruvetaanki lukemaan kivaa sinistä kirjaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään sivumääräistä arviota? No joo, fonttikin tietenkin vaihtelee ym. mutta kuitenkin..Huge sanoi:Ei se paksu ole ja siitäkin piti lukea vain kolmannes muistaakseni. Mutta sellaista tekstiä mitä itse oli ainakin kovin vaikea painaa mieleen. :wall:
Saapas sanoi:Onko mitään sivumääräistä arviota? No joo, fonttikin tietenkin vaihtelee ym. mutta kuitenkin..
Kehäkettu sanoi:Mitä itse tiedän tuttavapiiristäni niitä, jotka on kouluun päässyt. Ni ei se valmistautuminen lukemisella ym. varmista sitä läpi pääsyä. Tärkeintä on kypsyys ja elämänkokemus. Ite kun 21:enä hain, ni treenasin ja luin ihan vitusti, oikeastaan täysipäiväisesti, koska olin lomilla, enkä päässyt vaikka melkein kaikki pisteet oli täynnä. Haastiksessa 2 ja se oli siinä. Sitten taas nää mun pari kaveria jotka pääsi, ei pahemmin valmistautunu, ja pääs silti. Toisen kanssa oltiin silloisen oppilaitoksen työharjoittelussa, ja asuttiin samassa huoneessa. Äijä ei reenannu oikeestaan ollenkaan, mitä nyt penkkiä mun kanssa salilla ja luki sen mitä ryyppäämiseltä, ja yhen stripparin painamiselta ehti, ja pääsi silti helposti.
Tietenkin minipisteen, eli yhden. Mietis nyt järjellä, juoksee huonoimman hyväksytyn ajan, niin tietenkin siitä saa huonoimmat pisteet.Pullahiiri sanoi:Miten kuntotestit pisteytetään? Esimerkiksi: 1 500 metrin juoksu, pisteytys 0 - 10 , minimivaatimus: aika enintään miehillä 7.15 min., naisilla 8.00 min. Jos aikaa menee juuri 7,15, niin saako silloin täydet- vai minimipisteet?
Huge sanoi:Viime haussa haki 510 henkilöä... toiseen vaiheeseen varmaa otettiin jotakuinkin puolet.. ja jotain 80-100 pääsi kouluun.
Hercules sanoi:Joo, toi on varmasti ihan totta, mutta ei pääse sinne toiseenvaiheeseen jos menee munilleen tämä ensimmäinen... Itseäni ei haastattelut ja ryhmätyöt pelota juurikaan koska ainakin uskoisin sen menevän nimenomaan tällä iän tuomalla kokemuksella. Lähinnä kun on joutunu puhuu paskaa ja tottakin välillä jo 10 vuotta :D Nyt vaan pitää olla gaussin käyrällä riittävän korkealla ekan vaiheen jälkeen... Tietääkö kukaan kuinka paljon jengiä pääsee jatkoon? Puolet?
superjuha sanoi:fiilikset? Mä en viiti lähtee spekuloimaan sen enempää, ootellaan nyt kiltisti TAAS kerran niitä tuloksia... :curs:
superjuha sanoi:No, onko paikat paskana? Mulla rupee olee jo etureidet sopivasti krampissa ja toi käsi on jo melkeen kokonaan sini-punanen siitä helvetin aidan ylityksestä.. Plus flunssaa yrittää vissiin pukata. Mut ihan sama täs vaihees! Pääasia ettei mikään paikka tiltannu siellä.. Mitkä muuten fiilikset? Mä en viiti lähtee spekuloimaan sen enempää, ootellaan nyt kiltisti TAAS kerran niitä tuloksia... :curs:
Ei kai ne oikeasti kysynyt jostain helvetin idolsista?Kehäkettu sanoi:No mikäs tässä, mullakin lihakset tuli kipeiksi, ja väsymys on armoton vaikka nukuin 12tuntia putkeen. Edellisen yön olin muijan mukaan heräilly tunnin välein ja kyselly paljon kello on...Kuntotesti meni ihan ok, juoksu 6,27, leukoja 16, pena täydet, esterata 2,99, pituus 2,55, nukesta täydet, uinti 2,20. Kirjallisista paha mennä sanoo, mutta edellisestä kerrasta ku oon aineita kirjottanu on todella kauan. Yleistiedossa hävetti ku en tienny monta pressa ehdokasta on, enkä myöskään kuka voitti Idolsin. Poliisikoulun opintoviikotkin vedin hatusta, varmaan antaa porttikiellon.Nyt vaan odottelemaan, onneks välit on nyt paljon lyhyemmät kuin kesähaussa.
Hittovie, pitää varmaan hylätä haaveet poliisikoulusta kun en tiedä kumpaankaan vastausta :DHercules sanoi:Kysymys kuului, että kuka voitti idolsin 2005? Toinen helppo oli, että minkä merkkinen auto on touran.