Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aapina sanoi:Olitko toista kertaa sotimassa, kun sanot taas..? Eiköhän se sitten tällä kertaa napsahda, onnea vaan odotteluun![]()
Kehäkettu sanoi:No mikäs tässä, mullakin lihakset tuli kipeiksi, ja väsymys on armoton vaikka nukuin 12tuntia putkeen. Edellisen yön olin muijan mukaan heräilly tunnin välein ja kyselly paljon kello on...Kuntotesti meni ihan ok, juoksu 6,27, leukoja 16, pena täydet, esterata 2,99, pituus 2,55, nukesta täydet, uinti 2,20. Kirjallisista paha mennä sanoo, mutta edellisestä kerrasta ku oon aineita kirjottanu on todella kauan. Yleistiedossa hävetti ku en tienny monta pressa ehdokasta on, enkä myöskään kuka voitti Idolsin. Poliisikoulun opintoviikotkin vedin hatusta, varmaan antaa porttikiellon.Nyt vaan odottelemaan, onneks välit on nyt paljon lyhyemmät kuin kesähaussa.
Mikä toi sun esteradan 2.99 on?Hercules sanoi:Kokonaisvaltaisesti on aika kipee ja hadu alkaa sinertää.... Miten voi yläselkäkin tulla näin kipeeksi yhdestä sarjasta? Aika hyvin maistu uni viime yönä:D Joo aikas ahdistavaa odotella. Varsinkin kun ainakin tuntuu, että ei kirjalliset menny ihan niinkuin elokuvissa. Kiitos vaan hyvästä kannustuksestaAinakin se 15:sta ylätalja leuka olisi jäänyt vetämättä ilman sitä:thumbs:

Possuli sanoi:Aikooko kukaan pakkislainen hakea nyt tässä meneillään olevassa haussa?![]()

McKnight sanoi:Täällä olisi yksi, joka meinasi paiskata paperit sisään tässä haussa.[
Tuomas H. sanoi:Mä pääsisin sitten varmaan poliisikouluun kun tietäisin em. kysymyksiin vastaukset :D Pitää varmaan ens kerralla hakee.. :D
Kehäkettu sanoi:Vieläkin unessa...siis 29 sekuntia siinä esteradassa.

Possuli sanoi:Ahaas, heti löytyi..![]()
Sielläpä sitten mahdollisesti törmäillään :D

"Väriaisti ei saa olla olennaisesti heikentynyt. Ishiharan värinäkötestissä saa olla enintään neljä virhettä" Lähde: poliisikoulu.fi & hakuvaatimuksetA-83 sanoi:Mitä on tietoa......onko heti eliminoiva tekijä vai vaan miinusluontoinen??:(
A-83 sanoi:Mitä on tietoa......onko heti eliminoiva tekijä vai vaan miinusluontoinen??:(
Grosskopf sanoi:Kaivettu poliisikoulun sivuilta kahdessa sekunnissa.
Grosskopf sanoi:"Väriaisti ei saa olla olennaisesti heikentynyt. Ishiharan värinäkötestissä saa olla enintään neljä virhettä."
Kaivettu poliisikoulun sivuilta kahdessa sekunnissa.
Aapina sanoi:vähän![]()
Ja tuo on ehdoton poliisikouluun. Testi on vielä sellainen, että siinä tulee yleensä 0-1-virhettä tai sitten kahdeksan virhettä. Tuo neljä on vain rajana sen takia, koska inhimmillisiä erehdyksiä sattuu. Esimerkiksi minulta testattaessa 7 ja 1 näyttivät aika samalta jopa testaajan mielestä. Harvemmin(ei ikinä kuulemma) sellaista semi-värinäköä esiintyy.
A-83 sanoi:Mutta kun juttelin haastattelusta aiheesta poliisin kanssa....ei osannut itsekään sanoa miten se menee.
Kun vaikka mulla värisokeutta niin esim. tulenjohto-auk:ssa ei ollut mitenkään haitaksi ja siellä kuitenkin tutkin karttaa lähes joka päivä 9kk ajan. Ja esim. olin sotilas 5-ottelun suomenmestaruuskilpailuissa 10.s ja siellä yhtenä lajina on ammunta. Ja kun muutenkaan ei ole ikinä ollut haitaksi....muussa kuin juuri tuossa hemmetin ishiharan testissä. Ja näkö muuten on erinomainen.
Tuskin sen takia sanovat automaattisesti....."sorry, sulla ei asiaa kouluun kun et näe testissä tarpeeksi hyvin". Ja varsinkaan jos kaikki muuta testit suoriutuu hyvin.