Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kusti sais perkele polkea vähän nopeammin...no meneehän se lomapäivä näinkin odotellessa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No katos perkeletta! Tammikuussa Tampereelle:rock:

Jeh :) , vaikka on vielä todennäköistä, että siirryn seuraavalle aloittavalle. Tästä oli jo ensimmäisessä haastattelussa puhetta ja vielä viimeisessäkin, sanoivat, että onnistuu(hirveän painava syy, jota en kehtaa tässä kertoa). Eli meikä saattaa tulla vasta teidän äijien jälkeen sinne, vaikka nyt tulikin ensimmäinen sijoituspaikka jo.

Anonymity sanoi:
Onneksi olkoon! Hypittekö hetken aikaa tasajalkaa...?

Vaimoke tuossa sanoi, että olin kiikkunut leuanvototangossa ja pomppinut ympäri huonetta vähän aikaa kuin apina(nimimerkki on osuva). Kyllä tuntui hyvälle. Oli sen verran "raskas" kuitenkin tämä hakuprosessi, että nyt on ehkä aika ottaa vähän :kippis1:

Onnea sisään päässeille!! :)

Itsellä huomenna haastattelu poliisilaitoksella.. eli vien noi todistukset etc..

Aapina sanoi:
Vaimoke tuossa sanoi, että olin kiikkunut leuanvototangossa ja pomppinut ympäri huonetta vähän aikaa kuin apina(nimimerkki on osuva). Kyllä tuntui hyvälle. Oli sen verran "raskas" kuitenkin tämä hakuprosessi, että nyt on ehkä aika ottaa vähän :kippis1:

Joo, todella rasittava ja pitkä kyllä tuo haku. Vie paperit, odota, käy kokeissa, odota, lisää kokeita, odota taas... Kyllä sitä sitten osaa riemuita kun viimein saa tietää tuloksen. :)

Kertokaapas Huge tai Aapina, että oliko fyysisissä testeissä "venyvyys" testi? Pitikö saada sormet lattiaan? Itse olen menossa 5.1.2006 ensimmäisiin testeihin ja venyttely on jääny vähän liian vähälle:D Tehdäänkö se referaatti siellä jaettavasta materiaalista? Mitä piti kirjoittaa ulkomuistista? No niin tulipa siinä kysymyksiä kerrakseen...

On venyvyys testi. Vetäjä sanoo että laita sormet lattiaan mutta ei se niin tarkkaa ole. Varmaan lähinnä kattoo ettei ihan puupökkelö ole. Referaatti kirjoitettiin siellä jaetusta artikkelista. Ulkomuistista kirjotoitettiin pieni tarina jonka kokeenvetäjä luki.. sen jälkeen se piti kirjoittaa mahdollisimman samanlaisena paperille. Itse kirjoitin jutun tärkeimmät kohdat.

Hercules sanoi:
Kertokaapas Huge tai Aapina, että oliko fyysisissä testeissä "venyvyys" testi? Pitikö saada sormet lattiaan? Itse olen menossa 5.1.2006 ensimmäisiin testeihin ja venyttely on jääny vähän liian vähälle:D Tehdäänkö se referaatti siellä jaettavasta materiaalista? Mitä piti kirjoittaa ulkomuistista? No niin tulipa siinä kysymyksiä kerrakseen...

Jep, me nähdään sitten siellä;) Oon se iso ja kömpelö jätkä, jolla teettää juoksu vaikeuksia:D

Hercules sanoi:
No sitten meitä on kaksi:rock: Kiitti Huge tiedosta. Pitää alkaa venyttelee RAIVOLLA :evil:

Ei se ole tosiaan niin tarkkaa. Taisi kaikkein pahimmat rautakanget päästä siitä läpi, kun polvien kohdalle saivat sormenpäät ja kuului amismomentille tunnusomainen ääni "Kräkkäkäkä" selästä. Sen jälkeen ääni: "Ei taivu, riittääkö" :hyper:

Tosin nämä rautakanget sitten hyppivät sen penkkihypyn, ainakin meidän ryhmässä, ihan pain sitä kuuluisaa elintä. Monta yritystä meni niinkin yksinkertaiseen asiaan, kuin "uloin jalka aina yli penkistä". Jotkut olivat kylellään, jotkut perseellään.

Onnea testiin teille molemmille!

Kiitos, onnea tarvitaan... Tuota mites se hyppely, eli oli se sellainen tavanomainen matala ja pitkä se penkki? Ja siinä, siis hypitään tasajalkaa puolelta toiselle?

Ei tasajalkaan vaan ensin hypitään siten että sisin jalka lähtee ensin ja sitten uloin jalka aloittaen. Ja penkki on sellanen matala.

Huge sanoi:
Ei tasajalkaan vaan ensin hypitään siten että sisin jalka lähtee ensin ja sitten uloin jalka aloittaen. Ja penkki on sellanen matala.

Saiskos tuohon penkkihyppelyn "suorittamisohjeeseen" vielä täsmennystä?

Menee muistaakseni näin:
Seisot vaikka penkin oikealla puolella, jolloin oikea jalka astuu ristiin penkin vasemalle puolelle. Sit vasen jalka kiertää penkin oikealle puolelle, ja taas oikea jalka vasemmalle puolelle... ja näin edetään penkin päähän. Helppoa ei pitäis normi ihmiselle tuottaa vaikeuksia.

Selitinköhän tarpeeksi sekavasti... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom