Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
A-83 sanoi:Mutta kun juttelin haastattelusta aiheesta poliisin kanssa....ei osannut itsekään sanoa miten se menee.
Kun vaikka mulla värisokeutta niin esim. tulenjohto-auk:ssa ei ollut mitenkään haitaksi ja siellä kuitenkin tutkin karttaa lähes joka päivä 9kk ajan. Ja esim. olin sotilas 5-ottelun suomenmestaruuskilpailuissa 10.s ja siellä yhtenä lajina on ammunta. Ja kun muutenkaan ei ole ikinä ollut haitaksi....muussa kuin juuri tuossa hemmetin ishiharan testissä. Ja näkö muuten on erinomainen.
Tuskin sen takia sanovat automaattisesti....."sorry, sulla ei asiaa kouluun kun et näe testissä tarpeeksi hyvin". Ja varsinkaan jos kaikki muuta testit suoriutuu hyvin.

A-83 sanoi:Sanoi poliisi muuten että joskus jos joku pieni miinus on mutta kaikki muut on hyvin niin se miinus poistetaan kokonaan.
Aapina sanoi:Ei siellä Suomenmestaruudet vaikuta. Maisteri ja montunkaivaja lähtevät samalta viivalta. Kuulin itsekin nuo sanat, vaikka en millään tavalla itseäni mainostanut, haastattelija vain näki papereista mitä kaikkea olen tehnyt työn ja opiskelun saralla. Sekä tietysti hullut harrasteet päälle
Käsittääkseni värinäkö on ehdoton ja sinua ei kutsuta edes kokeisiin, jos on yli neljä virhettä väritestissä. Kaverilleni kävi näin vuonna 2003.
En halua kuitenkaan latistaa tunnelmia, onhan siellä saattanut käydä muutos tuossakin rajassa. Onnea odotteluun minun puolestani :thumbs:
A-83 sanoi:Luulisi vaan että jos tuo olisi ehdoton, olisi siitä poliisipäällikkö tiennyt ja sanonut että hankaluuksia tulee.
Sementti sanoi:Jos joku tietää riittääkö pitkä työkokemus korvaamaan ammattitutkinnon ni kertokaa.
Sementti sanoi:Jos joku tietää riittääkö pitkä työkokemus korvaamaan ammattitutkinnon ni kertokaa.
Huge sanoi:Pitää täyttää hakuvaatimukset ennenku paperit lähtee edes poliisikoululle.
Anonymity sanoi:Jos muistan oikein, niin työ- ja kenttäharjoittelussa oleville nuoremmille konstaapeleille maksettava vaativuustaso on 04.00, eli palkka on silloin n. 1580 euroa/kk ja lisät päälle.