Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollut nyt noin 3 vuotta itsellä 26" LG taulutelkkari. Harkitsin jos sitä pitäisi ostaa uusi isompi tilalle, tuo kun jotenkin tuntuu niin pieneltä. Katselumatka tvhen on noin 2-2.5 metriä. Kuinka ison telkun tuolle etäisyydelle kärsii ostaa, että ei mene liian isoksi?
Typerä kysymys mutta olen nainen niin pakko kysyä: Mulla on todella paska telkkari, semmoinen vanha iso möhkäle. Tyyliin 50cm suuntaansa... En ole valmis panostamaan kauheasti televisioon, mutta haluaisin hieman uudemman ja nykyaikaisemman telkkarin. Semmoinen litteä malli. Onko joku 26" pieni vai ei? Mitä se on senteissä? Siis minkä kokoinen semmoinen telkkari on? Netanttilassa on nimittäin alennuksessa Samsung LE-26D455. 26 tuuman HD-Ready taulu-tv, jossa antenni- ja kaapeliverkon digivirittimet hintaan 299e... Aivan surkea ostos?
26x2.5 = 65cm
Eli 65cm on ristimitta, alareunasta yläreunaan.
Hmm... Saattaisi riittää kun mulla on pieni kaksio ja aika lyhyt matka sohvalta telkkariin... Ei se nyt kauheen kämänen kai ole...
No semmone munanmittane.. 26"... tommosia 32", joka on jo helvetisti isompi, saa 450e. Esim verkkokauppa.com ja yleensä marketeissa on hyviä tarjouksia. Peruskäytössä noissa kuvissa ei paljoa eroa huonaa.
Ok, kiitos. Onkos jotain muuta "elintärkeää" mitä pitäisi huomioida tuon pelitelkkarin hankinnassa?