SUPERCARB 1kg -40%

PMS-oireita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja April
  • Aloitettu Aloitettu
Huvittaa, että tää ketju nousee aina ylös ku itse alan oireileen:D
Niinhän se muuten vissiin menee, että jos naiset on pitkään samassa yhteisössä esim. niin kuukautiskierto muuttuu pikkuhiljaa samanaikaiseksi. Sama pätee netissä? hihi.

No joo, kyllä nyt naurattaa ku oon vähän sokeripäissäni täällä.. Parina viime päivänä oon ostanu leivoksen tai syöny chokoa, alle ensin syöny semmoset keisarin annokset lämmintä ruokaa. Avot, ku saa mahan rullalle! Iltasella sitte e-pilsun aikaan hokasin että, eipä niitä nappeja enää montaa oo jäljellä ennen niitä ihastuttavia puolukka päiviä. Huokaus, kyllä tää tästä vielä myrskyksi ehtii palautua tää mun joy..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo...nää jutut kuulostaa kyllä ihan munkin heiniltä :D.

Mulla on AINA ihan hirveitä mielialan vaihteluja ja ärtyneisyyttä viikko ennen menkkoja ja paria päivää enne ku menkat alkaa on pakko saada jotain hyvää ja muutenkin tekee mieli syödä koajan...mä olen joskus jopa alkanut itkeä kun ei ole nameja ja tekis niin pajon mieli :D.
Tilanne vähän tasottuu kun menkat alkaa...ellei sitten satu olemaan todella, todella kivuliaat sellaiset. joskus on ihan hirveet kivut aamusin, vaikka ihan just herätessä ei tunnu mitään. yleensä syömisen jälkeen alavatsaan alkaa koskea ja lopulta kipu on niin voimakas, että vaan tärisee ja on vaikeeta olla paikoillaan missään asennossa. jos kipu jatkuu kauan tulee todella huono olokin, eikä lääkekkään aina auta :(. onneksi tota ei tapahdu kovin usein...ja oikeastaan toivottavasti ei enää ikinä :curs: !

hohh, mulla alkaa oireilu jotakuinki viikkoa ennen menkkoja. unettomuutta, raivareita, päänsärkyä, itkuisuutta, jatkuvaa näläntunnetta jne jne.

ja sitten pari päivää ennen menkkoja kroppa rupeaa imitoimaan kamelia, kerää vuoden nestevarastot (nyt jotakuinki 3kg lisää, varmasti tulosta myös aikamoisesta puputtamisesta). aika raju lisä toi 3kg näin lyhyelle naisenalulle, jännityksellä venailen tässä nyt että tippuuko toi menkkojen jälkeen pois vai jääkö tästä viikosta muistoja kroppaan. yhyy.

eäääää raivostuttavaaa kun näytän ihan turvonneelta juopolta...ihan kun oisin dokannut viikon putkeen :( Onko olemassa pika-apua PMS-turvotukseen? Haluaisin eroon tästä asap.

No eipä siihen apua taida olla. Itse kärsin samasta, mutta ei auta ku kärsiä vaan.

Mulla ei oo ollu mitään oireita sen jälkeen, kun mulle laitettiin hormonikierukka.

Mullakin on samasta syystä selkeästi vähentyneet turvotukset ja ärripurripäivät.

Mä yritin hormonikierukkaa saada, mutteivät antaneet. Sitten ajattelin ehkäisykapselia käsivarteen, mutta viikon soittelun jälkeen kyllästyin, kun ei kukaan ehkäisyklinikalla vastannut. Otin sitten Yasminit.. Tästä aikaa kaksi vuotta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En mä tiedä, eivät oikeen nähneet vaivaa perustella :jahas:

Asiantuntevaa meininkiä.:jahas: Itse olen synnyttämätön ja vielä nuori enkä ole ikinä pillereihin kajonnut, mutta gynen mukaan ei mitään ongelmaa laitattaa kierukkaa eikä niitä ongelmia tosiaan ole ollutkaan. Yleensähän ne kai vetoavat juuri tuohon synnyttämättömyyteen, jos eivät halua laittaa.

Asiantuntevaa meininkiä.:jahas: Itse olen synnyttämätön ja vielä nuori enkä ole ikinä pillereihin kajonnut, mutta gynen mukaan ei mitään ongelmaa laitattaa kierukkaa eikä niitä ongelmia tosiaan ole ollutkaan. Yleensähän ne kai vetoavat juuri tuohon synnyttämättömyyteen, jos eivät halua laittaa.

Joo. Mä en luota lääkäreihin, eikä toi kyllä asiaa parantanut.
Olen miettinyt, että kun tarpeeksi alkaa jaksattaa, yrittäisin käydä pyytelemässä uudestaan. Ehkä syksymmällä kun pitäis hankkia uus resepti noille napeille muutenkin. Ei mulla noista Yasmineista ole valittamista, mutta olis elämä ehkä pikkasen helpompaa vielä.

Itse olen synnyttämätön ja vielä nuori enkä ole ikinä pillereihin kajonnut, mutta gynen mukaan ei mitään ongelmaa laitattaa kierukkaa eikä niitä ongelmia tosiaan ole ollutkaan. Yleensähän ne kai vetoavat juuri tuohon synnyttämättömyyteen, jos eivät halua laittaa.

Synnyttämättömyys ei ole este, mutta kohdun koko on. Eilen juttelin asiasta gynen kanssa ja mulle ei tuota voi laittaa, koska on kuulemma niin pieni kohtu. Testataan nyt sitten lisää pillereitä, seuraavaksi lähtee Yasminellet. Toivottavasti ne poistais viimein nää mielialanvaihtelut ja alavireisyyden, muuten alkaa mennä hermo (joka kyllä on siis itseasiassa mennyt jo pidemmän aikaa lähes joka ikiseen asiaan).

Auttaiskohan turvotukseen, jos lipittäis kahvia ihan kunnolla.. sehän se poistaa ainakin nesteitä.

Ei näihin menkkaturvotuksiin taida mikään auttaa, ihan saatanasta nämä oireet. Rinnatkin turpoavat ja ovat kipeät. Hitto kun on just nyt niin hankalaa taas :evil:.

Ei näihin menkkaturvotuksiin taida mikään auttaa, ihan saatanasta nämä oireet. Rinnatkin turpoavat ja ovat kipeät. Hitto kun on just nyt niin hankalaa taas :evil:.

Oliski niin että ois pelkästään rinnat turvoksissa :D eniten ärsyttää kun naamaa turvottaa..

Täällä kärsitään kans joka h*lvetin kuukausi ihan älyttömistä pms-oireista. Joo, sitä turvotusta on, mut auta armias niitä hysteerisiä itku-/raivokohtauksia. Sillon on kyllä miehelläki kestämistä :(

Suositut

Back
Ylös Bottom