Pohjetreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fokus
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Päkiöillä juoksentelu kasvattaa myöski ilmeisen hyvin pohkeita, jos kattoo vaikka Simo Sipilän pohkeita http://kuvake.net/user/master-of-speed?image_id=6695183.

Savolaisen Markoki mainitsi aikoinaan blogissaan näin:
"Olenpa alkanut juostakin :). Se, mikä tässä on kaikista hulluinta, on että pohkeet (jotka eivät ennen kasvaneet oikein millään) ovat nyt melkeinpä suuremmat kuin kehonrakennusaikoina. Ja sitä kun niin vältti kaikkea juoksun tapaista, että lihakset eivät lähde ;)"

TODELLA HYVÄ VINKKI Vstaote!

On muuten pohkeet AIVAN paskana nytten kun kävin äsken vetäsemässä antamillas tipeillä pohjetreenin, nyt sattuu sekin kun koittaa vähän edes hieroa pohjetta.
Eiköhän ne nyt saada kesään mennessä edes jonkin kokosiksi, pitää vain jaksaa keskittyä ja voishan tota painoakin muutaman kilosen tässä ottaa kun onhan kesään vielä aikaa...

Tän piti siis tulla

Pohjelihaksen voima taitaa olla hyvin suuresti geeneistä kiinni, koska olen laiminlyönyt pohjetreenin viimeiset kolme vuotta kunnes n.6kk sitten aloin tehdä kunnolla. Tästä ajasta 2kk dieetillä, ja siitä huolimatta harjoituspainot ovat kasvaneet huomattavasti. Siis onko tietoa missä vaiheessa pitää alkaa pelkäämään akillesjänteen puolesta, ja miten sitä voi vahvistaa? Olen jostain käsittämättömästä syystä mennyt treenipainoissa ohi tyypeistä jotka ovat tehneet pohkeita jo pari vuotta, painoja n. 50kg lisää, sarjat 6-10toistoa. Ei nimittäin ole kiva jos akillesjänne napsahtaa poikki..

Pohjelihaksen voima taitaa olla hyvin suuresti geeneistä kiinni, koska olen laiminlyönyt pohjetreenin viimeiset kolme vuotta kunnes n.6kk sitten aloin tehdä kunnolla. Tästä ajasta 2kk dieetillä, ja siitä huolimatta harjoituspainot ovat kasvaneet huomattavasti. Siis onko tietoa missä vaiheessa pitää alkaa pelkäämään akillesjänteen puolesta, ja miten sitä voi vahvistaa? Olen jostain käsittämättömästä syystä mennyt treenipainoissa ohi tyypeistä jotka ovat tehneet pohkeita jo pari vuotta, painoja n. 50kg lisää, sarjat 6-10toistoa. Ei nimittäin ole kiva jos akillesjänne napsahtaa poikki..

Ei ne painot välttämättä, vaan miten se lihas liikkuu. Pohkeissa voi runtata järkyttävän määrän painoa liikkumaan ilman, että ne siitä mihinkään kasvaa merkittävästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom