Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pituus 168,5 cm ja paino vaihtelee siinä 65-67kg...eli ihan tyytyväinen olen...lihasmassaa siinä on kuitenkin jonkin verran, painoin opiskeluaikoina 10kg vähemmän, mutta vaatekoko ei ole isontunut kuin yhden...eli ennen 36/38 nykyään 38/40.

Minulla pituus 169 cm ja paino siinä 62 kg hujakoilla. Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa, pumpissa kerran ja pari kertaa lenkillä. Kesällä ainoa liikunta oli terassille kävely ja siellä siiderilasin nostelu pöydältä huulille (monenmonta toistoa, pitkää sarjaa=>) ja syksyn koittaessa alkoi kuntoilu suurella motivaatiolla! Vaaka näyttää samoja lukemia kuin 1,5 kk sitten (salitreenin aloitusvaiheessa) mutta olo on kyllä jo :dance: timminpi! Silti kaihertaa nuo 2 kiloa mitä kesällä kertyi tuonne takaliston ja reisien suuntaan, mikä minulle onkin tyypillistä. Niistä ei kyllä ikinä pääse eroon kun ei pysty syömään riittävän kurinalaisesti... Mutta yritys on kuitenkin kova!!

täällä pituus 170 ja paino vaihtelee 60-62kg vaiheilla. Tyytyväinen en ole, sillä salitreenit ovat olleet jäissä monta kuukautta, juoksemassa olen nyt käynyt jonkin aikaa, kunnes taas flunssa iski päälle. Painoa on joskus ollut alimillaan 51kg, tuolloin olin kyllä fyyisesti ihan huippukunnossa. Eniten painoa ollut toisen raskauden aikana, 74kg. Nyt ei ole lihasta juuri lainkaan, vaan sellaista hötöä ympäri kroppaa. Tarkoitus olisi jaksaa juoksulenkkejä, mutta ottaa sali jälleen mukaan kuvioihin. Kun kunto on hyvä, vaaka saa näyttää mitä lystää;)

täällä pituus 170 ja paino vaihtelee 60-62kg vaiheilla. ... Painoa on joskus ollut alimillaan 51kg, tuolloin olin kyllä fyyisesti ihan huippukunnossa.

Kyllä, jos alipaino käsitetään huippukunnoksi :). Älä nyt ainakaan tuota 51 kg ota tavoitteeksesi enää.

Dahlialle sen verran, että en tavoittele tuota 51kg, sen eteen ravattiin salilla, juoksemassa jne ihan älyttömät määrät, mutta kyllä esim treenipainot olivat ihan toista luokkaa, kuin nyt pienillä painoilla taas jumpatessa ja lenkillä raahautuessa. Siinä mielessä kyllä haikailen kyseistä ajanjaksoa.

178cm ja n.69kg. Ihan tyytyväinen olen painoon. Lihasta voisi tietysti olla reilustikin enemmän.

Kiitos Viiwi tuosta vinkistä noista pitkistä treenivaatteista!
Niiden löytäminen on välillä todellisen työn takana. Ulkoiluhousuja olen ostellut välillä miestenosastolta,kun ne on usein malliltaan pidempiä :)

pituus 172 paino 57 en tyytyväinen. pitäis saada lisää lihasta! käyn puntilla 3-4krt viikossa ja sen lisäksi on ringette reenit/pelit 3-5krt viikossa

Pituutta 169, painoa tällä hetkellä 64-65 kg.. Olen ihan tyytyväinen. Opiskeluaikana painoin alle 60 kg, vaatekoko kuitenkin pysynyt samana (36), eli vissiin tullut lihasta jonkun verran :rock:

Painoa 52 kg, pituutta 162 cm.
En ole tyytyväinen: käsiin pitäisi saada lisää lihasta ja vatsa pienemmäksi (vyötärö: 67 cm..).

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
huh.. minäen pidä mitoistani.. 157/55 +-2 .. rasvaa on mutta lihasta myös.. parina päivänä jos syön huonosti eli ns. reilusti alle kulutuksen niin tulevat vatsalihakset selvästi näkyviin.. mutta silti rasvaa on liikaa, lihasta en missään nimessä halua enempää. enenenen! VARSINKAAN JALKOIHIN, omistan massiiviset jalat muuhun kokooni nähden :evil: ja tanssija kun olen niin voihan kamala ei kehtaa esiintyä tämmöisillä jaloilla! kesällä kun työtä on lähes päivittäin niin on pakko nyt treenaa huippukuntoon.. viime kesä kun meni ns puolikuntoisena :hyvä: voi voi voi :hyper:

Pituutta 163 cm, paino normaalisti 57-58 kg. Nyt paino noussu pitemmän sairastelun aikana tuonne 60kg ja kyllä ahistaa.. :)
Aina välillä on päiviä, jolloin se peili on pahin vihollinen, mutta onneksi ei aina.. Huomannut kyllä olen, että mitä enemmän sitä lihasta kertyy yläkroppaan (ja alaskin), sen helpompi on se pikku mahanenkin hyväksyä.. Se ei vaan koskaan tuu multa häviämään. Eikä se taida ees olla niin iso oikeesti ku kuvittelen..

Ylimmillään paino ollu 63kg. Silloin alko treeni ja kova laihdutus..
Siitä se paino sitten laski (liiankin nopeasti) ja oli alimmillaan 52kg ja silloin olin kyllä pieniiiii..! Siis omassa mittakaavassani :)

Ja punttitreeniä siis 4xvko, muuta aina kun ehtii/jaksaa..
Lisää lihasta on kuitenkin tavoitteena saada, eli kaipa se paino vaan nousee.. :)

mulla 165/60. juuri tuo viimeinen kilo tullut ja mina tyytyvaenen:) tavoitteena lihasta ja joskus tulevaisuudessa(luult. keväällä) rasvoja alas.Lihaksikas kroppa ollut pitkään mieleeni mutta myös överiksi on mennyt toiseen suuntaan paino alimmillaan 43 enkä koskaan niin suruinen kun silloin. Minä pidän kropastani eikä pari lisäkiloa(lihasta mukana) yhtään mua haittaisi:). Positiivisesti muutosta tietenkin saisi tulla vielä lisää!

162cm ja 57kg. Ja kyllä, toi lukema ahdistaa, en ole koskaan ikinä milloinkaan painanut näin paljon :jahas: Just eilen mies kysyi onks mun paino noussut kun ei meinaa enää jaksaa nostaa mua samal taval ilmaan ku ennen. 1,5 vuotta sitten painoin 9 kg vähemmän, en vielä ollut täysin istumatyössä.

Ja kyllä, toi lukema ahdistaa, en ole koskaan ikinä milloinkaan painanut näin paljon :jahas:

En ole minäkään koskaan painanut näin paljoa kuin nyt painan. Osasyynä lienee se, etten ole enää kasvava tyttö vaan pikkuhilljaa paino alkaa asettua naisen lukemiin.

Kuitenkaan en ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt olen, siis ylipäätään elämässä. Lisäksi näytän mielestäni vähintään yhtä hyvältä kuin hoikkana teini-ikäisenä, muodot ja lihakset ovat vain muokanneet kroppaani naisellisemmaksi, vahvemmaksi ja urheilullisemmaksi. Kolmanneksi jaksan tehdä monia asioita itse: nostaa, vetää ja kantaa.
Kandee siis miettiä oletko kasvanut tytönrimpulasta naiseksi? Oletko kerännyt lihasta? Oletko onnellinen muutoin? Mitä se vaaka mukamas kertoo?

En ole minäkään koskaan painanut näin paljoa kuin nyt painan. Osasyynä lienee se, etten ole enää kasvava tyttö vaan pikkuuhiljhaa paino alkaa asettua naisen lukemiin.

Kuitenkaan en ole koskaan ollut näin onnellinen kuin nyt olen, siis ylipäätään elämässä. Lisäksi näytän mielestäni vähintää yhtä hyvältä kuin hoikkana teini-ikäisenä, muodot ja lihakset ovat vain muokanneet kroppaani naisellisemmaksi, vahvemmaksi ja urheilullisemmaksi. Kolmanneksi jaksan tehdä monia asioita itse: jaksaa, vetää ja kantaa.
Kandee siis miettiä oletko kasvanut tytönrimpulasta naiseksi? Oletko kerännyt lihasta? Oletko onnellinen muutoin? Mitä se vaaka mukamas kertoo?

Ja nyt JOKAINEN painostaan stressaava punttimimmi tulostaa tuon HeatN:n postin, isolla fontilla, ja laittaa sen seinälle mahdollisimman näkyvälle paikalle. Samalla energialla voisi myös kantaa vaa'an roskalavalle.

Täälläkin yksi vaa'an dissaaja ilmoittautuu. Mun ja vaa'an suhde koki pohjakosketuksensa about vuosi-puoltoista sitten. Ja kyllä, koskaan en ole ollut näin sinut kroppani kanssa, näin hyävointinen, nauttinut näin paljoa liikunnasta (ja siis nimenomaan _liikunnasta_ enkä liikunnan "laihduttavasta" vaikutuksesta) ja pitänyt naisellisista muodoistani, kuin nyt - vaikka takuulla painoa on liki kymmenen kiloa enemmän kuin mitä sitä on ollut ollessani hoikimmillani. Välillä mietin olenko oikeasti päässyt irti vaa'an vallasta vai pakoilenko vain totuutta - ehkä pakoilen, ehkä en, mutta niin kauan kuin olo on hyvä enkä tee moisella turhalla numerotiedolla yhtikäs mitään, vaaka saa rauhassa pölyttyä kaapin perällä. (No mies sitä välillä käyttää, muuten olisi jo lentänyt roskikseen moinen paholaisen vehje...)

Mä alan myös olla allerginen vaa'an tuijotukselle ja etenkin naistenlehtien "3 kg pois viikossa" -hömpälle. Olen nyt aktiivisemman salillakäynnin seurauksena "lihonut" 4 kiloa parissa kuukaudessa ja samalla kaikki tuttavat päivittelevät, että olenpa laihtunut. Kukaan ei ole uskonut, kun olen sanonut tosiasiassa painavani nyt enemmän kuin aiemmin. En toki kuvittelekaan, että nämä 4 kiloa olisivat silkkaa lihasta, mutta koska housutkin pyörivät jalassa, on uskottava, että jonkinlaista positiivista kehitystä on tapahtunut.

Keväällä työterveyshoitaja vihjasi vähän painonpudotuksesta/painontarkkailusta kun BMI oli n. 24,5. Nyt käydessä saisin varmaan mukaani kaalikeiton ohjeen :wtf:

Ja tuo Hipun mainitsema ero oikean liikunnan ilon ja sen ilon välillä, joka tulee liikunnan laihduttavan vaikutuksen takia on niin totta. Tunnen eräänkin tyypin, joka aiemmin kuvitteli, että lähes ainut syy harrastaa liikuntaa on laihduttaminen...

Suositut

Back
Ylös Bottom