- Ikä
- 45
Kusti sais perkele polkea vähän nopeammin...no meneehän se lomapäivä näinkin odotellessa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aapina sanoi:Perässä tullaan, ei tosin vielä Tammikuussa vaan seuraavassa
Anonymity sanoi:Onneksi olkoon! Hypittekö hetken aikaa tasajalkaa...?
Aapina sanoi:Vaimoke tuossa sanoi, että olin kiikkunut leuanvototangossa ja pomppinut ympäri huonetta vähän aikaa kuin apina(nimimerkki on osuva). Kyllä tuntui hyvälle. Oli sen verran "raskas" kuitenkin tämä hakuprosessi, että nyt on ehkä aika ottaa vähän :kippis1:
Hercules sanoi:Kertokaapas Huge tai Aapina, että oliko fyysisissä testeissä "venyvyys" testi? Pitikö saada sormet lattiaan? Itse olen menossa 5.1.2006 ensimmäisiin testeihin ja venyttely on jääny vähän liian vähälle:D Tehdäänkö se referaatti siellä jaettavasta materiaalista? Mitä piti kirjoittaa ulkomuistista? No niin tulipa siinä kysymyksiä kerrakseen...
Sportman81 sanoi:Jep, me nähdään sitten siellä;) Oon se iso ja kömpelö jätkä, jolla teettää juoksu vaikeuksia:D
Hercules sanoi:No sitten meitä on kaksi Kiitti Huge tiedosta. Pitää alkaa venyttelee RAIVOLLA :evil:
Huge sanoi:Ei tasajalkaan vaan ensin hypitään siten että sisin jalka lähtee ensin ja sitten uloin jalka aloittaen. Ja penkki on sellanen matala.