Plasma- ja LCD tv:n valinnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JH4
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt sitten katseltu peliä Sonyn 46kdl-ex723 mallista. Ja ainakin edelliseen malliin verrattuna huomattavasti parempi. Hintaa tolle jäi tonni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samsung on IMO parempi, tossa mallissa on USB-tulokin mitä LG:ssä ei. Jos LG miellyttää silmää enempi, ni se kait sitten?

On nuo 60" töllöt alkaneet kiinnostamaan kun hinnatkin on jo siedettävät. Pahaksi onneksi lähikaupoissani stockmannilla ja siwassa ei ole noin suuria esillä.

Eli mitäs mieltä olette noista isommista ruuduista, toimiiko 60" pienehkössä huoneessa? Tulee pelkästään töllökäyttöön joten plasmatkin ovat harkinnassa jos vain 1080p löytyy. Onko se nyt sitten liian kookas muualle kuin teollisuushalliin ja kauppatorille?

Tämä LG kiinnostaisi lähinnä kun ei ole muutakaan nyt konkreettista vastaantullut http://www.pixmania.com/fi/fi/9760839/art/lg/plasmatelevisio-60pv250.html#pix-review

Mulla on juuri tuo LG60n250. Verkkokaupasta 1300e muutama kk sitten, nyt näköjään nostaneet hintaa. Ihan ok tykin korvaajaksi tuli. Katseluetäisyys mulla 2-4m eikä toi 2 metriä liian läheltä ole.

Oletkos vertaillut tuota mihinkään muihin about saman kokoluokan ruutuihin, vaikka 50-55 tuumaisiin? Eli onko kyseessä ihan ok töllötin vai jokin vanhempi poistomalli? Koko korvaa laadun?

En ole muihin saman kokoluokan laitteisiin verrannut...halvalla tykin ison kuvan korvaajaksi hankin. Eipä tossa mitään nettiä yms ole mutta televisiona riittää ainakin mulle..

Ollut nyt noin 3 vuotta itsellä 26" LG taulutelkkari. Harkitsin jos sitä pitäisi ostaa uusi isompi tilalle, tuo kun jotenkin tuntuu niin pieneltä. Katselumatka tvhen on noin 2-2.5 metriä. Kuinka ison telkun tuolle etäisyydelle kärsii ostaa, että ei mene liian isoksi?

Ollut nyt noin 3 vuotta itsellä 26" LG taulutelkkari. Harkitsin jos sitä pitäisi ostaa uusi isompi tilalle, tuo kun jotenkin tuntuu niin pieneltä. Katselumatka tvhen on noin 2-2.5 metriä. Kuinka ison telkun tuolle etäisyydelle kärsii ostaa, että ei mene liian isoksi?

50". Toisaalta suureenkin kuvaan tottuu,enkä tunne ketään joka olisi vaihtanut televisiotaan pienempään..

Varmaankin LCD. Jos peleissä on paikallaan pysyviä grafiikoita, esim autopelien mittaristo tai healthpointsit yms. niin plasmaan saattaa palaa nämä kiinni, varsinkin jos pidempiä pelisessioita harrastaa.

Typerä kysymys mutta olen nainen niin pakko kysyä: Mulla on todella paska telkkari, semmoinen vanha iso möhkäle. Tyyliin 50cm suuntaansa... En ole valmis panostamaan kauheasti televisioon, mutta haluaisin hieman uudemman ja nykyaikaisemman telkkarin. Semmoinen litteä malli. Onko joku 26" pieni vai ei? Mitä se on senteissä? Siis minkä kokoinen semmoinen telkkari on? Netanttilassa on nimittäin alennuksessa Samsung LE-26D455. 26 tuuman HD-Ready taulu-tv, jossa antenni- ja kaapeliverkon digivirittimet hintaan 299e... Aivan surkea ostos?

Typerä kysymys mutta olen nainen niin pakko kysyä: Mulla on todella paska telkkari, semmoinen vanha iso möhkäle. Tyyliin 50cm suuntaansa... En ole valmis panostamaan kauheasti televisioon, mutta haluaisin hieman uudemman ja nykyaikaisemman telkkarin. Semmoinen litteä malli. Onko joku 26" pieni vai ei? Mitä se on senteissä? Siis minkä kokoinen semmoinen telkkari on? Netanttilassa on nimittäin alennuksessa Samsung LE-26D455. 26 tuuman HD-Ready taulu-tv, jossa antenni- ja kaapeliverkon digivirittimet hintaan 299e... Aivan surkea ostos?

26x2.5 = 65cm

Eli 65cm on ristimitta, alareunasta yläreunaan.

26x2.5 = 65cm

Eli 65cm on ristimitta, alareunasta yläreunaan.

Hmm... Saattaisi riittää kun mulla on pieni kaksio ja aika lyhyt matka sohvalta telkkariin... Ei se nyt kauheen kämänen kai ole...

Hmm... Saattaisi riittää kun mulla on pieni kaksio ja aika lyhyt matka sohvalta telkkariin... Ei se nyt kauheen kämänen kai ole...

No semmone munanmittane.. 26"... tommosia 32", joka on jo helvetisti isompi, saa 450e. Esim verkkokauppa.com ja yleensä marketeissa on hyviä tarjouksia. Peruskäytössä noissa kuvissa ei paljoa eroa huonaa.

No semmone munanmittane.. 26"... tommosia 32", joka on jo helvetisti isompi, saa 450e. Esim verkkokauppa.com ja yleensä marketeissa on hyviä tarjouksia. Peruskäytössä noissa kuvissa ei paljoa eroa huonaa.

No eh he he. Arvasin et miehet vähättelee. Mut sit jos siitä joskus tulis makkaritelkka ja isompi olkkariin niin ihan hyvä se on. Ja jos mun katto on tällä hetkellä 300e mitä viittin moiseen hökötykseen laittaa niin ei paljoa lämmitä 450e telkku.

Voi voi kun on vaikeaa.

Ok, kiitos. Onkos jotain muuta "elintärkeää" mitä pitäisi huomioida tuon pelitelkkarin hankinnassa?

Full HD kuva ehdottomasti pelitöllöks ei HD-readyä. Jos mahdollista niin 100hrz tekniikalla. Ja joo, ei plasmaa. Kaveri on töissä töllökaupassa ja näytti yhdestä plasmasta jossa ollut kanava 4 aina päällä päivät, nin yläreunaan oli hitsautunut haalee 4 kuvaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom