Pituutta lisää.:(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kopteri
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs saada pituus tonne 180cm ja nyt oon ~175cm, ilman mitään fiilunki keinoja.

ihan ku oisin kuullu jonkun joskus puhuvan et glutamiini lisäis pituus kasvua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai se glutamiini kasvuhormoonien määrää lisää jossain määrin, mutta et sä sillä kasvamaan pääse

nm. 174cm ja ihan tyytyväinen siihen

Jossain varhaisessa iässä saatu kasvuhormonihoito tepsii suht varmasti. Sitten on se luiden murtamistekniikka (jonka tosiperäisyydestä en mene takuuseen). Äidin tutun tuttu, joka oli ulkolainen (tai whatever) oli joskus vuonna miekka ja käpy saanut kuulemma kasvuhormonihoitoa, kun isoveli ja vanhemmat olivat niin pikkuruisia. Heillä oli rahaa ja turhamaisuutta, jolloin tästä odotetusta hobitista tulikin 185 cm pitkä. Tämä on tosi, jos mutsiin on uskomista (ei mutsi mulle valehtelisi).

On toki ymmärrettävää, että Suomen kaltaisessa maassa 175 cm mieshenkilö tuntee usein itsensä lyhyeksi, mutta on tärkeämpiäkin asioita kuin se pituus.

Ja mikäs se Kopterin ikä oli? 175->180 enää 18-19 v. jälkeen on melkoisen harvinaista.

Niin onhan sitten se missä murretaan sääri/pohjeluut, ja laitetaan rauta tuet niihin ja luu kasvaa kiinni pari senttiä, josta seuraa muutaman sentin pituuskasvu

Niin onhan sitten se missä murretaan sääri/pohjeluut, ja laitetaan rauta tuet niihin ja luu kasvaa kiinni pari senttiä, josta seuraa muutaman sentin pituuskasvu

jopa 10cm Operaatio tosin kestää vuoden ja vaati täyslepoa ja rullatuolin...

Parempi että unohtaa koko asian ja keskittyy asioihin jotka todellisuudessa määrittelevät ihmisen arvon. Lyhyt tai normaali tai pitkä, onko väliä? Jostain muualta pitää itsetunnon kummuta ja se on teoista. Tai sitten olen jäävi sanomaan mitään tähän mutta todistakaa se ensin tai muuten en sanojani syö!

Parempi että unohtaa koko asian ja keskittyy asioihin jotka todellisuudessa määrittelevät ihmisen arvon. Lyhyt tai normaali tai pitkä, onko väliä? Jostain muualta pitää itsetunnon kummuta ja se on teoista. Tai sitten olen jäävi sanomaan mitään tähän mutta todistakaa se ensin tai muuten en sanojani syö!

Ihan varmaan joku kohta toteaa, että helppo sun on sanoa :D

itse olen 180, mutta silti vituttaa... Ei nyt aina, mutta kerran viikossa vähintään :D

Pituus on kyllä yksi turhimmista huolenaiheista millä voi päätään vaivata. Toki olisin itse mieluusti vähän pidempikin, mutta yhtä lailla olisin mieluusti vähän älykkäämpi, komeampi ja isomunaisempi. Jos tuollaiset asiat, joihin ei voi vaikuttaa, alkavat järjestäen masentamaan, niin suosittelen pollatohtoria.

Yleensä ihmisen kasvaessa henkisesti yli 16-vuotiaaksi tulee muitakin huolenaiheta ja mahdollisesti jopa muita tapoja kohottaa omanarvontunnetta.

Kehonrakennuksessa liiasta pituudesta on vaan haittaa. Tosin harva täällä lavalle aikoo, mutta lyhyemmässä varressa lihakset on näyttävämmät. Tuo pituus on pitkälti itsetuntokysymys. Itse tunsin ennen itseni todella lyhyeksi, mutta nyt kun salilla on alkanut käymään ja on ruvennut näkymään kehitystä, ei pituus ole enää merkinnyt juuri mitään (mutten kyllä yhtään lyhyempikään haluaisi olla;)). Tosin parimetrisen äijän vieressä sitä tuntee itsensä pieneksi, oli se sitten millainen vinkuheinä hyvänsä. Jos pituutta on siinä 175 cm nurkilla niin harvemmin kukaan lyhyenä pitää. Onhan tuo kuitenkin lähellä suomalaisten miesten keskimääräistä pituutta, eikä parin sentin heittoa sinne tai tänne juuri huomaa.

Lyhyen miehen avautumisia, ei kannata välittää:lol2:

Saako kysyä, että miksi et halua olla vähän pidempi?

No joo.. Ehkä tuo etten haluaisi olla pidempi on lievästi karrikoitu ilmaus, mutta ei oo kyllä ikinä tullu pieneen mieleenikään että varsinaisesti haluaisin olla pidempi..

Sitten jos minusta olisi jostain syystä pidempi tullut niin tuskin ajattelisin että perkele ku nyt oon kasvanu 5cm liian pitkäksi..:D

Pointti oli se, että mitä ihmeen väliä sillä pituudella on? 5 tai 10 senttiä sinne tänne. Sitte jos on 50 senttiä sinne tänne niin voi jo vaikuttaa elämään jollain lailla:rolleyes: esim vaatteiden etsinnän yhteydessä:lol2:

No joo.. Ehkä tuo etten haluaisi olla pidempi on lievästi karrikoitu ilmaus, mutta ei oo kyllä ikinä tullu pieneen mieleenikään että varsinaisesti haluaisin olla pidempi..

Sitten jos minusta olisi jostain syystä pidempi tullut niin tuskin ajattelisin että perkele ku nyt oon kasvanu 5cm liian pitkäksi..:D

Pointti oli se, että mitä ihmeen väliä sillä pituudella on? 5 tai 10 senttiä sinne tänne. Sitte jos on 50 senttiä sinne tänne niin voi jo vaikuttaa elämään jollain lailla:rolleyes: esim vaatteiden etsinnän yhteydessä:lol2:

Tuppaa nuo naiset pitämään pitkiä miehiä miehekkäämpinä. Eikös se hameväki ole kaiken takana? sen takia minä ainakin bodaan, huolehdin ulkonäöstä, kehitän älynlahjojani :lol2:

isäni kasvoi vielä armeijassa 3.5senttiä ja jalka kasvoi 2 numeroa :) toivoa on.

edit: ja nykypituus on 188

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom