GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pituutesi ja painosi - oletko tyytyväinen itseesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Coldie
  • Aloitettu Aloitettu
Viiwi: Mistä löydät sopivia treenivaatteita? Tarpeeks pitkät lahkeet housuissa, ja paidoissa sopivan pituinen helma? Itellä pituutta 182cm ja hankaluuksia ollut :/ Mutta on kyllä kivaa olla pitkä!

Tällä hetkellä painoa 78kg. Toisaalta ihan tyytyväinen, toisaalta taas peilistä kattoo löysä hirviö :D Keskimäärin hyvä. Kunhan tässä saa ittensä taas kuntoon, ni vois harkita pientä kiristelyä.

ite oon saanu n.3kk aikana kiloja lisää 5 (ennen 48,nyt 53kg) ja ei todellakaan oo tullu mitenkää ekstra fläsää..lähinnä luonnollista ja naisellista rasvakudosta, joka näyttää oikeestaan aika nätiltä entisten luiden vilkkumisten sijaan. pituutta 165cm.

Jep, ja hienoilta näytätkin kuvathreadien kuvissa :thumbs:

Oma hitaan painon nostamisen syy on myös se, että haluan pään pysyvän hommassa mukana. Olen muuttunut todella radikaalisti kolmen viimeisen vuoden sisällä: ensin olin laiha ruippana (kahdeksasluokkalaisena ja koko sitä edeltävä elämä), kun aloin syödä e-pillereitä menkkojen käynnistämiseksi, lihoin nopeasti, ja lisäksi turposin suunnattomasti. Kun lopetin pilsut, paino putosi viikossa pari kiloa (eli nesteet lähti), pian sairastuin anoreksiaan ja laihduin normimitoista yli 15 kiloa, ja viime keväänä nostin painoa 9 kiloa. Tällä hetkellä olo on hyvä, tiedän että olen alipainoinen, mutta olen sinut kroppani kanssa ja tavoitesuunta on ylöspäin.

Täällähän on muitakin isoja tyttöjä:D

Ite 178,5cm ja painoa.. 79,5kg oli just kisoissa, aamupaino ehkä hitusen vähemmän:rolleyes: Ihan tyytyväinen olen. Keväällä tiristellään rasvoja taas pari kiloa niin kehtaa pistää bikinit rannalle:D

Niin kauan kuin minun lajissani painoluokat menee niin, että nyt olen alta 80kg:ssa, ja siitä alempaan luokkaan on kymmenen kilon harppaus (70kg), niin minä pysyn näissä luvuissa. Keväällä rasvat oli jotain 16-17% painon ollessa 76-77kg.

Mä olen 168 cm, ja painan 57 - 58 kg. Salilla käyn tätä nykyä kolmesti viikossa, päälle yritän aerobisia aina kun jaksan. Hyötyliikuntaa tulee kyllä kun omistan vain polkupyörän. Muuten olen oikein tyytyväinen, mutta nuo kahvat haluaisin saada pois. Niitä on vielä vähän jäljellä. No, eiköhän nekin lähde kun jaksaa vähän katsoa mitä suuhunsa pistää ja käydä ahkerammin juoksemassa.

Btw, huomasin että yläkroppa on alkanut jo vähän vastata treeniin.. :D Ihan silmällä nähtävästi. Treeni alkoi kulkea ja lihakset erottua kun jätin pillerit juhannuksena pois, sekä tietenkin aloin treenaamaan kunnolla. :whip:

Pituutta 152,5 cm, ja aamupaino aika tarkalleen 52 kg. Olen ihan tyytyväinen, tosin ei mua haittaisi vaikka lhasta tulisi vähän lisääkin:)

Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja jaksamisen mukaan n. tunnin kävelylenkkejä 0-2 krt/vko.
Aikaisemmin oli pakko päästä lenkille joka päivä, mutta ilmeisesti treeni on nyt tarpeeksi raskasta kun ei enää haittaa vaikka lenkki jäisikin välistä :D

Pituutta löytyy 170 ja painoa tällä hetkellä 50, lisää pitäs saada...Kulutus vaan tuntuu olevan älytön, kun juoksee pikkuneidin perässä ;) Anoreksiaa taustalla, synnytyksen jälkeen oon saanut painoa lisää kymmenen kiloa ja suunta vielä ylöspäin (muutamassa kuukaudessa keräsin tuon kymmenen kiloa, kun pääsi huomaamattakin laskemaan vaunulenkkien myötä). Nyt syömiset ja liikkumiset kohdallaan muutoin, mutta vielä haluan lisää painoa, joten syön sitten ylimääräistä rasvaa "jonkin" verran :)

Viiwi: Mistä löydät sopivia treenivaatteita? Tarpeeks pitkät lahkeet housuissa, ja paidoissa sopivan pituinen helma? Itellä pituutta 182cm ja hankaluuksia ollut :/ Mutta on kyllä kivaa olla pitkä!

Mulla on oikeastaan vaan yhdet pitkät treenihousut, jotka on Bodywatchin. Muut on kapreja. Ulkohousut on Haglöfsin, jotka on kanssa osoittautuneet tarpeeksi pitkiksi.
Paidoissa mulla ei ole helman suhteen ollut ongelmaa, kun tykkään eniten perus tiukasta t-paita-mallista, eli röhnischiä, casallia ja nikeä löytyy. Piruetista löytyy myös kivoja vaatteita ja siellä lupaavat tehdä erillistilauksen jos esim. haluaa pitempilahkeiset housut tai pitemmän paidan kuin heiltä sillä hetkellä löytyy.

Pituss 157 cm ja paino jotain 57 kg luokkaa. Mukavasti on tullut varsinkin viime puolen vuoden aikana ryhtiä tähän ruhoon ja painoa toki myös.

Mutta jännä että joskus aikoinaan (samanpituisena) 55kg olin 1-2 vaatekokoa isompi kun nyt kun olen painavampi. Onko muilla tällaisia kokemuksia? :D :offtopic:

Mutta tosiaan, olen tyytyväisempi kuin ikinä vaikka vähän tollasta persettäkin löytyy, sillä olen täys päärynä. Toki kroppa on keränny leveyttä yläkroppapainotteisen treenin johdosta. WIPPII!

pituutta 172cm. vaakaa en ole käyttänyt aikoihin, mutta arvelisin että olen n. 68-70kg. Muuten olen kroppaan ihan tyytyväinen, mulle on täysin sama mitä painan, mutta kyllä tuossa reisissä ja vatsan ympärillä on kiletämättä vähän turhan löysää... Ne kun sais pois niin olisin omaan kroppaan tosi tyytyväinen. Toisaalta, lihasta saisi aina olla enemmän, vaikka sitä nytkin löytyy kiitettävästi, tai no, näkyvästi, kun kerran kommenttejakin sa.

Silti, mulle on kuitenkin tärkeämpää se että jaksan ja on hyvä olla. Ja joo, mulla on ihan hyvä olla omassa kropassa, treeni kulkee, vaikka kyllähän niitä virheitä löytyy kun pelistä oikein jää tuijottamaan. Mutta jos kysymys oli että olenko tyytyväinen itseeni niin vastaus on kyllä. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, henkisesti (kohtuu ;) tasapainossa, vaikka voimaa sais saada aina lisää.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
oon n.162cm ja paino kieppuu siellä 57-58 tietämillä.. olen kyllä tyytyväinen :rolleyes:

168 cm ja painoa n. 66 kg. Tällä hetkellä olen varsin tyytyväinen. :) Vielä kun Assis mittaisi sen rasva-% joskus multa. :)

Hmm, oon pitkä joku 160cm ja painoa tällä hetkellä 62kg eli mulle ainakin ihan liikaa..:( Ikinä ei ole näin raskas olo ollut, joku 55kg olis aika hyvä. Noh, dieettiä odotellessa :)

163cm ja 66 kg. Varsin tyytyväinen.

173 cm ja 72-73 kg, tyytyväisempi kuin koskaan. Täysin tyytyväinen en kuitenkaan, koska kehityshän loppuu tyytyväisyyteen ;)

162 cm ja 72 - 74 kiloa. Muuten tyytyväinen, mutta masupömppöä (rasvapömppö) pitäisi saada pois, eli se syy, miksi alunperin kirjauduin tänne Pakkikselle, ja eka kyssäri, minkä koskaan täällä esitin. Jos/kun pömppö joskus lähtee, on se painostakin pois.

169cm ja 74kg ja en oo tyytyväinen..toi paino oli itseasasiassa ihan järkytys ku tänään kävin ekaa kertaa vuoteen vaa`alla..huh! punttia oon vetäny tähän asti 5-6 krt viikossa,eli massaa on senkin takia, mut nyt aattelin jättää sen kolmeen kertaan per viikko ja sit yritän 6 x viikko vetää aerobiset ni jos lähtis läsä liikkuu....:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom