Helga
Team SportLife
175/72-71 ja tyytyväinen olen
Ajat muuttuu.. 175/65 ja EN ole tyytyväinen. Löysäläski rimpula, mutta tästä ei ole kuin tie ylöspäin :evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
175/72-71 ja tyytyväinen olen
Pituutta minulle on kertynyt 163,5cm ja painoa oli viimeksi viikko sitten kun katsoin 71,5 -- Onhan sitä rasvaakin kertynyt ja viime mittauksella se oli 21,1 eli eiköhän se ole sellainen normaali
Pituutta minulle on kertynyt 163,5cm ja painoa oli viimeksi viikko sitten kun katsoin 71,5 Itseäni tämä ei haittaa, vaikka muutamassa vuodessa onkin tullut 10 kiloa lisää, koska tiedän että minulla ei ole ollut eläessäni ennen näin paljon lihasmassaa. Onhan sitä rasvaakin kertynyt ja viime mittauksella se oli 21,1 eli eiköhän se ole sellainen normaali Tärkeintähän kuitenkin on se miltä ulospäin näyttää. Ja eihän sitä lihasmassaa tule jos ei ole mitään mistä sitä voi kasvattaa:dance: olen tässä mietiskellyt että jos ja kun ensi syksynä kapuan lavalle niin miltä mahdankaan näyttää
IHANAA:haart:Nyt olen pohtinut asiaa (aika paljon mm. Gillyannen ansiota ;)) ja päättänyt yrittää unohtaa dieetit yms.
Ja mitä hiton väliä sillä on, painanko 50 vai kolme kiloa enemmän?!
Heh, yritän tsempata itseäni. ;)
Siis ei mua tämä kroppa haittaa (paitsi alavatsan löllörimpula...), enemmänkin oon ylpeä että on vähän lihastakin jo tullut mutta toi lukema on jotenkin niin huiman suuri :D Ottaen huomioon että vielä pari vuotta sitten painoin 47kg ja se 50kg:kin oli jo sellanen ahdistava raja. (Mun exä joskus noin 15v ollessamme sanoi että jättää mut jos lihoan niin että painan yli 50kg ;).. Nyt lähinnä naurattaa mutta sillon tuli sellanen pakkomielle ettei saa lihota kun toinen ei tykkää.)Kandee siis miettiä oletko kasvanut tytönrimpulasta naiseksi? Oletko kerännyt lihasta? Oletko onnellinen muutoin? Mitä se vaaka mukamas kertoo?
(Mun exä joskus noin 15v ollessamme sanoi että jättää mut jos lihoan niin että painan yli 50kg ;).. Nyt lähinnä naurattaa mutta sillon tuli sellanen pakkomielle ettei saa lihota kun toinen ei tykkää.)
Siis ei mua tämä kroppa haittaa (paitsi alavatsan löllörimpula...), enemmänkin oon ylpeä että on vähän lihastakin jo tullut mutta toi lukema on jotenkin niin huiman suuri :D
Ja jos sanot että ei sua sun kroppa haittaa, ei kai silloin painolukemankaan pitäisi haitata?
Ja todellakin, se mikä kaikista eniten loppujen lopuksi merkkaa on terveys, tyytyväisyys elämään ja onnellisuus sekä minulle ainakin hyvä fyysinen suorituskyky, tiukasta painolukemasta viis.